Työelämän vitsaus

Anonyymi-ap

Suomalainen työelämä on mennyt siihen malliin, että jos työssä tulee hiki, hakeudutaan lääkäriin ja valitetaan liittoon.

19

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneks on ammattiliitot. Muuten olisi Amerikan malli ja 2 viikkoa vuodessa lomaa

      • Anonyymi

        Suomi on viherpunikkien oleskeluyhteiskunta, joka toimii velkarahalla. Tuottava työ tehdään muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on viherpunikkien oleskeluyhteiskunta, joka toimii velkarahalla. Tuottava työ tehdään muualla.

        Kyllä nämä riihimäkeläiset yritykset tekevät miljoonavoittoja vuosittain, vaikka eivät saa siihen valtion "velkarahaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä riihimäkeläiset yritykset tekevät miljoonavoittoja vuosittain, vaikka eivät saa siihen valtion "velkarahaa".

        Eihän yritystoimintaa voi olla ilman voittoa. Se on toimivan markkinatalouden ehto. Toimimatonta sosialismia kokeiltiin itänaapurissa aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän yritystoimintaa voi olla ilman voittoa. Se on toimivan markkinatalouden ehto. Toimimatonta sosialismia kokeiltiin itänaapurissa aikoinaan.

        Ja kuitenkin kokoomus ja perussuomalaiset haluaa Suomeenkin sitä toimimatonta sosialismia, jolla voivat sitten kehua itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkin kokoomus ja perussuomalaiset haluaa Suomeenkin sitä toimimatonta sosialismia, jolla voivat sitten kehua itseään.

        Ei, vaan ammattiliitot ja vihervassarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkin kokoomus ja perussuomalaiset haluaa Suomeenkin sitä toimimatonta sosialismia, jolla voivat sitten kehua itseään.

        Mitä kehumista sosialismissa on?
        No, ehkä sillä vappusatasen miehellä, jolla on pitkä rötöslista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kehumista sosialismissa on?
        No, ehkä sillä vappusatasen miehellä, jolla on pitkä rötöslista.

        Kun yrittäjä tai yritykseen sijoittaja ottavat riskin ja kantavat vastuun, niin kyllä punikit ovat tulossa voittoja jakamaan.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17690721q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Onko noin, kerro toki lisää tuosta ongelmasta.

      • Anonyymi

        Ongelmahan ei toki ole vapaamatkustajilla, vaan yritysten vastuunkantajilla.


    • Anonyymi

      Kyllä lasitehtaassa ois tilaa yrittää. Mennään sinne töihin.

      • Anonyymi

        Nii on.


    • Anonyymi

      No onneksi se on tajuttu ottaa huomioon.
      20 tekijää niin 4 on sellaista ketkä tarvitaan tuuraa nuhaneniä.
      Noh, maksetaan sitten sen mukaan. Onneksi saa sopia palkat naaman ja tekemisen mukaan.
      Jos jotakuta ei kiinnosta ni antaa tekevien tehdä ja maksetaan niille.

    • Anonyymi

      joo, ei ruoskittavana tässä valtiossa kannata olla. Ruoskanvarressa olevalla on hauskempaa ja rahaakin jää säästöön tai on enemmän tuhlattavaksi

      • Anonyymi

        et pääse pakoon, eliittiä on joka valtiossa


    • Anonyymi

      Miksi aina media kauhistelee korkojen nousua.
      Kuka puolustaa sijoittajaa, joka hyötyy suuntauksesta.
      Onko vika siinä, että sijoittaja toimillaan työllistää.

    • Anonyymi

      Kannattaa keksiä sellainen liikeidea että yritys ei kaadu siihen jos jollain on nuha ;)

      • Anonyymi

        voi kun se pikkumies keksi jo ne lelukaupat


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe