Auttakaa mua!!

Anonyymi-ap

Mul alko menkat kesäl ja sitä tuli tosi väähän niiiku rusehtavaa ja sen jälkee tuli ehkä kaks kertaa samal taval ja ei kestäny kauaa. Okei ja nyt oli niiku 30 joulukuuta ja mul tuli ihan tosi runsaat menkat ja ne oli runsaimmat kaks tai kolme ekaa päivää. Sit ne oli ihan ok mjt ei se kyllä niukkaakaan ollut. Nyt on viides päivå ja torstaina mun pikkuserkku tulee meille yökylään joten.. Mitå veikkaatte onkohan mulla menkat vielä silloin?? Koska jos on ni nolooo. Koska se ei tiiä enkä oo todellakaa kertomas tai menos vaihtelee jotaa sidettå. Ja ku pitäis mennä samaa aikaa suihkuu.. en kertonu nyt tästä menkkakerrasta äitille joten se ei tiiä et mul on nyt.. Mutta jos ne ei huomenna lopu ni sanon äitille ja sanon että en haluu että se mun pikkuserkku tulee silloinku mul on menkat.. Mutta siis loppuukohan ne ennen sitä ku nyt oli jo viides päivå et niiku kestääkö ne nii pitkää…

4

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei me voida sitä oikeesti tietää täällä.Sen näkee sitten lopuuko ne vai jatkuuko.Miten sä luulet että me voidaan vaikuttaa sun menkkoihin.Ei me voida tietää miten sun elimistö toimii.

• Anonyymi

Juu sori mä vaa kysyin… ku en oo nii hyvä näis asiois viel ni kysyin apuu….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu sori mä vaa kysyin… ku en oo nii hyvä näis asiois viel ni kysyin apuu….

joilakin voi kestää pari päivää ja toisilla reippaasti yli viikon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      139
      5690
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      4198
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      11
      1777
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      1048
    5. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      149
      968
    6. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      963
    7. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      67
      962
    8. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      88
      897
    9. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      114
      828
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      42
      814
    Aihe