1. Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammaan, että ei osaa kirjoittaa lyhyesti?
2. Unohtaa syödä säännöllisesti jolloin syö vasta illalla?
3. Sosiaaliset taidot ryhmässä nolla tasolla?
4. En osaa asua kolmea vuotta pidempään yhdessä asunnossa?
5. En osaa sitoutua pitkällä tähtäimellä työkeskus ryhmässä käymiseen, josta syystä Vammaissosuaali työntekijä sano, että ei suostu enää yrittää selvittää työkeskus ryhmää.
6. Voiko joku toinen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma todettu väittää, että minun raivokohtaus on Autismia?
7. Voiko muka joku kehitysvamma työntekijät väittää, että olen muka väärin saanut Lievän älyllisen kehitysvamman, jos en halua muokata omaa kehitysvamma sanaa ja olen kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja?
Miksi kukaan kehitysvamma psykiatri työntekijät eivät suostu laittaa Autismia Lievää Autismia jos kerran ohjaajat sitä mieltä, että Lievä älyllinen kehitysvamma nykyään väärin.
Kaverin naapuri joka kehitysvamma puolella töissä sano melkein kaikilla on nykyään väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma jotka ovat vaikeaa erottaa ADD/ADHD, Asperger eli Lievä autismin kirjon jutusta.
Meille pitäisi olla yksi yhteinen diagnoosi joka voisi olla Aivojen toiminta häiriö
Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammaan?
Anonyymi-ap
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni olet kehitysvammainen eikä mikään lievä tapaus..
- Anonyymi
Ei sinulla ole mitään kehitysvamma, sillä ei vammainen olisi edes ajatellut noita kysymyksiä .
Olet ihan tavallinen ihminen muiden ihmisten joukossa , ehkä herkkä ihminen
Mutta ajatuksesi ovat ihan normaaleja ajatuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108