Että kun me kirjoitetaan täällä toisillemme, niin joku vetää herneen nenään ja alkaa ihan armottomasti häiriköimään. Joku varmaan tunnistaa milloin me jutellaan ja on kateellinen tai jotain.
Ootko muuten huomannut
29
64
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, tiedossa on
- Anonyymi
Toivottavasti minä en ole se häirikkö. Olen kyl menossa. Kuten lupasin.
- Anonyymi
Et varmaan ole... Vaan semmonen joka alkaa pommittaa kaikkee epämääräistä sontaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan ole... Vaan semmonen joka alkaa pommittaa kaikkee epämääräistä sontaa.
No niitä on nähty kautta aikain. Pahinta näyttää olevan se, jos kehuu jotain ihmistä. Se näyttää päästävän ilmoille sellaisen parun, että ei voi ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kirjoittelen kaikkea epämääräistä se onko se sontaa on lukijasta itsestä kiinni kuinka ymmärtää kirjoitetun
- Anonyymi
Oon joo. Ihan niinku tää ois jotenkin muitakin kun minä ja mielikuvitus kaverini.
- Anonyymi
Nooooooo shit??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooooooo shit??
Äläpä muuta viserrä.
Oletteko taas se mukava mies ja se nainen? :D
- Anonyymi
Mun on iha pakko kysyä ketä tänään pelkäät kun kirjoitat itsellesi epänormaaliin tyyliin vai joko poliisilta on sulle ukaasi tullu
Anonyymi kirjoitti:
Mun on iha pakko kysyä ketä tänään pelkäät kun kirjoitat itsellesi epänormaaliin tyyliin vai joko poliisilta on sulle ukaasi tullu
Poliisi on mun kaveri, että en pelkää.
- Anonyymi
Olen huomannut usein:) tiedän että mun entinen heila käy täällä😄
- Anonyymi
Kuvittelet omiasi.
- Anonyymi
Sillä oli herneet menneet nenän kautta aivoihin ATSIIH
- Anonyymi
Ehkä sen vois ottaa vinkkinä että pitäis jo olla yhteydessä henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Oon muuten huomannu saman.....
Parempi kai pittee mataloo profiilia....😏🙄😉☺️- Anonyymi
Ei niin pysty pysyä piilossa paras tapa pysyä.piilossa jos piilotella tarttis on pysyä mahdollisimman näkösällä pistää sillai kivasti silmään mu ei liiaksi ni kukaan ei osaa edes arvata ettäkö.kyseessä olisi ihminen joka ei halua tulla löydetyksi siksi kannattaa miettiä että.kannattaako etsiä jotain tiettyä vai luottaako hyvään tuurin tuuria kun se on se huonokin tuuri
- Anonyymi
Lisätään rytmiä https://youtu.be/D7DyQowmx94
🥁🪕🎷 - Anonyymi
joku paiva sinulle kirjoitan etta milloin paasen lahtemaan ja sitten tamakin asia on sitten sita myöten dselva
- Anonyymi
juuri niin
- Anonyymi
Vastaan Naisena. 31,12,22.En Ole huomannut. Johtuuko siitä olen tulokas ja tosikko siinä mielessä en voi uskoa,jotkut tietyt ihmiset tunnista tällä toisensa ja viestittelee toisilleen tällä.Outoa , miksi eivät tapaa kohtaa? Tiettekö monta kävijää tällä on 24h/ 7pvä? Ke ties samat tarinat sattumalta tai samanlainen elämä.Hyvää päivää kirvesvartta. Mutta hyvää vuoden vaihdetta tosikolta Itä-Helsini.
- Anonyymi
Olen huomannut :) Kun me 20 kirjoitetaan toisillemme niin 5 vetää hernettä. Noin se menee. Ei ole mitään meitä kahta. Meitä on enemmän.
- Anonyymi
Samaa mieltä! Välillä/usein keskustelut sekottuukin kun ei ole kunnon tunnisteita.
- Anonyymi
Kyllä se näin on. Jotakin aina häiritsee, onko se sitten kateutta vai mitä? Tosin eihän tämä olekaan privaattipalsta, sen jokainen tietää.
- Anonyymi
Hyvin usein noin käy se on melko sama ketkä täällä kirjoittelee kellekin siksi on vai helpompi kirjoitella sitä sun tätä ja koittaa kenenkä sais milloinki suuttumaan
- Anonyymi
On tämä keksintö kohdata näinkin 🤪🤔😬🤫
- Anonyymi
Lehmät ammuu navetassa ja kutoo villasukkia. Ammuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822