Siis nyt joululoman jälkeen ekana aamuna stressaa ihan kamalasti, en saanut yöllä nukkuttua kun oon kipeekin. Kokeita tulossa jo ensi viikolla. Oisin jäänyt muuten kotiin flunssan takia mutta opettaja ja vanhemmat valittaa että oon liikaa kipeenä eivätkä usko minua. Saatiin koiranpentu viikko sitten ja sekin stressaa kun äidin pitäisi hoitaa vielä mun 3 vuotiasta pikkuveljeä ja isällä on iltavuoro, haluisin vaan jäädä kotiin sänkyyn nukkumaan eikä mennä kouluun stressaamaan, sen lisäks mulla ei oo mikään paras suhde mun vanhempiin sillä riitoja tulee koko ajan ja joskus saattaa sanoa jotain todella hirveitä asioita. Onko joku keino millä tätä pystyisi vähentämään.
Stressaa ihan-
Anonyymi-ap
2
185
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun on sanottava vanhemmille että olet huonossa kunnossa. Jos eivät usko niin mene lääkäriin ja kerro siellä tilanteesi. Sinun ei tarvitse kärsiä noin kamalaa oloa. Onko sinulla isovanhempia kenen puoleen kääntyä. Hae apua pikimmiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel405310Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1602753Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062272Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.801814Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen251790Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276381767Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from61753- 941628
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671505- 741473