Hei! Mitä haluat että kirjoitan tänne

Anonyymi-ap

Diagnoosini? Luonneanalyysini sinusta? Kaikki vikani? Kaikki vikasi? Kuinka lopetan täällä käymiseni? Vainoamisesta? Ostoslistat? Suihkussa käymisen? Kuinka paljon parempi ihminen olen kuin kukaan muu? Kuinka kaikki muut ovat hulluja? Vai muuta yhtä kaunista mukavaa ja piristävää joka ei liity millään tavalla ikävöintiin? 🤯 Ja miksi?

22

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sillä kai niin väliä. Itse ikävöin vanhaa Nokian puhelintani. Ah kuinka hyvä käytettävyys siinä oli, ruutu ei ehkä ollut yhtä iso mutta sopi täyd käteen ja käytettävyys oli muutenkin huippuluokkaa.

      • Anonyymi

        Nokia 3210 löytyisi.


      • Anonyymi

        Tunge mulkkus kaverin perseeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunge mulkkus kaverin perseeseen

        Hyvää uutta vuotta myös sinne. Toteuta itseäsi rauhassa, en tuomitse jos tuo on fantasiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää uutta vuotta myös sinne. Toteuta itseäsi rauhassa, en tuomitse jos tuo on fantasiasi.

        Kaverilta pitää kuitenkin kysyä ensin.


    • Anonyymi

      Haluaisin, ettei se kirjoittaisi mitään tänne, ettei edes lukisi. Ei tee hyvää kaikille näiden palstojen seuraaminen.

      • Anonyymi

        Ompa Harmi että päätän kuitenkin itse mitä teen ja mikä on itselleni hyväksi .


    • Anonyymi

      Tää on vttu Ikävä palsta. Kirjoita ikävästä tai vaihda palstaa. Ketään ei kiinnosta sinä vaan sinun ikäväsi.

      • Anonyymi

        En minä kirjota mitään kellekään jota ei kiinnosta juuri minä. Miksi omia minun ikäväni jos se ei sinua koske?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kirjota mitään kellekään jota ei kiinnosta juuri minä. Miksi omia minun ikäväni jos se ei sinua koske?

        En tarkoittanut mitään ikävän omimista. Minulla on oma ikävä ja sinulla oma. En halua omia sinulta mitään. TÄMÄ ON KESKUSTELUPALSTA. Ei keskustelu ole toisen sanojen omimista. Olet sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut mitään ikävän omimista. Minulla on oma ikävä ja sinulla oma. En halua omia sinulta mitään. TÄMÄ ON KESKUSTELUPALSTA. Ei keskustelu ole toisen sanojen omimista. Olet sekaisin.

        Älä tuhlaa aivokapasiteettiasi enempää kun tuntuu olevan viimeiset solut jo käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut mitään ikävän omimista. Minulla on oma ikävä ja sinulla oma. En halua omia sinulta mitään. TÄMÄ ON KESKUSTELUPALSTA. Ei keskustelu ole toisen sanojen omimista. Olet sekaisin.

        Luuletko että kaipaan jotain katkeroitunutta inhottavaa ihmistä kuin sinä. Ei kukaan kaipaa. Muuta asennetta niin ehkä joku suakin joskus kaipaa.


    • Kirjoita nyt vaikka, tulevaisuuden suunitelmasi. Mitä aiot tänävuonna tehdä?

      • Anonyymi

        Varmaan aika paljon samoja juttuja kuin viime vuonna.


    • Anonyymi

      Jos olet mies niin kirjoita nuo! Haluan tietää kaiken!

      • Anonyymi

        Voin olla mieskin jos haluat. Tää on siitä kätevä sivusto että täältä voi valita ne sopivat ominaisuudet ja diagnoosit toiselle. Ei tarvitse olla edes tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla mieskin jos haluat. Tää on siitä kätevä sivusto että täältä voi valita ne sopivat ominaisuudet ja diagnoosit toiselle. Ei tarvitse olla edes tekemisissä.

        Niin se on totta, että anonyymipalstalla voi antaa ymmärtää olevansa kuka tahansa ja trollailla menemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on totta, että anonyymipalstalla voi antaa ymmärtää olevansa kuka tahansa ja trollailla menemään

        Ja olet mies sadan prosentin varmuudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet mies sadan prosentin varmuudella.

        Selvä. Sepä onkin minulle ihan uusi tieto. Varmaan yllätys myös läheisilleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on totta, että anonyymipalstalla voi antaa ymmärtää olevansa kuka tahansa ja trollailla menemään

        On sulla oudot harrastukset. Mitäpä tuo mulle kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla oudot harrastukset. Mitäpä tuo mulle kuuluu.

        Ei minulla ole ollut esim vuosikymmeniä tarve esiintyä naisina keskustelupalstalla. Vähän tönkkö tämä ad hominem


    • Anonyymi

      Mistä tulee ihmiselle tarve kokea olevansa toisten yläpuolella? Onko se pelkkää narsismia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe