Ihan kirjaimellisesti, hehheh. Uuden vuoden iltasanomat uutisoi, miten "kakkatankki täyttyi" joulupäivän lennolla Teneriffalle. Muka paskasäiliön täyttyminen olis normaalia. Kyllähän siinä on käynyt niin että hki-vantaalla joku paskaduunari (heh heh) on jättänyt tankin tyhjentämätä tai hoitanut hommansa huonosti. Miksi ei voi kertoa totuutta? Finskiin on pesiytynyt vuosikausia jatkunut asiakkaille valehtelemisen kulttuuri, lieneekö moista muissa lentoyhtiöissä?! Jos kakkatankki täyttyis lennon aikana, niin sehän olis piripinnassa lähes joka pitkällä lennolla. Haukut sinne minne ne kuuluvatkin, finskin kenttähuolintayhtiölle.
Finnair kusetti taas
9
292
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Finnairilla on pitkät perinteet valehtelemisesta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17689557C
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Et voi tietää, joten älä tule elvistelemään siihen. Ketään ei kiinnosta. Joo teidän mielestä se voi olla huono yhtiö, eikä se ole väärin, mutta varo, voit nolata nyt itsesi!
- Anonyymi
Oletko finskin lentoemäntä tai stuertti? Taisi kalikka osua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko finskin lentoemäntä tai stuertti? Taisi kalikka osua...
Itseasiassa en ole edes työiässä.
- Anonyymi
Ostin Finskin lennon Jenkkeihin.
2pv myöhemmin tuli Emaili "Varaamasi lento on peruttu. Ole hyvä ja mene ja valitse uusi lento Netissä". (sinuttelu muodossa... ei tosin minua häiritse "tuttavallisuus")
Ja paskat... mitään ei oltu peruttu ja sitäpatsi ko lentoa EI voinut muuttaa netissä koska oli AA'n code sharing lento. Finski ei kai sitä tiedä?
Toinen varaus juttu;
Kun ostaa Qatar'ilta lennon Thaimaahan ARN-BKK eka osio on Finskilla ARN-Doha. Siihen ei voi varata jakkaraa Qatarin sivulta vaan pitää mennä sekaville Finskin sivuille. Sieltä löytyy varaus mahdollisuus VAIN lisä maksuisille paikoille. Ilmaisenkin varauksen VOI tehdä menusta ja saa jakkaran numeron. Kun poistuu sivulta tuo varaus katoaa! Sitâ ei tule näkyviin lippuun eikä matka log'iin minnekään.
Kun soitin Finskille (puhelut menee Intiaan ja/tai Pakistanin puhelin pankkiin - kovin on "kotimaista...!) kuulin "paikan varaus on OK vaikka ei näy missään minulle".
Tällaista on 2022-2023 Finskin sekoilu. Samaa jatkunut vuosi kymmenet. Ainut tapa välttyä ongelmilta on lopettaa kaikki lennot Finskillä. Valitetavasti.- Anonyymi
Mitä valitettavaa siinä on että huonojen kokemusten jälkeen ostaa seuraavat lentonsa jostain muualta kuin finnairilta? Eikös jaloilla äänestäminen ole pikemminkin suositeltavaa. Jos jaloilla äänestäjiä olisi herkemmässä ja enemmän, ennemmin tai myöhemmin sellainen näkyisi huonoa palvelua tarjoavien taloustilanteessa. Jossakin vaiheessa palvelua aletaan parantaa.
Varsinkin miehen ikään ehtineille ja tätä iäkkäämmille suomalaisille on iskostettu päähän kuinka suomalainen työ muka olisi parempaa kuin vastaava ulkomainen. Ei ole, eikä ole ollut koskaan. Ajattele mitä maailmanluokan brändejä suomesta on saatu maailmalle ja elämään parhauden vuoksi. Fiskarsin sakset, ei juuri muuta. Mustikoidenkin väitetään olevan Suomessa parempia kuin vaikkapa ulkomaiset pensasmustikat. Itse olen toista mieltä.
- Anonyymi
Aika tukalat oltavat turisti luokassa, jossei pääse kakalle?🦍
- Anonyymi
Pakkoko siellä paikalla aina on käydä? Ite en oo ikinä käynyt lentokoneessa vessassa ja lento on kuitenkin kestänyt monta tuntia...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237645- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa773232Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091550Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2781201Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041