Miksi ei muistitikku kelpaa?

Anonyymi-ap

Windows ilmoittaa jotta muistitikku ei ole kelvollinen varmuuskopiointiin. W-Seiska kysymyksessä ja tilaa on 125Gt ja alustettu ntfs muotoon. Ulkoiset kiintolevyt sitä vastoin kelpaavat, mutta jostain syystä muistitikut ei. Miksi?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Windows ei suosittele muistitikkujen käyttöä varmuuskopiointiin, koska niiden koko on yleensä hyvin pieni ja ne voivat olla alttiita vioittumiselle. Ulkoiset kiintolevyt ovat parempia vaihtoehtoja varmuuskopiointiin, koska ne voivat olla suurempia ja niillä on suurempi luotettavuus. Jos haluat käyttää muistitikkua varmuuskopiointiin, voit kokeilla erityisiä varmuuskopiointiohjelmia, jotka voivat tarjota suuremman suojan tietojen vioittumiselta.

      • Anonyymi

        WINDOWSIN KÄYTTÖ ON VAARALLISTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WINDOWSIN KÄYTTÖ ON VAARALLISTA!

        MAAILMAN suurin salasanojen hallintapalvelu, amerikkalainen LastPass vahvistaa murtautujien päässeen käsiksi asiakastietoihin, palvelu kertoo blogissaan.

        Murto oli mahdollinen aikaisemman, elokuussa tapahtuneen tietoturvaloukkauksen vuoksi. Vaikka tunkeutujat eivät päässeet tässä murrossa käsiksi käyttäjätietoihin, he saivat käsiinsä palvelun ohjelmakoodia. Tätä koodia on nyt käytetty hakkerointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MAAILMAN suurin salasanojen hallintapalvelu, amerikkalainen LastPass vahvistaa murtautujien päässeen käsiksi asiakastietoihin, palvelu kertoo blogissaan.

        Murto oli mahdollinen aikaisemman, elokuussa tapahtuneen tietoturvaloukkauksen vuoksi. Vaikka tunkeutujat eivät päässeet tässä murrossa käsiksi käyttäjätietoihin, he saivat käsiinsä palvelun ohjelmakoodia. Tätä koodia on nyt käytetty hakkerointiin.

        Jo 15 vuotta Windowseja, eikä vieläkään sitä ensimmäistä haittaohjelmaa, troijalaista tai virusta tahi hakkerointia, jota olisin huomannut. Ja kaikki asiani olen hoitanut internetissä Windowseilla turvallisesti!

        Kauan eläköön toimiva Windows !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo 15 vuotta Windowseja, eikä vieläkään sitä ensimmäistä haittaohjelmaa, troijalaista tai virusta tahi hakkerointia, jota olisin huomannut. Ja kaikki asiani olen hoitanut internetissä Windowseilla turvallisesti!

        Kauan eläköön toimiva Windows !!

        Yhden ihmisen höpötys ei todista mistään mitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden ihmisen höpötys ei todista mistään mitää.

        Juuri äsken kävin minäkin W-seiskalla pankkitunnuksilla eräällä sivulla ja taas ongelmitta! Kyllä nämä W-seiskat ovat todella luotettavia ja erinomaisia!


      • Anonyymi

        1 Teran ulkoinen kiintolevy varmaan on riittävä???


      • Anonyymi

        Avaus on niin asiaa kuin voi olla, Lähes kaikki ITC ongelmat johtuu Windowsin paskuudesta!


    • Anonyymi

      Ei kannata käyttää Windowsin varmuuskopiointi toimintoja..

    • Anonyymi

      Muititikku toimii varauksella, joka pikkuhiljaa purkautuu pois.
      Mitäs olisi 1000 vuotta kestävä DVD?
      Se on vain hekkä mekaanisille vaurioille.

      • Anonyymi

        Paska puhetta!


      • Anonyymi

        En halua kaappia täyteen DVD levyjä neljän tietokoneen varmuuskopioinnista, kun neljä muistitikkua riittää.
        Eihän kaikkia tiedostoja edes tarvi varmuuskopoida, vaan käyttöjärjestelmä ja joitakin oheistietoja, joita tietokoneelle on välttämättömiä toiminnan kannalta,
        Käyttäjän itse asentamat ohjelmat käyttäjä asentaa uuselleen, jos niitä käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua kaappia täyteen DVD levyjä neljän tietokoneen varmuuskopioinnista, kun neljä muistitikkua riittää.
        Eihän kaikkia tiedostoja edes tarvi varmuuskopoida, vaan käyttöjärjestelmä ja joitakin oheistietoja, joita tietokoneelle on välttämättömiä toiminnan kannalta,
        Käyttäjän itse asentamat ohjelmat käyttäjä asentaa uuselleen, jos niitä käyttää.

        Käyttöjärjestelmät saa kopioitua tarvittaessa Microsofitlta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe