Että kun me kirjoitetaan täällä toisillemme, niin joku vetää herneen nenään ja alkaa ihan armottomasti häiriköimään. Joku varmaan tunnistaa milloin me jutellaan ja on kateellinen tai jotain.
Ootko muuten huomannut
29
114
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, tiedossa on
- Anonyymi
Toivottavasti minä en ole se häirikkö. Olen kyl menossa. Kuten lupasin.
- Anonyymi
Et varmaan ole... Vaan semmonen joka alkaa pommittaa kaikkee epämääräistä sontaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan ole... Vaan semmonen joka alkaa pommittaa kaikkee epämääräistä sontaa.
No niitä on nähty kautta aikain. Pahinta näyttää olevan se, jos kehuu jotain ihmistä. Se näyttää päästävän ilmoille sellaisen parun, että ei voi ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan ole... Vaan semmonen joka alkaa pommittaa kaikkee epämääräistä sontaa.
Mä kirjoittelen kaikkea epämääräistä se onko se sontaa on lukijasta itsestä kiinni kuinka ymmärtää kirjoitetun
- Anonyymi
Oon joo. Ihan niinku tää ois jotenkin muitakin kun minä ja mielikuvitus kaverini.
- Anonyymi
Nooooooo shit??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooooooo shit??
Äläpä muuta viserrä.
Oletteko taas se mukava mies ja se nainen? :D
- Anonyymi
Mun on iha pakko kysyä ketä tänään pelkäät kun kirjoitat itsellesi epänormaaliin tyyliin vai joko poliisilta on sulle ukaasi tullu
Anonyymi kirjoitti:
Mun on iha pakko kysyä ketä tänään pelkäät kun kirjoitat itsellesi epänormaaliin tyyliin vai joko poliisilta on sulle ukaasi tullu
Poliisi on mun kaveri, että en pelkää.
- Anonyymi
Olen huomannut usein:) tiedän että mun entinen heila käy täällä😄
- Anonyymi
Kuvittelet omiasi.
- Anonyymi
Sillä oli herneet menneet nenän kautta aivoihin ATSIIH
- Anonyymi
Ehkä sen vois ottaa vinkkinä että pitäis jo olla yhteydessä henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Oon muuten huomannu saman.....
Parempi kai pittee mataloo profiilia....😏🙄😉☺️- Anonyymi
Ei niin pysty pysyä piilossa paras tapa pysyä.piilossa jos piilotella tarttis on pysyä mahdollisimman näkösällä pistää sillai kivasti silmään mu ei liiaksi ni kukaan ei osaa edes arvata ettäkö.kyseessä olisi ihminen joka ei halua tulla löydetyksi siksi kannattaa miettiä että.kannattaako etsiä jotain tiettyä vai luottaako hyvään tuurin tuuria kun se on se huonokin tuuri
- Anonyymi
Lisätään rytmiä https://youtu.be/D7DyQowmx94
🥁🪕🎷 - Anonyymi
joku paiva sinulle kirjoitan etta milloin paasen lahtemaan ja sitten tamakin asia on sitten sita myöten dselva
- Anonyymi
juuri niin
- Anonyymi
Vastaan Naisena. 31,12,22.En Ole huomannut. Johtuuko siitä olen tulokas ja tosikko siinä mielessä en voi uskoa,jotkut tietyt ihmiset tunnista tällä toisensa ja viestittelee toisilleen tällä.Outoa , miksi eivät tapaa kohtaa? Tiettekö monta kävijää tällä on 24h/ 7pvä? Ke ties samat tarinat sattumalta tai samanlainen elämä.Hyvää päivää kirvesvartta. Mutta hyvää vuoden vaihdetta tosikolta Itä-Helsini.
- Anonyymi
Olen huomannut :) Kun me 20 kirjoitetaan toisillemme niin 5 vetää hernettä. Noin se menee. Ei ole mitään meitä kahta. Meitä on enemmän.
- Anonyymi
Samaa mieltä! Välillä/usein keskustelut sekottuukin kun ei ole kunnon tunnisteita.
- Anonyymi
Kyllä se näin on. Jotakin aina häiritsee, onko se sitten kateutta vai mitä? Tosin eihän tämä olekaan privaattipalsta, sen jokainen tietää.
- Anonyymi
Hyvin usein noin käy se on melko sama ketkä täällä kirjoittelee kellekin siksi on vai helpompi kirjoitella sitä sun tätä ja koittaa kenenkä sais milloinki suuttumaan
- Anonyymi
On tämä keksintö kohdata näinkin 🤪🤔😬🤫
- Anonyymi
Lehmät ammuu navetassa ja kutoo villasukkia. Ammuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654