Ootko muuten huomannut

Anonyymi-ap

Että kun me kirjoitetaan täällä toisillemme, niin joku vetää herneen nenään ja alkaa ihan armottomasti häiriköimään. Joku varmaan tunnistaa milloin me jutellaan ja on kateellinen tai jotain.

29

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, tiedossa on

    • Anonyymi

      Toivottavasti minä en ole se häirikkö. Olen kyl menossa. Kuten lupasin.

      • Anonyymi

        Et varmaan ole... Vaan semmonen joka alkaa pommittaa kaikkee epämääräistä sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ole... Vaan semmonen joka alkaa pommittaa kaikkee epämääräistä sontaa.

        No niitä on nähty kautta aikain. Pahinta näyttää olevan se, jos kehuu jotain ihmistä. Se näyttää päästävän ilmoille sellaisen parun, että ei voi ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ole... Vaan semmonen joka alkaa pommittaa kaikkee epämääräistä sontaa.

        Mä kirjoittelen kaikkea epämääräistä se onko se sontaa on lukijasta itsestä kiinni kuinka ymmärtää kirjoitetun


    • Anonyymi

      Oon joo. Ihan niinku tää ois jotenkin muitakin kun minä ja mielikuvitus kaverini.

      • Anonyymi

        Nooooooo shit??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooooooo shit??

        Äläpä muuta viserrä.


    • Oletteko taas se mukava mies ja se nainen? :D

      • Anonyymi

        Mun on iha pakko kysyä ketä tänään pelkäät kun kirjoitat itsellesi epänormaaliin tyyliin vai joko poliisilta on sulle ukaasi tullu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun on iha pakko kysyä ketä tänään pelkäät kun kirjoitat itsellesi epänormaaliin tyyliin vai joko poliisilta on sulle ukaasi tullu

        Poliisi on mun kaveri, että en pelkää.


    • Anonyymi

      Olen huomannut usein:) tiedän että mun entinen heila käy täällä😄

      • Sehän suorastaan asuu täällä. Onkuin kotonansa.


    • Anonyymi

      Kuvittelet omiasi.

    • Anonyymi

      Sillä oli herneet menneet nenän kautta aivoihin ATSIIH

    • Anonyymi

      Ehkä sen vois ottaa vinkkinä että pitäis jo olla yhteydessä henkilökohtaisesti.

    • Anonyymi

      Oon muuten huomannu saman.....

      Parempi kai pittee mataloo profiilia....😏🙄😉☺️

      • Anonyymi

        Ei niin pysty pysyä piilossa paras tapa pysyä.piilossa jos piilotella tarttis on pysyä mahdollisimman näkösällä pistää sillai kivasti silmään mu ei liiaksi ni kukaan ei osaa edes arvata ettäkö.kyseessä olisi ihminen joka ei halua tulla löydetyksi siksi kannattaa miettiä että.kannattaako etsiä jotain tiettyä vai luottaako hyvään tuurin tuuria kun se on se huonokin tuuri


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      joku paiva sinulle kirjoitan etta milloin paasen lahtemaan ja sitten tamakin asia on sitten sita myöten dselva

      • Anonyymi

        juuri niin


    • Anonyymi

      Vastaan Naisena. 31,12,22.En Ole huomannut. Johtuuko siitä olen tulokas ja tosikko siinä mielessä en voi uskoa,jotkut tietyt ihmiset tunnista tällä toisensa ja viestittelee toisilleen tällä.Outoa , miksi eivät tapaa kohtaa? Tiettekö monta kävijää tällä on 24h/ 7pvä? Ke ties samat tarinat sattumalta tai samanlainen elämä.Hyvää päivää kirvesvartta. Mutta hyvää vuoden vaihdetta tosikolta Itä-Helsini.

    • Anonyymi

      Olen huomannut :) Kun me 20 kirjoitetaan toisillemme niin 5 vetää hernettä. Noin se menee. Ei ole mitään meitä kahta. Meitä on enemmän.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Välillä/usein keskustelut sekottuukin kun ei ole kunnon tunnisteita.


    • Anonyymi

      Kyllä se näin on. Jotakin aina häiritsee, onko se sitten kateutta vai mitä? Tosin eihän tämä olekaan privaattipalsta, sen jokainen tietää.

    • Anonyymi

      Hyvin usein noin käy se on melko sama ketkä täällä kirjoittelee kellekin siksi on vai helpompi kirjoitella sitä sun tätä ja koittaa kenenkä sais milloinki suuttumaan

    • Anonyymi

      On tämä keksintö kohdata näinkin 🤪🤔😬🤫

    • Anonyymi

      Lehmät ammuu navetassa ja kutoo villasukkia. Ammuu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe