Mul alko menkat kesäl ja sitä tuli tosi väähän niiiku rusehtavaa ja sen jälkee tuli ehkä kaks kertaa samal taval ja ei kestäny kauaa. Okei ja nyt oli niiku 30 joulukuuta ja mul tuli ihan tosi runsaat menkat ja ne oli runsaimmat kaks tai kolme ekaa päivää. Sit ne oli ihan ok mjt ei se kyllä niukkaakaan ollut. Nyt on viides päivå ja torstaina mun pikkuserkku tulee meille yökylään joten.. Mitå veikkaatte onkohan mulla menkat vielä silloin?? Koska jos on ni nolooo. Koska se ei tiiä enkä oo todellakaa kertomas tai menos vaihtelee jotaa sidettå. Ja ku pitäis mennä samaa aikaa suihkuu.. en kertonu nyt tästä menkkakerrasta äitille joten se ei tiiä et mul on nyt.. Mutta jos ne ei huomenna lopu ni sanon äitille ja sanon että en haluu että se mun pikkuserkku tulee silloinku mul on menkat.. Mutta siis loppuukohan ne ennen sitä ku nyt oli jo viides päivå et niiku kestääkö ne nii pitkää…
Auttakaa mua!!
Anonyymi-ap
4
162
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me voida sitä oikeesti tietää täällä.Sen näkee sitten lopuuko ne vai jatkuuko.Miten sä luulet että me voidaan vaikuttaa sun menkkoihin.Ei me voida tietää miten sun elimistö toimii.
- Anonyymi
Juu sori mä vaa kysyin… ku en oo nii hyvä näis asiois viel ni kysyin apuu….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sori mä vaa kysyin… ku en oo nii hyvä näis asiois viel ni kysyin apuu….
joilakin voi kestää pari päivää ja toisilla reippaasti yli viikon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395690
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464198- 111777
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541048Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii149968- 90963
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj67962- 88897
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei114828- 42814