Diagnoosini? Luonneanalyysini sinusta? Kaikki vikani? Kaikki vikasi? Kuinka lopetan täällä käymiseni? Vainoamisesta? Ostoslistat? Suihkussa käymisen? Kuinka paljon parempi ihminen olen kuin kukaan muu? Kuinka kaikki muut ovat hulluja? Vai muuta yhtä kaunista mukavaa ja piristävää joka ei liity millään tavalla ikävöintiin? 🤯 Ja miksi?
Hei! Mitä haluat että kirjoitan tänne
22
135
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä sillä kai niin väliä. Itse ikävöin vanhaa Nokian puhelintani. Ah kuinka hyvä käytettävyys siinä oli, ruutu ei ehkä ollut yhtä iso mutta sopi täyd käteen ja käytettävyys oli muutenkin huippuluokkaa.
- Anonyymi
Nokia 3210 löytyisi.
- Anonyymi
Tunge mulkkus kaverin perseeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunge mulkkus kaverin perseeseen
Hyvää uutta vuotta myös sinne. Toteuta itseäsi rauhassa, en tuomitse jos tuo on fantasiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta myös sinne. Toteuta itseäsi rauhassa, en tuomitse jos tuo on fantasiasi.
Kaverilta pitää kuitenkin kysyä ensin.
- Anonyymi
Haluaisin, ettei se kirjoittaisi mitään tänne, ettei edes lukisi. Ei tee hyvää kaikille näiden palstojen seuraaminen.
- Anonyymi
Ompa Harmi että päätän kuitenkin itse mitä teen ja mikä on itselleni hyväksi .
- Anonyymi
Tää on vttu Ikävä palsta. Kirjoita ikävästä tai vaihda palstaa. Ketään ei kiinnosta sinä vaan sinun ikäväsi.
- Anonyymi
En minä kirjota mitään kellekään jota ei kiinnosta juuri minä. Miksi omia minun ikäväni jos se ei sinua koske?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kirjota mitään kellekään jota ei kiinnosta juuri minä. Miksi omia minun ikäväni jos se ei sinua koske?
En tarkoittanut mitään ikävän omimista. Minulla on oma ikävä ja sinulla oma. En halua omia sinulta mitään. TÄMÄ ON KESKUSTELUPALSTA. Ei keskustelu ole toisen sanojen omimista. Olet sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut mitään ikävän omimista. Minulla on oma ikävä ja sinulla oma. En halua omia sinulta mitään. TÄMÄ ON KESKUSTELUPALSTA. Ei keskustelu ole toisen sanojen omimista. Olet sekaisin.
Älä tuhlaa aivokapasiteettiasi enempää kun tuntuu olevan viimeiset solut jo käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut mitään ikävän omimista. Minulla on oma ikävä ja sinulla oma. En halua omia sinulta mitään. TÄMÄ ON KESKUSTELUPALSTA. Ei keskustelu ole toisen sanojen omimista. Olet sekaisin.
Luuletko että kaipaan jotain katkeroitunutta inhottavaa ihmistä kuin sinä. Ei kukaan kaipaa. Muuta asennetta niin ehkä joku suakin joskus kaipaa.
Kirjoita nyt vaikka, tulevaisuuden suunitelmasi. Mitä aiot tänävuonna tehdä?
- Anonyymi
Varmaan aika paljon samoja juttuja kuin viime vuonna.
- Anonyymi
Jos olet mies niin kirjoita nuo! Haluan tietää kaiken!
- Anonyymi
Voin olla mieskin jos haluat. Tää on siitä kätevä sivusto että täältä voi valita ne sopivat ominaisuudet ja diagnoosit toiselle. Ei tarvitse olla edes tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin olla mieskin jos haluat. Tää on siitä kätevä sivusto että täältä voi valita ne sopivat ominaisuudet ja diagnoosit toiselle. Ei tarvitse olla edes tekemisissä.
Niin se on totta, että anonyymipalstalla voi antaa ymmärtää olevansa kuka tahansa ja trollailla menemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on totta, että anonyymipalstalla voi antaa ymmärtää olevansa kuka tahansa ja trollailla menemään
Ja olet mies sadan prosentin varmuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olet mies sadan prosentin varmuudella.
Selvä. Sepä onkin minulle ihan uusi tieto. Varmaan yllätys myös läheisilleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on totta, että anonyymipalstalla voi antaa ymmärtää olevansa kuka tahansa ja trollailla menemään
On sulla oudot harrastukset. Mitäpä tuo mulle kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla oudot harrastukset. Mitäpä tuo mulle kuuluu.
Ei minulla ole ollut esim vuosikymmeniä tarve esiintyä naisina keskustelupalstalla. Vähän tönkkö tämä ad hominem
- Anonyymi
Mistä tulee ihmiselle tarve kokea olevansa toisten yläpuolella? Onko se pelkkää narsismia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602