TDM 850

Millainen

Moi
TDM 850 -97. Tällaista olen ostamassa. Viimeistä niittiä vaille valmis kauppa.
Ei tunnu olevan kovin yleinen malli.
Onko tyyppivikoja, mitä pitäisi osata katsoa / testata.
Tiedoista kiitollinen.

8

6903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoiselle

Yamahassa ei ole tyyppivikoja,ainoa vika että joka on tdm laittanut ei raaski siitä luopua siksi todella vähän myynnissä käytettynä.Sanoisin että paras ja järkevin all road pyörä ja kaikenlisäksi kaunis joka erottuu muista vastaavista sirona ja mielenkiintoisen ja jotenkin salaperäisen näköisenä.Osta pois jos vielä hyväkuntoinen uskon että et pety,hintansakin pitää käyteynä.

• Jarkko

Oli aikoinaan kyseinen Yamaha. Jäi todella positiivinen kuva. Helvetin hyvä yleispyörä, jonka tekniikka kestää taatusti kun on ison teneren peruja. Ei mielestäni mitään erikoisia tyyppivikoja. Mahtava vääntö heti tyhjäkäynnistä eli todella helppo ajettava. Osta pois, luulenpa että et tule pettymään.

• 123

Hieno peli mutta ei se mikään all road pyörä ole. Rengastus on ihan pelkästään asfaltille, eikä 18" etufillariin taida edes saada karheampaa kumia.

• Millainen

Kyllä se katu/matkakäyttöön tuleekin. Ei mökkitietä húonommalle baanalle.
        Tuo ajoasento miellyttää. On sopivan pysty huonoselkäiselle.
        Kokemusta ei vaan ko mallista ole lähipiirissä kenelläkään vaikka pyöriä on monenlaisia.
        Itse ajelen tällä hetkellä Kawasakin GTR tonnilla, mutta asento on liian etukeno minun ruodolle.

• tdm man

pyörä kaikenlaiseen ajoon, ei tietenkään kaikista pienimmille metsä poluille.hyvin pärjää hiekkateiltä moottoritien kautta kaupunkiin. pysty ajoasento ei käy selän päälle. minua vähän häirisee suuri ketju välys kun ajaa kaupunki jonoissa.ketjuissa on suuri välys pitkän jouston takia.suosittelen!

• minäkin..

Omistan -92 vuosimallin TDM:n ja kokemukset ovat pelkästään positiivisia. Ainut asia mikä tuon ikäisissä TDM:ssä on ns."vikana" on vähän hiomattoman oloinen vaihdelaatikko. Muuten olen kyllä tykännyt.

Näitä pyöriä ei, kuten mainitsit, todellakaan ole hirveästi tarjolla. Liekö sitten syynä vähäinen määrä vai se että omistajat eivät niistä halua luopua mistään hinnasta. Minä ainakin aion pitää omastani kiinni.. ;)

Tuossa joku mainitsi huonon kaupunki/jonoajettevuuden ( tai jotain..) ketjujen / pitkän jouston syyksi.. mulla nykiminen ja yläkierroksilla tankoon välittyneet tärinät hävisivät ketkujen ja hammasrattaiden vaihdolla kokonaan.

TDM on hyvä pyörä ajaa ja kaunis katsoa. Parhaimmillaan yksin ajettaessa, mutta kyytiläisenkin voi ottaa halutessaan mukaan. Tehot riittää normaali tieliikenteeseen ja kone vääntää mukavasti alakierroksilla ja riittävän lujaakin pääsee tarvittaessa.

Huollosta sen verran, että venttiilinsäätöväli on 40tkm, eli konetta ei tarvi jatkuvasti aukoa. Moottoriöljyjen vaihto on hieman työlästä ja vaatii hieman opettelua, mutta muutaman kerran jälkeen sekin sujuu kohtuullisen vaivattomasti.
      Kuluvia osia joutuu vaihtamaan kaikkiin vehkeisiin.

Jos ostat TDM:n et tule pettymään.

• posket

Viime syyskesänä laitoin -98:n yllätyin positiivisesti,koska vastasi todella odotuksia.Euroopassa todella suosittu pyörä ja netistä löytyy paljon artikkeleita jos haluat kuumeen vain pahenevan.
      Ainut vika on,että posket kipeytyy ajaessa kun joutuu hymyileen oli sitten sora-tai asfalttitie.

• 900

Ostitko TDM:n? ollaan muutaman kaverin kanssa laittamassa klubia pystyy ja haetaan Yamahan ei custon kuskeja toimintaan mukaan.
      Jos kiinnostaa ota yhteyttä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1853
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1741
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1507
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1198
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1114
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      992
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50