Onko muilla millasia kokemuksia jyväskylän valttorista? Kannattaako viedä valmetti vaihdelaatikko remppaan?
valttori
7
2483
Vastaukset
- p.k
Kyllä kannattaa. Valttori on iso pk-yritys ja he kouluttavat henkilökuntansa pyen samalla kehityksessä mukana. Valttorilla on päteiä kavereita myös vanhempien traktoreiden huoltoon. Et varmasti kadu jos sinne vaidelaatikkosi viet kunnostettavaksi.
- Anonyymi
Vittu ne mitään osaa, kuhan arpoo. Jkl korjaamollakin vaan opiskelijoita töissä. Tainnu osaajat lähteä jo muihin firmoihin.
- Anonyymi
Valmetissa tai ns. Valtrassa ei voida yleensä vaihdelaatikkoa kunnostaa, sikäli helppo homma, että uusi vaihdelaatikko laitetaan tilalle.
- Anonyymi
Vantaan myyntipäällikkö ainakin todella omituinen ja huonokäytöksinen
- Anonyymi
Ei taida olla yrityksessä ns. Myyntipäällikköä ainakaan yrityksen sivujen mukaan?
- Anonyymi
Juu, niin on. Tarkoitan sitä nuorta pulskaa ylimielistä jannua. Tosin toiselta myyjältä siellä olen saanut asiantuntevaa ja hyvää palvelua laakereista. Isot pojot hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, niin on. Tarkoitan sitä nuorta pulskaa ylimielistä jannua. Tosin toiselta myyjältä siellä olen saanut asiantuntevaa ja hyvää palvelua laakereista. Isot pojot hänelle.
itse en pysty allekirjoittamaan.
Vuosien saatossa asioidessa saanut aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua, juuri tältä "pulskalta" . Muutenkin asiat toimineet siellä moitteettomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848