Mul alko menkat kesäl ja sitä tuli tosi väähän niiiku rusehtavaa ja sen jälkee tuli ehkä kaks kertaa samal taval ja ei kestäny kauaa. Okei ja nyt oli niiku 30 joulukuuta ja mul tuli ihan tosi runsaat menkat ja ne oli runsaimmat kaks tai kolme ekaa päivää. Sit ne oli ihan ok mjt ei se kyllä niukkaakaan ollut. Nyt on viides päivå ja torstaina mun pikkuserkku tulee meille yökylään joten.. Mitå veikkaatte onkohan mulla menkat vielä silloin?? Koska jos on ni nolooo. Koska se ei tiiä enkä oo todellakaa kertomas tai menos vaihtelee jotaa sidettå. Ja ku pitäis mennä samaa aikaa suihkuu.. en kertonu nyt tästä menkkakerrasta äitille joten se ei tiiä et mul on nyt.. Mutta jos ne ei huomenna lopu ni sanon äitille ja sanon että en haluu että se mun pikkuserkku tulee silloinku mul on menkat.. Mutta siis loppuukohan ne ennen sitä ku nyt oli jo viides päivå et niiku kestääkö ne nii pitkää…
Auttakaa mua!!
Anonyymi-ap
4
179
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me voida sitä oikeesti tietää täällä.Sen näkee sitten lopuuko ne vai jatkuuko.Miten sä luulet että me voidaan vaikuttaa sun menkkoihin.Ei me voida tietää miten sun elimistö toimii.
- Anonyymi
Juu sori mä vaa kysyin… ku en oo nii hyvä näis asiois viel ni kysyin apuu….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sori mä vaa kysyin… ku en oo nii hyvä näis asiois viel ni kysyin apuu….
joilakin voi kestää pari päivää ja toisilla reippaasti yli viikon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702402Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921568Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1501098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 1331033
- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979