TDM 850

Millainen

Moi
TDM 850 -97. Tällaista olen ostamassa. Viimeistä niittiä vaille valmis kauppa.
Ei tunnu olevan kovin yleinen malli.
Onko tyyppivikoja, mitä pitäisi osata katsoa / testata.
Tiedoista kiitollinen.

8

6792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoiselle

Yamahassa ei ole tyyppivikoja,ainoa vika että joka on tdm laittanut ei raaski siitä luopua siksi todella vähän myynnissä käytettynä.Sanoisin että paras ja järkevin all road pyörä ja kaikenlisäksi kaunis joka erottuu muista vastaavista sirona ja mielenkiintoisen ja jotenkin salaperäisen näköisenä.Osta pois jos vielä hyväkuntoinen uskon että et pety,hintansakin pitää käyteynä.

• Jarkko

Oli aikoinaan kyseinen Yamaha. Jäi todella positiivinen kuva. Helvetin hyvä yleispyörä, jonka tekniikka kestää taatusti kun on ison teneren peruja. Ei mielestäni mitään erikoisia tyyppivikoja. Mahtava vääntö heti tyhjäkäynnistä eli todella helppo ajettava. Osta pois, luulenpa että et tule pettymään.

• 123

Hieno peli mutta ei se mikään all road pyörä ole. Rengastus on ihan pelkästään asfaltille, eikä 18" etufillariin taida edes saada karheampaa kumia.

• Millainen

Kyllä se katu/matkakäyttöön tuleekin. Ei mökkitietä húonommalle baanalle.
        Tuo ajoasento miellyttää. On sopivan pysty huonoselkäiselle.
        Kokemusta ei vaan ko mallista ole lähipiirissä kenelläkään vaikka pyöriä on monenlaisia.
        Itse ajelen tällä hetkellä Kawasakin GTR tonnilla, mutta asento on liian etukeno minun ruodolle.

• tdm man

pyörä kaikenlaiseen ajoon, ei tietenkään kaikista pienimmille metsä poluille.hyvin pärjää hiekkateiltä moottoritien kautta kaupunkiin. pysty ajoasento ei käy selän päälle. minua vähän häirisee suuri ketju välys kun ajaa kaupunki jonoissa.ketjuissa on suuri välys pitkän jouston takia.suosittelen!

• minäkin..

Omistan -92 vuosimallin TDM:n ja kokemukset ovat pelkästään positiivisia. Ainut asia mikä tuon ikäisissä TDM:ssä on ns."vikana" on vähän hiomattoman oloinen vaihdelaatikko. Muuten olen kyllä tykännyt.

Näitä pyöriä ei, kuten mainitsit, todellakaan ole hirveästi tarjolla. Liekö sitten syynä vähäinen määrä vai se että omistajat eivät niistä halua luopua mistään hinnasta. Minä ainakin aion pitää omastani kiinni.. ;)

Tuossa joku mainitsi huonon kaupunki/jonoajettevuuden ( tai jotain..) ketjujen / pitkän jouston syyksi.. mulla nykiminen ja yläkierroksilla tankoon välittyneet tärinät hävisivät ketkujen ja hammasrattaiden vaihdolla kokonaan.

TDM on hyvä pyörä ajaa ja kaunis katsoa. Parhaimmillaan yksin ajettaessa, mutta kyytiläisenkin voi ottaa halutessaan mukaan. Tehot riittää normaali tieliikenteeseen ja kone vääntää mukavasti alakierroksilla ja riittävän lujaakin pääsee tarvittaessa.

Huollosta sen verran, että venttiilinsäätöväli on 40tkm, eli konetta ei tarvi jatkuvasti aukoa. Moottoriöljyjen vaihto on hieman työlästä ja vaatii hieman opettelua, mutta muutaman kerran jälkeen sekin sujuu kohtuullisen vaivattomasti.
      Kuluvia osia joutuu vaihtamaan kaikkiin vehkeisiin.

Jos ostat TDM:n et tule pettymään.

• posket

Viime syyskesänä laitoin -98:n yllätyin positiivisesti,koska vastasi todella odotuksia.Euroopassa todella suosittu pyörä ja netistä löytyy paljon artikkeleita jos haluat kuumeen vain pahenevan.
      Ainut vika on,että posket kipeytyy ajaessa kun joutuu hymyileen oli sitten sora-tai asfalttitie.

• 900

Ostitko TDM:n? ollaan muutaman kaverin kanssa laittamassa klubia pystyy ja haetaan Yamahan ei custon kuskeja toimintaan mukaan.
      Jos kiinnostaa ota yhteyttä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7800
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2923
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe