Vilkasta on...

Keskustelut täällä, kun omakin aloitukseni on useampana päivänä tipahtanut ties minne...

Miten teidän uusi vuosi on lähtenyt käyntiin?
Itseäni nyppii, kun tuli nuo lauhemmat säät, jotka vetivät joka paikan liukkaaksi :(

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo mun niinku uusivuos lähti oikeen vauhdilla starttiin heti kerralla, mä päätin kato et niinku uutenavuotena kerranki törsätään kunnol ja tuhlasin peräti 200e viinaan ja ruokaan,mut kyllä se vähä lähti lapasesta se touhu kun siinä tuli törpöteltyä ja viel oli niinku jouluki ja nyt sitte viel loppiainen siis kyllähän tää kieltämättä on stretchiä mutta mä pärjään joo lähetään täsä joku kerta munkkikahville shellille mä tarjoon sulle ok

• Okei, että semmonen vipinä ollut päällä...

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­N­­y­m­f­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17691113S

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kiitti ku kysyit:) On alkanu vlttumålsestl, vedin pyörällä kumoon ku noi jalkakäytävät, tiet jne on tuommoista hiton jäätynyttä påcgaa:( Oli sitte vielä semmoinen pomppa päällä jonka huppu valui koko ajan silmille. Entäs itelläs? Mites on vuosi käynnistyny?

Sunflower

• Ai hitsi, et sit loukannu ittees??

Nuo jäiset tiet on niin raivostuttavia! On se ihme, ettei niitä hoideta kunnolla. Varsinkin pyörätiet ja jalkakäytävät pitäis hoitaa aina ensisijaisesti! Se loska aurata pois ja hiekottaa, ennenkuin se jäätyy railoille. Täälläki tosi moni ihminen käy töissä polkupyörällä, niin kyllä pitäis olla tiet kunnossa.

Eilen katsoin, kun vanha pariskunta käveli jalkakäytävällä. Kumpikin yritti toistaan tukea, kun oli jäinen se jalkakäytävä. Todella surullinen näky!

Oma vuosi on lähteny käyntiin ihan hyvin. Se piristää jo pikkasen, että nyt mennään pienin askelin kohti valoisampia aikoja.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai hitsi, et sit loukannu ittees??

Nuo jäiset tiet on niin raivostuttavia! On se ihme, ettei niitä hoideta kunnolla. Varsinkin pyörätiet ja jalkakäytävät pitäis hoitaa aina ensisijaisesti! Se loska aurata pois ja hiekottaa, ennenkuin se jäätyy railoille. Täälläki tosi moni ihminen käy töissä polkupyörällä, niin kyllä pitäis olla tiet kunnossa.

Eilen katsoin, kun vanha pariskunta käveli jalkakäytävällä. Kumpikin yritti toistaan tukea, kun oli jäinen se jalkakäytävä. Todella surullinen näky!

Oma vuosi on lähteny käyntiin ihan hyvin. Se piristää jo pikkasen, että nyt mennään pienin askelin kohti valoisampia aikoja.

No toi loska on paha ku on jäätyny, on semmoisia kivenkovia töyssyjä siellä täällä. Hiton vaikeaa on pyöräillä ja väistellä niitä samalla. Rannetta loukkasin ku otin kädellä vastaan. Itekki oon nähny noita vanhuksia liukastelemassa, harmi homma:(

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

No toi loska on paha ku on jäätyny, on semmoisia kivenkovia töyssyjä siellä täällä. Hiton vaikeaa on pyöräillä ja väistellä niitä samalla. Rannetta loukkasin ku otin kädellä vastaan. Itekki oon nähny noita vanhuksia liukastelemassa, harmi homma:(

Sunflower

No tuo se just on, ku ne loskaurat saa jäätyä, niin siinä on pyöräilijälle tekemistä, että saa pyörän pidettyä pystyssä.

Aina vaan tehdään samat virheet, vaikka varmasti ovat saaneet paljon palautetta, hitto vie :/

Jouduikko saikulle sen käden kaa? :(

• Anonyymi

Kuka lienee se keski-ikäinen tai vanhempi nainen joka huutelee ihmisille ja puhuu itsekseen keskustan alueella? Onko kellään tietoa?

• Mä en tiiä tuollasesta...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Mä en tiiä tuollasesta...

Kun tämä nyt vähä on ehkä sivukommaus mutta paljohan maksa pktti sulttaaneita?

• Anonyymi kirjoitti:

Kun tämä nyt vähä on ehkä sivukommaus mutta paljohan maksa pktti sulttaaneita?

Mitäs sää multa sitä kysyt, ku ei mulla ole tappia niille...

• Anonyymi

Katoilta putoavaa lumea saa myös varoa, nyt se on poikkeuksellinen kovaa. Kuolemaan johtavia tapauksia liki joka vuosi.

• Anonyymi

Kyllä näin o.

• Todella hyvä huomio!
        Sitäkin pitää varoa..

• Anonyymi

* goodby röhiskukkula *

*Vaasa *

* Kirottu *

* tähden tie *

* siilivatkutin *

* voodoo *

* Stigmata *

• Anonyymi

Onko pimpsakin nyt liukkaana?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe