Pesäpallo stadioni talvella..

Anonyymi-ap

Aika turha näyttää koko komea katettu kenttä olevan talvella..Onhan se hienoa että suurimman osan ajastaan on vain koristeena.

11

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poikkeaako kaikista sadoista Suomen yleisurheilukentistä tai jalkapallo- ja pesäpallostadioneista? Samalla tavalla ne on kesäkäyttöön tehty.

• Anonyymi

Ei taitaisi urheilukentälläkään Cooperin testejä talvella juosta

• Anonyymi

Nekin varat olis voitu sijoittaa kunnolliseen yleisurheiluhalliin Vuokatin uuden koulun yhteyteen.

• Anonyymi

Mistä sitten ne yleisurheilijat? Parin hepun vuoksi ei kannata rakentaa miljoonien pytinkejä. Sama tilanne ulkokentälläkin.

• Anonyymi

Olen monta kerta sanonut asiasta, että Sotkamon arvokkain maapläntti on vajaa käytöllä. pesäpallostadion voisi sijaita vähän syrjemmällä, mutta ei pesäpallo on Sotkamossa pyhäasia

• Anonyymi

joopa joo oispa meilläkin päin tommonen stadion

• Anonyymi

Jos olisi minun päätettävissä, niin vie pois vaan.

• Anonyymi

No voe hyvänen aika, nyt on talvi, niin kaikki on lumen peitossa.Odota kevättå

• Anonyymi

Voivoi jos olisi kommari ja liikennelupa niin täysi tohina olisi kentällä

• Anonyymi

Mitäpä sillä talvella käyttöä ei mitään ja joutas aina talveksi purkaa

• Anonyymi

Voisi järjestää talvi ottelut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      191
      1353
    2. Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"

No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      813
    3. Maisa menetti autonsa

Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      772
    4. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      99
      679
    5. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      3
      662
    6. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      127
      605
    7. Niin solmussa

Voi kun tietäisit miten suuria tunteita mulla on sua kohtaan. Naiselle ❤️
      Ikävä
      23
      596
    8. Haluun vaan, että tiedät

Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..
      Ikävä
      13
      542
    9. Kuka palstalainen

Olisi hyvää matkaseuraa? -flowersreally-
      Sinkut
      152
      530
    Aihe