nyt joukolla kaikki windows11 asentaan
asentakaa windows11
8
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ei asennu kaikkiin W 10 koneisiin vaikka kuinka pieris.
- Anonyymi
On asennettu jo silloin kun win 11 tuli ja toimii kuin enkeli.
- Anonyymi
Miksi kukaan tuollaista haitaketta asentaisi.
- Anonyymi
Ei suostu asentumaan minun koneisiin joten minulla on Debian 11 yhdessä ja Windows 10 toisessa koneessa.
- Anonyymi
Anna sopiva kone niin asennetaan.
- Anonyymi
En todellakaan aio asentaa tollasta sontaa koneelleni! Ja turhaan poistatit tämän asiallisen viestini!
- Anonyymi
Ensimmäisestä päivästä lähtien ollut asennettuna. Toimii ilman ongelmia. Ei ainuttakaan BSODia toistaiseksi, eikä ohjelmien jäätymisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33738530Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037096Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315540Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214048Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi573202Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673199Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632400Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182171En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5002050