Jostakin luin että uudemmissa pesuaineissa ei enää käytetä Zeoliittiä. Olen jotain vanhaa purkkia käyttänyt vähiin pesuihini ja aina ihmetellyt että pesuainelokeroon jää aina iso kasa töhnää joka ei ole liuonnut.
Syy on ilmeisesti juuri tuo paha Zeoliitti. Olen sen takia siirtynyt nestemäisiin aineisiin ja eipä näyt enää mitään saiostumia. Ja pyykit loistaa puhtauttaan. Suositteken samaa.
Zeoliitti pesuaineessa
Anonyymi-ap
3
297
Vastaukset
- Anonyymi
En ota kantaa onko zeoliittia pyykinpesuaineissa vai ei, mutta on ihan hyvä silloin tällöin puhdistaa pyykkikoneesta kertymät esimerkiksi sitruunahapon avulla käyttämällä kuuminta pesuohjelmaa. Sen jälkeen vielä tyhjällä koneella pesuaineella yksi pesukierros, niin pitäisi olla puhdas ja tunkkainen haju historiaa. Sihdit pitää tietenkin puhdistaa myös.
- Anonyymi
Zeoliitti on savea joka tukkii pesukoneen. Ostanut pitkään Sertoa, koska siinä ei zeoliittia, mutta viimeksi tuli vahingossa Rainbowta, jossa on zeoliittia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811