Mulla oli ihan kello maailman ajassa niin kyllä hyryllä paukuteltiin raketteja kunnolla klo 23:57 ja 00:04 mutta ei oikein klo 00:00 tahtonut kuulla pauketta🤔 olikoha jengi nii huppelissa että ei oikein tajunnut kellon aikoja🤔Mene ja tiedä
Raketit paukku väärään aikaa
12
623
Vastaukset
- Anonyymi
Kai kirjoitit tämän muistiin?
Kello voi olla väärässä. Sitten voi olla käytännön ongelma lähettämisessä. Kun on paljon pommeja niin aloittaa 3 min aikaisemmin, sitten lataa uudet ja kello onkin jo yli kun seuraava satsi tulee. Harvalla on vain se yksi, jonka sytyttää 23:59:38.
Itsellä ainakin yleensä pari kassillista ja aloittelen jo n. klo 22 ja lopetan suurimmilla n. klo 00:00 - Anonyymi
Rakettien paukuttelu pitäisi kokonaan kieltää, sen sijaan kannatan yhteislaulutilaisuutta torilla.
- Anonyymi
Ryhmäseksi on parasta yhdessäoloa
- Anonyymi
Sellainen uudenvuoden virsimaratoni olisi hyödyllinen ja yhdistävä tapahtuma.
- Anonyymi
Niin moni eläin pelkäsi taas kuollakseen raketteja. Koira tärisi alkuillasta ulkona käytyään pelosta useita tunteja ja tämän jälkeen loppuelämänsä kuullesssaan raketin ääniä. Eikö voisi olla yksi raketin ampuma-alue jossa raketit voitaisiin käydä ampumassa, eikä pitkin poikin kylää. Esim. Urheilukentällä. Ennenkin ne ammuttiin Iskulla kentän reunalla
- Anonyymi
Kunta voisi kieltää rakettien ammunnan mutta ei riitä vissiin kantti. Ja mitäpä se auttasi. Reikäpäisten vanhempien reikäpäiset penikat piut paut välittää säännöistä. Sehän näkyy jo koulussakin.
- Anonyymi
Meillä jäi koiralle pelko ulkona kuuluville äänille, pakkasen paukahdus, autojen, koneiden äänet säikäyttää nyt koiran. Koira tärisee ja juoksee heti sisälle peloissaan. Me kärsitään rakettien paukkeesta nyt joka ikinen päivä loppuelämän ajan.
- Anonyymi
Meillä Kissa pelkää kaikkea pauketta,kaapin oven paukutus,ulko-ovien pauke,penskojen kolinat ja jytinät,putkien jysähdykset,autojen jumputusvehkeet.
Ihan sairasta ettei tuota tyhjänpäivästä saada loppumaan?.
- Anonyymi
Kyllä kissan saa loppumaan helpostikin.
- Anonyymi
Tuleppa koittaan!
- Anonyymi
Eläimet on minulle arvokkaammat mitä ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleppa koittaan!
Ei minulla kissaa vastaan mitään ole, mutta itse ihmettelin aiemmassa lauseessa, eikö sitä saada loppumaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875