Siis mä en ymmärrä vanhempia, jotka kantaa lasta kasvot itsestä poispäin - tekis mieli lyödä
pesäpallomailalla päähän tollasia lapsia kaltoin kohtelevia hirviöitä, jotka ei selvästi ees rakasta omaa lastaan.......
Lapsi tarvii rakkautta ja hellyyttä ja siihen ei kuulu se, että sitä kannetaan kasvot itsestä poispäin ku jotain arvotonta räsynukkea.........
Etenki miehet ei mun mielestä ees osaa käsitellä lapsia oikein saati kasvattaa..........
Näin kerran torilla miehen, joka kanto vauvaa kasvot itsestä poispäin ja ois tehny mieli mennä ja lyödä sitä turpaan ja sylkee naamaan, koska miehet on arvoasteikossa alempana ku naiset eikä suurin osa miehistä ees rakasta omia lapsiaan.......
Oon ite feministi ja inhoon suurinta osaa miehistä, etenki lasten kaltoinkohtelijoita ja naisten hakkaajia ja alistaja ja jos pystyisin, ampusin niille kuulan kalloon.........
Sama koskee naisia, jotka ei osaa koskaan pitää lastaan sylissä kasvot itteensä päin.......
Lyön niitä päähän pesäpallomailalla ja teen niistä ilmoituksen lastensuojeluviranomaisille........
Sen verran vittumainen akka osaan olla vanhemmille, jotka kohtelee lapsiaan väärin.......
Lasten ja naisten oikeudet kunniaan....... 😉😤
Lapset huostaan vanhemmilta, jotka ei osaa pitää sylissä kasvot itteensä päin.......
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla omia lapsia? Se että lasta kantaa sylissä vai nissä kanto hihnoissa kasvot mailmaan päin? Ei tee huonoa kasvatajaa.Lapsi on utelijas ja haluaa nähdä ympäristön. Enemän mölyä pitäisin sitä sittä Helsinki antaa ilmasiksi lasten vaunuilla matkustaa vanheman.Joka rajaa lapsensa shopailuun mukaan.Jos istu rattaissa on älylaite kädessä.Jos ilmasmatkoja ei olisi menisvät joka kaupungin osaa missä asuvat Mahtavin leikki puistoihin ystävineen ja lapsi saisi toteutaa itseään ulkona leikit ,myös talvella.Eikä vetää rataissa istuen tunteja kauppa keskus. Kun nälkä työnetän hampurilaispaarissa ranskan perunat kouraan!
- Anonyymi
Aloittajaa ei varmasti ole pidetty sylissä ylösalaisin..
- Anonyymi
Ylösalaisin.......?? Itseasiassa on ja aikuisena vielä, mies oli ihanan hellä jne........ 😉🙂
Ja ei, mulla ei ole omia lapsia, mutta puolustan silti lasten ja naisten oikeuksia........
En tiedä, miks se herättää mulla niin voimakkaan reaktion, ku lasta kannetaan kasvot itestä poispäin, en ite lapsena tykänny, että mua kannettiin silleen enkä tykkäis nytkään.......
Eihän se tarkoita, että vanhempi ei rakasta omaa muksuaan, jos kantaa kasvot itestä poispäin ja on huono kasvattaja, mutta mulla on omia psykologisia issueita ja sen vuoksi en voi sietää
ihmisiä, jotka kohtelee omia lapsiaan kaltoin ja huonosti - miksi hommata alunperinkään
lapsia, jos kerran vihaa niitä.........?
Tiedän jopa sen, että nekin vanhemmat, jotka ei ole niin ns. ihannekasvattajia, rakastaa omia
lapsiaan siitä huolimatta ja niille voi antaa vielä anteeks, koska vanhemmatkin tekee virheitä niinku nyt kaikki ihmiset, oma äitini ei ole aina ollu ns. ihanneäiti,
mutta rakastaa mua siitä huolimatta ja on soveltanut sitä vanhanaikaista kasvatusmallia,
minkä on ite lapsena saanu ja sillä on ollu raskasta eron jälkeen yksinhuoltajana____
Mun lapsuus ei todellakaan ole ollu mikään leppoisa ja turvallinen toisen vanhemman
psyykkisen sairauden ja oireilun vuoksi, mutta minkäs teet.......??
Mennyt on mennyttä....... Mutta auta armias, jos näkisin jonkun aikuisen pahoinpitelevän
omaa lastaan jossain, löisin varmasti pesäpallomailalla päähän ja kovaa ja tekisin ls-ilmoituksen........
En ole voittamaton ihmisenä, tiedän ja joutuisin ite syytteeseen, mutta olkoon niin
siitä hyvästä, kun miettii, mitä kaikkea pahaa lapsille yleensä voidaan tehdä tässä maailmassa.......😶😔😐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196