Onko Calabriassa lomailleita? Tarkkaa kohdetta en tiedä, koska olen lähdössä äkkilähdöllä. Minua kiinnostaisi tietää, liikkumisesta: onko polkupyörä hyvä liikkumisväline ja onko siellä niitä vuokrattavana? Ja Sisiliassa vierailu kiinnostaisi, oletteko osallistuneet ohjatulle retkelle vai seikkailleet itse lautalla? Muitakin vierailu vinkkejä tai esim. ravintola vinkkejä otan mielelläni vastaan. Lähden lomalle toukokuun lopussa.
Calabria
5
3275
Vastaukset
- ragazza78
Olen asunut muutamia vuosia sitten vuoden Calabriassa ja en kyllä olisi lähtenyt siellä pyöräilemään. Tiet eivät ole tarkoitettuja pyöräilyä varten: mutkaisia, kapeita paljon mäkiä ym.. Eli suosittelisin enemminkin vuokraamaan auton. Calabrian rannikkoseutu on todella kaunis ja Tropean rannathan on valittu tänä vuonna Italian 10 kauneimman rannan joukkoon. Hyvää matkaa!!!
- Lapsien kanssa
Hei,
olen suunnitellu meneväni lokakuun alussa perheen kanssa (2aik 1,5v ja 0,5v lapsi) Tropheaan.
Onko mahdollista liikkua vaunujen kanssa?
Onko hyviä ravintoloita?
Miten muuten arvioiit paikkaa ja ajankohtaa?
Kiitos etukäteen,
VK - ragazza78
Lapsien kanssa kirjoitti:
Hei,
olen suunnitellu meneväni lokakuun alussa perheen kanssa (2aik 1,5v ja 0,5v lapsi) Tropheaan.
Onko mahdollista liikkua vaunujen kanssa?
Onko hyviä ravintoloita?
Miten muuten arvioiit paikkaa ja ajankohtaa?
Kiitos etukäteen,
VK..on ihana pikkukaupunki. Keskustassa varmasti voi liikkua vaunujen kanssa, mutta ei sitten pidemmällä. Suosittelen ehdottomasti autonvuokrausta. Tropea on kyllä kaunis mutta myös hyvin pieni. Kannattaa kierrellä muissakin lähikaupungeissa! Ja Italiassahan on joka paikassa hyviä ravintoloita, ei huolta :) Lokakuun alussa turisteja on varmasti vähän, mutta sää todennäköisesti vielä lämmin. Joten varmasti ihan hyvä aika mennä Calabriaan. Hyvää matkaa!!
- Lapsien kanssa
ragazza78 kirjoitti:
..on ihana pikkukaupunki. Keskustassa varmasti voi liikkua vaunujen kanssa, mutta ei sitten pidemmällä. Suosittelen ehdottomasti autonvuokrausta. Tropea on kyllä kaunis mutta myös hyvin pieni. Kannattaa kierrellä muissakin lähikaupungeissa! Ja Italiassahan on joka paikassa hyviä ravintoloita, ei huolta :) Lokakuun alussa turisteja on varmasti vähän, mutta sää todennäköisesti vielä lämmin. Joten varmasti ihan hyvä aika mennä Calabriaan. Hyvää matkaa!!
kiitos paljon infosta!
Muina vaihtoehtoina on vielä:
Cefalu/Naxos -Sisilia
-ei vain löydy kunnon hotellia
-cefalun kylä on ilmeisesti vähän kookkaaampi
Taormina -Sisilia
-ei suositeltu mäkisyyden takia vaunujilla liikkumiseen
Mitäs paikkaa itse suosittelisit?
Vk - ragazza78
Lapsien kanssa kirjoitti:
kiitos paljon infosta!
Muina vaihtoehtoina on vielä:
Cefalu/Naxos -Sisilia
-ei vain löydy kunnon hotellia
-cefalun kylä on ilmeisesti vähän kookkaaampi
Taormina -Sisilia
-ei suositeltu mäkisyyden takia vaunujilla liikkumiseen
Mitäs paikkaa itse suosittelisit?
VkMulla ei ole mitään kokemusta Cefalusta, mutta Giardini Naxoksessa olen käynyt muutaman kerran. Oli todella kaunis paikka. Siitä pääsee sitten helposti ylös Taormiinaankin (tosin vaunuilla ei!!). Calabriassa on ehdottomasti vähemmän turismia kuin Sisiliassa, eli kyllä mä suosittelisin Calabriaa. Paitsi jos haluatte nähdä enemmän saksalaisia :)Calabrian rannikkoseutu on todella kaunista.Kannattaisi vierailla ainakin Capo Vaticanossa ja Pizzossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453917Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka222965- 322530
- 321859
- 521454
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431411Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431383- 371260
- 521176
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161155