Kainuun portti ,konkurssi.

Anonyymi-ap

Eipä ole ihme. Kun tietää yrittäjän. Moneskohan oli. Miten tällaiset saa jatkaa vuodesta toiseen. Käsittämätöntä.

42

2748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmeen kauan siinä menikin.

    • Anonyymi

      Oliko se nytkuitenkin vain yrityksen hallittu alasajo, eikä konkka.

    • Anonyymi

      Leväperäiset rahoittajat luovat tilanteen mistä yrittäjä voi nautiskella aikansa .

    • Anonyymi

      Ei konkurssi vaan lopetus

    • Anonyymi

      Korjattakoon että ei konkurssi vaan lopettaminen. Toki konkka voi tulla myöhemminkin.

    • Anonyymi

      Mistä tiedät yrittäjän historian?
      Suomessa on yritämisen vapaus.

    • Anonyymi

      Suomi kaluste pulikoinut kans 25 vuotta vaihtaneet nimeä harva se vuosi ettei verottaja vie linnan juhliin kakolaan koko sukua Minister i Pekkarinen ollut pitämässä pinnalla ko puljua kyseenalaista toimintaa

      • Anonyymi

        Se on sitä tupeemiesten hommaa :)


      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy asiaan?


    • Anonyymi

      Kajaanissa varmaan satoja sarjayrittäjiä joiden toiminta päättynyt konkurssiin ja samanlainen firma heti jatkamassa.

      Kainuun Portti tosin ei ole konkurssissa. Toivottavasti jatkuu majoitus- ja ravintolatoiminta.

      • Anonyymi

        Vai on satoja sarjayrittäjiä. Melkoisen paksua puhetta.


    • Anonyymi

      Voi Jeesus mitä selittelyä taas

    • Anonyymi

      Kainuun portti Oy haki velkasaneeraukseen. Käsittely kesken ja kun luopui liiketoiminnasta, niin menee konkkaan. Kiinteistöyhtiö on eri asua ja eri omistajien.

      • Anonyymi

        Kainuun Portin ravintola (Kajaanin Propalvelut Oy) on eri yritys.


    • Anonyymi

      Kainuun Portti on ollut epäonnistunut luomus alusta lähtien. Sen pisti pystyyn aikoinaan Neste Oy:n ja Kesko Oy:n omistama yritys nimeltä Kesoil Oy. Jo heti ensimmäinen yrittäjä ryvettyi ko. liikepaikassa ja menetti rahansa ja omaisuutensa.
      Sattumalta satun tietämään tämän historian melkoisen tarkasti ja sanoin heti rakentamispäätöksen kuultuani, että pieleen meni sijainti ja niin kävi.
      Kaupunki on yrittänyt antaa Kainuun Portille tekohengitystä sijoittamalla viereen golf-kentän ja "leirintäalueen". Kaikki on mennyt - voi sanoa - persiilleen.

      • Anonyymi

        Olet varmasti oikeassa tämän asian suhteen. Missä persut nyt kokoustavat? Olen kuullut, että tämä olisi se surullisen kuuluisa paikka, jossa PaKi oli huutanut naama punaisena, lyöden nyrkkiä pöytään kokousta johtaessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti oikeassa tämän asian suhteen. Missä persut nyt kokoustavat? Olen kuullut, että tämä olisi se surullisen kuuluisa paikka, jossa PaKi oli huutanut naama punaisena, lyöden nyrkkiä pöytään kokousta johtaessaan.

        "olen kuullut, olen kuullut, olen kuullut" kaikkea voi kuulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "olen kuullut, olen kuullut, olen kuullut" kaikkea voi kuulla

        Ja kuuleminen on tapahtunut monen paikalla olleen kertomana. Pakko se on uskoa, jos useat kokoukseen osallistuneet kertovat saman asian. Itse en onneksi kuulu saastaiseen persuporukkaan, joten en ole ollut siinä kokouksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti oikeassa tämän asian suhteen. Missä persut nyt kokoustavat? Olen kuullut, että tämä olisi se surullisen kuuluisa paikka, jossa PaKi oli huutanut naama punaisena, lyöden nyrkkiä pöytään kokousta johtaessaan.

        Luotettavat sukulaisetko kertoivat kuulleensa meleko varmalta taholta, niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettavat sukulaisetko kertoivat kuulleensa meleko varmalta taholta, niinkö?

        Onneksi sukulaiseni eivät kuulu persujoukkoihin. Kokouksessa paikalla olevat henkilöt kertoivat tapauksesta. Se ei muuksi muutu, vaikka kuinka venkoilet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sukulaiseni eivät kuulu persujoukkoihin. Kokouksessa paikalla olevat henkilöt kertoivat tapauksesta. Se ei muuksi muutu, vaikka kuinka venkoilet.

        Eli kokouksessa olleet persut kertoivat sukulaisillesi, jotka kertoivat sinulle. Eli toisen käden tietoa ja näin täyttä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "olen kuullut, olen kuullut, olen kuullut" kaikkea voi kuulla

        Entäpä kun paikalla olija/olijat ovat nähneet ja omin korvin kuulleet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kokouksessa olleet persut kertoivat sukulaisillesi, jotka kertoivat sinulle. Eli toisen käden tietoa ja näin täyttä paskaa.

        Olet väärässä. Kokouksessa olleet useampi persu kertoi asian suoraan minulle. Miksi joku asia on niin vaikea ymmärtää????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Kokouksessa olleet useampi persu kertoi asian suoraan minulle. Miksi joku asia on niin vaikea ymmärtää????

        Kakki on totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakki on totta?

        Sinun mielestäsi paska on totta, mutta tämä usean kokouksessa olleen persujäsenen kertoma se vasta totta onkin. Siitä en pääse mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kokouksessa olleet persut kertoivat sukulaisillesi, jotka kertoivat sinulle. Eli toisen käden tietoa ja näin täyttä paskaa.

        Hyvä ruoka siellä oli, ehkä jopa kaupungin paras. Ruokahalut menivät kuitenkin kun huomasin persujen pitävän siellä pesäpaikkaansa. Kilpeläinenkin luimisteli siellä joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ruoka siellä oli, ehkä jopa kaupungin paras. Ruokahalut menivät kuitenkin kun huomasin persujen pitävän siellä pesäpaikkaansa. Kilpeläinenkin luimisteli siellä joka päivä.

        Käännyimme ovelta takaisin kun tämä ps.kööri oli siellä.


    • Anonyymi

      Kokoomus täynnä tukiaispellejä ja keinottelioita,nämä ne sotkee kunnon ihmisten talouden!🤡

    • Anonyymi

      JARMIK OY EI KAUAN PYÖRINYT

    • Anonyymi

      Montako konkkaa LINKKUVITSI tehnyt?

    • Anonyymi

      Yrityskulttuureissa on eroja, Amerikassa konkurssin kokenutta pidetään viisaana, hän tietää miten siinä käy ja hän osaa ehkä paremmin varoa ensi kerralla. Suomessa konkurssin tehnyt yrittäjä on usein syntipukki ja merkitty lopun ikäänsä eikä uutta yritystä tueta. Hassua?

      • Anonyymi

        Höpöhöpö, tämä jargonia on niin monta sataa kertaa kuultu, ettei luulisi enää kenenkään sitä hokevan, saatikka uskovan!


      • Anonyymi

        Ei ole hassua. Naurettavaa pelleilyä kun aina uutta yritystä putkeen. Hävetkää.


    • Anonyymi

      Kaikki yrittää nyt pöydän putsata Ei se onnistu,kerran yrittäjä aina yrittäjä muutama konkurssi välissä. Ei nyt mikään lama ole olette syöneet leivän toiselta ja nyt se loppu teiltä vanha sanonta ahneella on paskanen loppu.😁😁😁

      • Anonyymi

        Samaamieltä!!!!KANNATAN👍


    • Anonyymi

      Menkäämme siis tiöhin rehelliselle työnantajalle.

    • Anonyymi

      Yrittäkää perkele enempi. Ei se ole sen vaikeampaa

    • Anonyymi

      Mitä Jarmik alkaa puuhailla?

    • Anonyymi

      Reksihän se yrittää 🤭

    • Anonyymi

      Halavalla hyvvää tavaraa, lainvoima.com jarmik ja nuotta tyhjennys

    • Anonyymi

      Van Hyvvie Lettuja ja Muikkuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe