Hei! Mitä haluat että kirjoitan tänne

Anonyymi-ap

Diagnoosini? Luonneanalyysini sinusta? Kaikki vikani? Kaikki vikasi? Kuinka lopetan täällä käymiseni? Vainoamisesta? Ostoslistat? Suihkussa käymisen? Kuinka paljon parempi ihminen olen kuin kukaan muu? Kuinka kaikki muut ovat hulluja? Vai muuta yhtä kaunista mukavaa ja piristävää joka ei liity millään tavalla ikävöintiin? 🤯 Ja miksi?

22

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä sillä kai niin väliä. Itse ikävöin vanhaa Nokian puhelintani. Ah kuinka hyvä käytettävyys siinä oli, ruutu ei ehkä ollut yhtä iso mutta sopi täyd käteen ja käytettävyys oli muutenkin huippuluokkaa.

• Anonyymi

Nokia 3210 löytyisi.

• Anonyymi

Tunge mulkkus kaverin perseeseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunge mulkkus kaverin perseeseen

Hyvää uutta vuotta myös sinne. Toteuta itseäsi rauhassa, en tuomitse jos tuo on fantasiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää uutta vuotta myös sinne. Toteuta itseäsi rauhassa, en tuomitse jos tuo on fantasiasi.

Kaverilta pitää kuitenkin kysyä ensin.

• Anonyymi

Haluaisin, ettei se kirjoittaisi mitään tänne, ettei edes lukisi. Ei tee hyvää kaikille näiden palstojen seuraaminen.

• Anonyymi

Ompa Harmi että päätän kuitenkin itse mitä teen ja mikä on itselleni hyväksi .

• Anonyymi

Tää on vttu Ikävä palsta. Kirjoita ikävästä tai vaihda palstaa. Ketään ei kiinnosta sinä vaan sinun ikäväsi.

• Anonyymi

En minä kirjota mitään kellekään jota ei kiinnosta juuri minä. Miksi omia minun ikäväni jos se ei sinua koske?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä kirjota mitään kellekään jota ei kiinnosta juuri minä. Miksi omia minun ikäväni jos se ei sinua koske?

En tarkoittanut mitään ikävän omimista. Minulla on oma ikävä ja sinulla oma. En halua omia sinulta mitään. TÄMÄ ON KESKUSTELUPALSTA. Ei keskustelu ole toisen sanojen omimista. Olet sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut mitään ikävän omimista. Minulla on oma ikävä ja sinulla oma. En halua omia sinulta mitään. TÄMÄ ON KESKUSTELUPALSTA. Ei keskustelu ole toisen sanojen omimista. Olet sekaisin.

Älä tuhlaa aivokapasiteettiasi enempää kun tuntuu olevan viimeiset solut jo käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että kaipaan jotain katkeroitunutta inhottavaa ihmistä kuin sinä. Ei kukaan kaipaa. Muuta asennetta niin ehkä joku suakin joskus kaipaa.

• Kirjoita nyt vaikka, tulevaisuuden suunitelmasi. Mitä aiot tänävuonna tehdä?

• Anonyymi

Varmaan aika paljon samoja juttuja kuin viime vuonna.

• Anonyymi

Jos olet mies niin kirjoita nuo! Haluan tietää kaiken!

• Anonyymi

Voin olla mieskin jos haluat. Tää on siitä kätevä sivusto että täältä voi valita ne sopivat ominaisuudet ja diagnoosit toiselle. Ei tarvitse olla edes tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin olla mieskin jos haluat. Tää on siitä kätevä sivusto että täältä voi valita ne sopivat ominaisuudet ja diagnoosit toiselle. Ei tarvitse olla edes tekemisissä.

Niin se on totta, että anonyymipalstalla voi antaa ymmärtää olevansa kuka tahansa ja trollailla menemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on totta, että anonyymipalstalla voi antaa ymmärtää olevansa kuka tahansa ja trollailla menemään

Ja olet mies sadan prosentin varmuudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olet mies sadan prosentin varmuudella.

Selvä. Sepä onkin minulle ihan uusi tieto. Varmaan yllätys myös läheisilleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla oudot harrastukset. Mitäpä tuo mulle kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla oudot harrastukset. Mitäpä tuo mulle kuuluu.

Ei minulla ole ollut esim vuosikymmeniä tarve esiintyä naisina keskustelupalstalla. Vähän tönkkö tämä ad hominem

• Anonyymi

Mistä tulee ihmiselle tarve kokea olevansa toisten yläpuolella? Onko se pelkkää narsismia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe