Aika turha näyttää koko komea katettu kenttä olevan talvella..Onhan se hienoa että suurimman osan ajastaan on vain koristeena.
Pesäpallo stadioni talvella..
11
300
Vastaukset
- Anonyymi
Poikkeaako kaikista sadoista Suomen yleisurheilukentistä tai jalkapallo- ja pesäpallostadioneista? Samalla tavalla ne on kesäkäyttöön tehty.
- Anonyymi
Ei taitaisi urheilukentälläkään Cooperin testejä talvella juosta
- Anonyymi
Nekin varat olis voitu sijoittaa kunnolliseen yleisurheiluhalliin Vuokatin uuden koulun yhteyteen.
- Anonyymi
Mistä sitten ne yleisurheilijat? Parin hepun vuoksi ei kannata rakentaa miljoonien pytinkejä. Sama tilanne ulkokentälläkin.
- Anonyymi
Olen monta kerta sanonut asiasta, että Sotkamon arvokkain maapläntti on vajaa käytöllä. pesäpallostadion voisi sijaita vähän syrjemmällä, mutta ei pesäpallo on Sotkamossa pyhäasia
- Anonyymi
joopa joo oispa meilläkin päin tommonen stadion
- Anonyymi
Jos olisi minun päätettävissä, niin vie pois vaan.
- Anonyymi
No voe hyvänen aika, nyt on talvi, niin kaikki on lumen peitossa.Odota kevättå
- Anonyymi
Voivoi jos olisi kommari ja liikennelupa niin täysi tohina olisi kentällä
- Anonyymi
Mitäpä sillä talvella käyttöä ei mitään ja joutas aina talveksi purkaa
- Anonyymi
Voisi järjestää talvi ottelut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä
Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si1911353Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"
No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä13813Maisa menetti autonsa
Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin39772- 99679
Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."
Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi3662Olisitko nainen hävennyt mun kanssa
liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s127605- 23596
Haluun vaan, että tiedät
Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..13542- 152530