Aloitan pian lähihoitajaksi opiskelun. Lähihoitaja voi suuntautua ikääntyvien ihmisten kuntoutukseen ja hoitoon/ lasten ja nuorten kasvatukseen ja hoitoon/ mielenterveys-ja päihdetyön puolelle/ sairaanhoitoon ja huolenpitoon/ tai vammaistyön osaamisalaan.
Itseä eniten tällä hetkellä kiinnostaa ikääntyvien ihmisten kuntoutus ja hoito. Millainen ihminen sopii tähän suuntautumisvaihtoehoon?
Lähihoitajaopinnot
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Monenlaisia tarvitaan, mutta rauhallisuus on kaikille hyvä ominaisuus. Selkeä puhe kuuluvalla äänellä, mutta ei saa huutaa. Ystävällinen hymy on aina hyvä. Kyky noudattaa ohjeita on välttämätön.
Vanhat ihmiset eivät varmasti pidä kovin tatuoidusta tai lävistetystä hoitajasta, ei tosin moni nuorempikaan. Itseään korostavat individualistit sopivat paremmin johonkin muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119