Aika turha näyttää koko komea katettu kenttä olevan talvella..Onhan se hienoa että suurimman osan ajastaan on vain koristeena.
Pesäpallo stadioni talvella..
12
221
Vastaukset
- Anonyymi
Poikkeaako kaikista sadoista Suomen yleisurheilukentistä tai jalkapallo- ja pesäpallostadioneista? Samalla tavalla ne on kesäkäyttöön tehty.
- Anonyymi
Ei taitaisi urheilukentälläkään Cooperin testejä talvella juosta
- Anonyymi
Nekin varat olis voitu sijoittaa kunnolliseen yleisurheiluhalliin Vuokatin uuden koulun yhteyteen.
- Anonyymi
Mistä sitten ne yleisurheilijat? Parin hepun vuoksi ei kannata rakentaa miljoonien pytinkejä. Sama tilanne ulkokentälläkin.
- Anonyymi
Olen monta kerta sanonut asiasta, että Sotkamon arvokkain maapläntti on vajaa käytöllä. pesäpallostadion voisi sijaita vähän syrjemmällä, mutta ei pesäpallo on Sotkamossa pyhäasia
- Anonyymi
joopa joo oispa meilläkin päin tommonen stadion
- Anonyymi
Jos olisi minun päätettävissä, niin vie pois vaan.
- Anonyymi
No voe hyvänen aika, nyt on talvi, niin kaikki on lumen peitossa.Odota kevättå
- Anonyymi
Voivoi jos olisi kommari ja liikennelupa niin täysi tohina olisi kentällä
- Anonyymi
Mitäpä sillä talvella käyttöä ei mitään ja joutas aina talveksi purkaa
- Anonyymi
Voisi järjestää talvi ottelut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452499
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461334- 661328
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2541102- 156966
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886