Lakimies J. N

Anonyymi-ap

Onkos tää rötösherra vapaalla jalalla ? Ihmettelen vaan kun kehtaa liikkua yleisillä paikoilla. Kavalsi n. 650000 € asiakkaiden varoja. Keneenköhän sitä voi nykyään luottaa, jos ei lakimieheen ?

26

2264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, onko Jukka pyörinyt kulmilla. Täytyykin etsiä ukko käsiin.

    • Anonyymi

      Kyllä on pyörinyt ja vielä exäsä kanssa. Sekin ero tais olla vaan emännän varallisuuden suojelemista. Tödella törkeetä molemmilta. Jos olisvatte rehellisiä, niin maksasivatte yksissä pois, huijatut rahat.

    • Anonyymi

      Tyyppi alkaa olla tietyissä piireissä etsityimpien listalla.

    • Anonyymi

      Niimpä. Rosvo perkele vei kaiken. Niin ne taas näky tänään tulevan rouvan kaa kaupasta. Kyllä sai ikuisen leiman ohtaan.

    • Anonyymi

      Kerran tuli erehdyttyä saman kaupungin kustoksiin itsekin. Mutta matka jatkuu......

    • Anonyymi

      Kyllä olis kannattanut harkita toisenkin kerran mitä tulee tekemän. Ahneus ja epärehellisyys voitti . Ei voi syyttää kuin itteään ja kärsikööt häpeän. En kyllä haluais näyttää naamaa, pysyis Marjotaipaleen perukoilla.

    • Anonyymi

      Ei mene kauan kun siirtyy pilliruokintaan

    • Anonyymi

      Mun mielestä ihan söpö ukkeli, tunsi vaan rahan vetovoiman, e i sen kummempaa. Antaisin kyllä minäkin, jos tarvitsis jotain.

    • Anonyymi

      Tarviis vaik nyrkin silmään !

    • Anonyymi

      Onks Jukkaa näkynyt ?

    • Anonyymi

      Jyväskylässä kauppoja ryöstellyt 30 vuotias Niskanen, oliskohan samaa lamppu sarjaa ?

      • Anonyymi

        Ettei vaan ollut kaulanen? Tai jopa olkanen?


    • Anonyymi

      Mafiaa ei ole kusettanut, vain tolloja, kun on kirkon kirjoissa?😎😎

    • Anonyymi

      Joutsan seurakunta ei varmaan muutenkaa olis niin hyvässä taloudellisessa tilassa, mut tuon tollon takia , vielä pahemmassa.

    • Anonyymi

      Onko Nykänen sotkeutunut kirkon touhuihin? Ei kai, hihihihiiii.

    • Anonyymi

      Ei Nykänen tainut kenenkää rahoja kavaltaa, niinkuin tämä huijari asianajaja.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt saa rötösherra Niskanen osallistua kirkon paanukaton kunnostus talkoisiin. On sen verran kyllä huijannut seurakunnan varoja. Olis kiva nähdä Niskanen jossain seurakunnan tilaisuuksissa läsnä. Ei varmaan osais yhtään hävetä, kun kehtaa yleisilläkin paikoilla kulkea. Parempi olis, ettei näyttäs enää naamaansa.

    • Anonyymi

      Se naamuli on pusua vailla. Smack!

    • Anonyymi

      Mitä siitä hyötyy, vaik voittaisi koko maailman, mut saisi siulellensa vihollisen. Näin tässä nyt on käynyt, senkin paska, rosvo.

    • Anonyymi

      Ei ole rosvon paska vaan arvonsa tunteva herrasmies. Mun päiväunissa riisuu rusettinsa ja laittaa kävelykepin nätisti.

    • Anonyymi

      Ei sillä jätkällä kyl järki päätä pakota. Olen kuullut ettei ollut appi vanhempienkaan mieleinen vävy, varsinkaan anopin.

      • Anonyymi

        Nyt olet kuullut väärin. Kyllähän se varsinkin just anopin mieleinen on, on oikeen korkeesti koulutettu. Nyt vaan tais mennä vähän sukulaistenkin sijoitukset pieleen, niin voi vähän välejä kiristää. Perheen sisällä tehtiin omaisuusjärjestelyjä ennen kun kupla puhkesi. Niitä rosvottuja perikuntia yms. voi olla paljon enemmänkin, kun nyt tuli ilmi. Olen myös ihmetellyt, kun kehtaavat julkisesti liikkua sellaisella asenteella, kun mitään ei olis tapahtunut. Ja ollaan astetta parempia kuin muut. Onkohan bemmikin ostettu kavalletuilla rahoilla? Ja aivan turha rouvan on väittää, ettei tiennyt ukkonsa hämärähommista mitään. Aivan varmasti tiesi, koska firman toimistohommia hoiti. Saakelin ketkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olet kuullut väärin. Kyllähän se varsinkin just anopin mieleinen on, on oikeen korkeesti koulutettu. Nyt vaan tais mennä vähän sukulaistenkin sijoitukset pieleen, niin voi vähän välejä kiristää. Perheen sisällä tehtiin omaisuusjärjestelyjä ennen kun kupla puhkesi. Niitä rosvottuja perikuntia yms. voi olla paljon enemmänkin, kun nyt tuli ilmi. Olen myös ihmetellyt, kun kehtaavat julkisesti liikkua sellaisella asenteella, kun mitään ei olis tapahtunut. Ja ollaan astetta parempia kuin muut. Onkohan bemmikin ostettu kavalletuilla rahoilla? Ja aivan turha rouvan on väittää, ettei tiennyt ukkonsa hämärähommista mitään. Aivan varmasti tiesi, koska firman toimistohommia hoiti. Saakelin ketkut.

        Nyt kirjoitit oikein asiaa. Ketkut on ketkuja. Nyt en oo vähään aikaan nähnyt, mut ei olla varmaan samoihin aikoihin oltu liikkeellä. Jospa osais vähän hävetä.


    • Anonyymi

      Vävy kuin vävy—- ei koskaan mieleinen, vaikka ois Väinämöinen.

    • Anonyymi

      Jospa se nyt tempauksellaan nostatti vähän asemiaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe