Zeoliitti pesuaineessa

Anonyymi-ap

Jostakin luin että uudemmissa pesuaineissa ei enää käytetä Zeoliittiä. Olen jotain vanhaa purkkia käyttänyt vähiin pesuihini ja aina ihmetellyt että pesuainelokeroon jää aina iso kasa töhnää joka ei ole liuonnut.
Syy on ilmeisesti juuri tuo paha Zeoliitti. Olen sen takia siirtynyt nestemäisiin aineisiin ja eipä näyt enää mitään saiostumia. Ja pyykit loistaa puhtauttaan. Suositteken samaa.

3

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ota kantaa onko zeoliittia pyykinpesuaineissa vai ei, mutta on ihan hyvä silloin tällöin puhdistaa pyykkikoneesta kertymät esimerkiksi sitruunahapon avulla käyttämällä kuuminta pesuohjelmaa. Sen jälkeen vielä tyhjällä koneella pesuaineella yksi pesukierros, niin pitäisi olla puhdas ja tunkkainen haju historiaa. Sihdit pitää tietenkin puhdistaa myös.

• Anonyymi

Zeoliitti on savea joka tukkii pesukoneen. Ostanut pitkään Sertoa, koska siinä ei zeoliittia, mutta viimeksi tuli vahingossa Rainbowta, jossa on zeoliittia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      62
      4479
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      159
      3368
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2687
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2594
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      135
      2537
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1731
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1600
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      39
      1297
    Aihe