nyt joukolla kaikki windows11 asentaan
asentakaa windows11
8
242
Vastaukset
- Anonyymi
Ei asennu kaikkiin W 10 koneisiin vaikka kuinka pieris.
- Anonyymi
On asennettu jo silloin kun win 11 tuli ja toimii kuin enkeli.
- Anonyymi
Miksi kukaan tuollaista haitaketta asentaisi.
- Anonyymi
Ei suostu asentumaan minun koneisiin joten minulla on Debian 11 yhdessä ja Windows 10 toisessa koneessa.
- Anonyymi
Anna sopiva kone niin asennetaan.
- Anonyymi
En todellakaan aio asentaa tollasta sontaa koneelleni! Ja turhaan poistatit tämän asiallisen viestini!
- Anonyymi
Ensimmäisestä päivästä lähtien ollut asennettuna. Toimii ilman ongelmia. Ei ainuttakaan BSODia toistaiseksi, eikä ohjelmien jäätymisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691