Suomipojat ja kurpat niin urheasti jaksoi seurata ja maalittaa. Niin, ettei nyt vaan oma per.. se palaisi, jäisi, todistusaineistoa ja linnakeikkaa. Moni tietää kuitenkin. Häpeä se on "asiantuntijoillakin". Itseasiassa enemmän kun taviksilla. Hus:ssidsa törkyrikoksia oikein tehtaillazn. Varokaa hus:sia. Paitsi tuskin kukaan ihan niin epäonninen kun eräs Heksinkiläinen nainen.
Ja marimekko kassiset oikeasti painukaa v.. ttuun ja mu.. tat kakarat.
On kyllä urheita
Anonyymi-ap
5
74
Vastaukset
- Anonyymi
Viktorialla oli huonoa tuuria kovasti.
Psykiatri olikin hankala kumppani. - Anonyymi
Perestroikaa, solidaarsolidaar awarn again.
- Anonyymi
Tiedä häntä. Kehitys ei kehity ilman vastustusta.
Eihän kukaan oikeastaan varsinaisesti viihdy jouduttuaan epämukavuusalueelle.
- Anonyymi
Nyt pääsi hopeakello herättämään turhan monia.
- Anonyymi
Onko mitään muutosta huomattu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022259
- 561280
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881176Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.2461161Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu401055Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.81984Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.61849- 44803
- 91720