majoitus alpeilla

marjuska

Olemme menossa kesäkuussa viikoksi Kroatiaan.
Paluumatkalla (ajamme Pohjois-Kroatiasta Frankfurttiin)olisi tarkoitus yöpyä 1 yö ja viettää 2 päivää Itävallassa, jossain Alppi-maisemissa.

Olisiko kellään vihjeitä kivasta yöpymispaikasta
( 2 aikuista ja 3 lasta, 13- 11 ja 4-vuotiaat)

6

2371

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gitta

Vaikkapa: www.gaberl.at - kiva sporttinen, lapsiystävällinen majoituspaikka maalla - muutamaksi päiväksi tai vaikka viikoksi. Ystävällinen palvelu, ja tenaville paljon puuhaa, paljon hevosia. Lähin iso kaupunki Graz, paikkakunta on pikkukylä Salla korkeuksissa Steiermarkissa! Tai www.familiengh-schmautz.at Sitterdorfissa eteläisessä Kärntenissä, Rosentalissa.

• See

Gasthof Steinerwirt on aivan Zell am Seen ytimessä kävelykadun varrella. Viime kesänä olimme siellä 5 päivää. Huoneemme oli valtavan kokoinen ja palvelu ystävällistä. Muutenkin Zell am See on kesälläkin mukava paikka.
      http://www.gastlichkeit.com/
      Saksan kielisellä sivustolla on enemmän infoa.

• kävijä

www.rauris.net

Kiva pieni vuoristokylä Salzburgin ja Innsbruckin välillä. Jos sattuu matkan varrelle, suosittelen. Kävin joulukuussa laskettelemassa, sopii hienosti lapsiperheille.

• Österreichfani

Majoitus alpeilla on hieno juttu missä vaan. Mitään en aliarvioi.Minulla on kokemusta Gasteinertalista. Siellä Bad Gastein-niminen paikka- miksei myös laaksossa olevat muutkin kylät.Bad-Gasteinissa kohisee putous yötä päivää, kesät talvet. Aina samalla tavalla.Laaksossa on oma mini-ilmasto.sekin on hieno ilmiö. Jos tulee ukonilma. se on vain siellä. Ym. Älkää aliarvioiko tätä paikkaa. Käykää siellä.Olen toki käynyt Itävallasssa vaikka missä, mutta tämä paikka "kolahti". Vastaavasti olen ollut Etelä-Saksassa mm. Allgäu nimisessä paikasssa. hyvä sekin oli-tukikohtana. Silti olen itävaltafani.

• Huolehdi

Katso paikan päällä missä viihdyt. Kesäkuussa löydät haluamasi majoituksen melkein mistä vain. Edellyttää saksan taitoa, melkein. Lasten kanssa upeaa!

• laakso

fantastinen. Jo 15 kevättä koettu. Majoitusta löytyy "Zimmer Frei" aina hienostohotelliin, mutta todella saksankielen taito. Me olemme tykästyneet Bag Hofgasteinin hienostuneeseen rauhaan ! Ystävällistä-auttavaista väkeä.
        http://www.gastein.com/en-index.shtml

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1168
    2. 69
      1071
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      838
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      761
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      741
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      38
      694
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      633
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      618
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      38
      518
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      487
    Aihe