Laittakaahan palstan

Anonyymi-ap

Palstan hiiret voimanosto tuloksia kehiin.

31

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      100 000 tililtä...

    • Anonyymi

      No sataviiskymppiä ehkä.

      • Missä lajissa? Vaiko kaikissa?


    • En harrasta voimanostoa, vaan bodausta. En kehoile saavutuksillani, kun tiedän että ne ei häävejä ole. Kilpailen vain itseni kanssa.

      • Anonyymi

        Etkai sinä vaan roinaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkai sinä vaan roinaa?

        En käytä laittomia aineita. Vaan koitan kehittyä siinä ihan ruuan ja proteiiinituotteiden voimin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En käytä laittomia aineita. Vaan koitan kehittyä siinä ihan ruuan ja proteiiinituotteiden voimin.

        Vedät varmaan sitä kreatiinia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vedät varmaan sitä kreatiinia?

        Sitä aloin käyttämään kk sitten kokeilumielessä, ja totesin että se on hyvä lisä. Siitä hyötyy aivotkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sitä aloin käyttämään kk sitten kokeilumielessä, ja totesin että se on hyvä lisä. Siitä hyötyy aivotkin.

        Eikö se laajenna sydäntäkin mitä lie muita haittoja noissa laittomissa aineissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se laajenna sydäntäkin mitä lie muita haittoja noissa laittomissa aineissa

        Niin niissä on, mutta tuo kreatiini ei ole laitonta. Sitä on lihassa normaalisti ja sitä myydään marketeissa urheiluravintolisänä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin niissä on, mutta tuo kreatiini ei ole laitonta. Sitä on lihassa normaalisti ja sitä myydään marketeissa urheiluravintolisänä.

        Aijaa luulin että se on niitä hormooni aineita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa luulin että se on niitä hormooni aineita

        Niin moni kuvittelee näistä ravintolisistä kaikenlaista, jos ei ole perehtynyt niihin yhtään, eikä harrasta salijumppaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin moni kuvittelee näistä ravintolisistä kaikenlaista, jos ei ole perehtynyt niihin yhtään, eikä harrasta salijumppaa.

        Onko niistä hyötyy edes?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko niistä hyötyy edes?

        On. Kyllä niillä varmistaa sen, että proteiinia saa tarpeeksi lihasten kasvuun ja ylläpitoon. Kreatiini antaa extrapuhtia siihen treenaamiseen. Joku oikea bodaaja voisi kirjoittaa niistä esseen tänne.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On. Kyllä niillä varmistaa sen, että proteiinia saa tarpeeksi lihasten kasvuun ja ylläpitoon. Kreatiini antaa extrapuhtia siihen treenaamiseen. Joku oikea bodaaja voisi kirjoittaa niistä esseen tänne.

        No onko se kiva piikittää silti ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onko se kiva piikittää silti ?

        En harrasta minkäänlaista piikittelyä.


      • Se on jauheena, ja sitä sekoitetaan veteen 5g ja juodaan.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Se on jauheena, ja sitä sekoitetaan veteen 5g ja juodaan.

        Kerran päivässä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se on jauheena, ja sitä sekoitetaan veteen 5g ja juodaan.

        Ai jaa.


    • Anonyymi

      Nostan aloittajan korkeuksiin suorilta käsiltä vaikka olen nainen.

    • Anonyymi

      Hiirulaiseksi olen yllättävän voimakas.

    • Anonyymi

      Muutamia kertoja jaksan nostaa maitotölkkiä ilmaan. Onko kohtuullinen tulos?

      • Anonyymi

        Taidat olla palstan voimakkain.
        Vastaus on ylhäältä katsottuna alhaalta.


    • Anonyymi

      27tonnia mallasohraa kärryn lavanmitan

    • Alle 50kg sarjalaisena, en jaksa nostaa tutuille kättäkään. Kesällä voin lippalakkia nostaa päästä, ku hiki tulee. Pitää vielä reenata paalinpyöritystä pitkä tovi, lihasvoimin.

    • Anonyymi

      Leuanveto 20kg lisäpainolla. On se melkein voimanosto.

      • Paljonko painat itse? Montako leukaa menee tuolla lisäpainolla?


    • Anonyymi

      Mittee se sellanen voimannosto on, menkää mualle töihin ni siinä se voima kohennee, puita hakkoomaan ja peltoa kyntämähän siinä kunto kasvaa. T.Mualainen

    • Anonyymi

      Mavessa 700kg jasuorilta käsin pään päälle 1100kg,penkistä u70kg

    • Anonyymi

      Hihi mun verbaaleilla taidoilla saan kyllä halutessa karvat pystyyn vaiks keltä.. 🐁

      • Tää piristi päivää. Hyvä olla hiirulaine , kun norsutkin pelkää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe