Auttakaa mua!!

Anonyymi-ap

Mul alko menkat kesäl ja sitä tuli tosi väähän niiiku rusehtavaa ja sen jälkee tuli ehkä kaks kertaa samal taval ja ei kestäny kauaa. Okei ja nyt oli niiku 30 joulukuuta ja mul tuli ihan tosi runsaat menkat ja ne oli runsaimmat kaks tai kolme ekaa päivää. Sit ne oli ihan ok mjt ei se kyllä niukkaakaan ollut. Nyt on viides päivå ja torstaina mun pikkuserkku tulee meille yökylään joten.. Mitå veikkaatte onkohan mulla menkat vielä silloin?? Koska jos on ni nolooo. Koska se ei tiiä enkä oo todellakaa kertomas tai menos vaihtelee jotaa sidettå. Ja ku pitäis mennä samaa aikaa suihkuu.. en kertonu nyt tästä menkkakerrasta äitille joten se ei tiiä et mul on nyt.. Mutta jos ne ei huomenna lopu ni sanon äitille ja sanon että en haluu että se mun pikkuserkku tulee silloinku mul on menkat.. Mutta siis loppuukohan ne ennen sitä ku nyt oli jo viides päivå et niiku kestääkö ne nii pitkää…

4

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei me voida sitä oikeesti tietää täällä.Sen näkee sitten lopuuko ne vai jatkuuko.Miten sä luulet että me voidaan vaikuttaa sun menkkoihin.Ei me voida tietää miten sun elimistö toimii.

• Anonyymi

Juu sori mä vaa kysyin… ku en oo nii hyvä näis asiois viel ni kysyin apuu….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu sori mä vaa kysyin… ku en oo nii hyvä näis asiois viel ni kysyin apuu….

joilakin voi kestää pari päivää ja toisilla reippaasti yli viikon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      266
      10027
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      212
      5761
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      168
      5298
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      77
      4934
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      7
      3203
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      2
      2589
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2489
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2299
    9. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      356
      2073
    10. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      24
      1925
    Aihe