Lopettakaa koskettelu ellei teitä oikeasti kiinnosta

Anonyymi-ap

Mukavat, toisia huomioon ottavat naiset, joille halaaminen, käsivarsien tai selän koskettaminen ovat osa niiden ystävällistä luonnetta. Elkää tehkö niin koska se antaa vääriä signaaleja.

Tai tehkää vain. Tuntuu mukavalta mutta pirun hämmentävältä vaan.

19

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan normaalia koskettaa tai halata ystävää tai hyvää kaveria. Näin teen itsekin välillä. Silittelyt yms jatkuva lääppiminen eri juttu.

      • Anonyymi

        Nyt ei ole kyse kavereista/ystävistä.


    • Anonyymi

      Ihan normaalia halailla, kosketella ja silitellä myös parisuhteessa ilman, että sen pitää tarkoittaa heti, tässä ja nyt aina ja ehdottomasti seksiä.

      • Anonyymi

        Tää ei nyt liity aloitukseen mitenkään


    • Anonyymi

      Toiset on halailijoita. Mua ei halailla ja kosketella mitenkään riesaksi asti, ehkä näkyy etten välitä puolituttujen fyysisestä läheisyydestä. Läheisten kanssa kyllä halataan välillä, sekin kuuluu ystävyyteen ja sukulaisuuteen. Mun mielestä halaus tai käsivarren kosketus ei tarkoita välttämättä mitään muuta kuin ystävällistä elettä. Jos vaikka harrastuksessa joku halaisi, en jäisi sitä sen kummemmin miettimään.

      • Anonyymi

        Mun vastaus oli niin tyhjentävä, että jäi ilman kommenttia...


      • Anonyymi

        Samaa on käynyt mielessä mutta taidan olla niitä huonohkon intsetunnon omaavia, jotka myös ajattelevat jonkun poskelle pussauksenkin olevan varmasti vain sitä ystävällisyyttä. Kyse myös tavasta ajatella ettei kukaan voisi ihastua ja kaikki on yhtä viatonta toisilta ihmisiltä.
        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa on käynyt mielessä mutta taidan olla niitä huonohkon intsetunnon omaavia, jotka myös ajattelevat jonkun poskelle pussauksenkin olevan varmasti vain sitä ystävällisyyttä. Kyse myös tavasta ajatella ettei kukaan voisi ihastua ja kaikki on yhtä viatonta toisilta ihmisiltä.
        ap

        Itsetunnon jopa.
        Kaiken kukkuraksi töissä tavannut paljon ihmisiä ja huomannut joillakin vain olevan niin ystävällinen persoona. Epäselvyys tulee siitä etteivät kohdista muihin samoissa tiloissa oleviin ihmisiin yhtä lailla fyysistä huomiota.
        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsetunnon jopa.
        Kaiken kukkuraksi töissä tavannut paljon ihmisiä ja huomannut joillakin vain olevan niin ystävällinen persoona. Epäselvyys tulee siitä etteivät kohdista muihin samoissa tiloissa oleviin ihmisiin yhtä lailla fyysistä huomiota.
        ap

        Mun mielestä poskellekin pussaaminen on suomalaisten osalta kyllä selkeästi jotain muuta kuin tavallista ystävällisyyttä. Se poikkeaa tapakulttuurista radikaalisti. Toi jos joku toimii saman yhteisön sisällä yhden kanssa eri tavalla kuin muiden, on myös merkki jostain mutta mistä. Voi olla lämpimään ystävyyteenkin pyrkimistä, joku käsivarrelle taputtelu.


    • Anonyymi

      Sun ristiriitaisuus antaa varmasti myös vääriä signaaleja.

      Mulla ei ole tapana käydä kenenkään iholle, ellei olla jo lähemmässä suhteessa jossakin mielessä. Harvoin muakaan lähennellään vastentahtoisesti, useimmilla naisilla on sen verran tilannetajua. Joskus nuorempana sattui baarissa.

      • Anonyymi

        Se ei näy ulospäin koska vastaan mielelläni halaukseen mukavan tuttavuuden/työkaverin kohdalla. Mieli joskus pyörittää ajatuksia vaihtoehdoista onko toi kiinnostunut edes hitusen vai pelkkää viatonta huomioon ottamista.
        ap


    • Anonyymi

      Mä en halaa enkä koskettele ellei ole jotain kiinnostuksen poikasta ja se on ainoa tapa päästä kosketuksiin...
      En välttämättä osoita kiinnostusta suoraan, eli ei ole väärä signaali ainakaan minun tapauksessa!

      • Anonyymi

        Oletko niissä tapauksissa koskettanut toista esim. nauraessasi tai vastaavassa tilanteessa taputellut selkään?
        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko niissä tapauksissa koskettanut toista esim. nauraessasi tai vastaavassa tilanteessa taputellut selkään?
        ap

        Saattaa olla juuri jotain tuon tyyppisiä tilanteita. En muista onko selkään taputtelua mutta usein jokin "hauska tilanne" jonka varjolla voi laittaa käden harteille, tai jollain tapaa se tulee luontevasti silloin.


    • Anonyymi

      En koskettele noin vain ketä tahansa naista. Pitää olla hyvinkin tuttu. Mistä luulet koskettelun johtuvan? Ei ole ihan tavallista nimittäin.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti joku voi persoonaltaan olla tuollainen, eikä siinä olisi mitään sen syvällisempää.


    • Anonyymi

      10 vuoden työuran aikana huomannut et jotkut vaan on sellaisia luonnostaan.
      Eipä oo haitannut. En helposti ihastu. Ja tiedän et ne on olleet varmaan ihan vaan luonnostaan tulevia neutraaleja kosketuksia.

    • Työkavereiden ja ystävien kesken ihan normaalia halata. Halaus vähentää stressiä, antaa itseluttamusta ja antaa voimaa. En ilman lähempää tuttavuutta menis hivelemään käsivarsia, reittä ym se on jo intiimimpää ja kuuluu parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Traumaperäinen kokemus tasutalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe