Lapset huostaan vanhemmilta, jotka ei osaa pitää sylissä kasvot itteensä päin.......

Anonyymi-ap

Siis mä en ymmärrä vanhempia, jotka kantaa lasta kasvot itsestä poispäin - tekis mieli lyödä
pesäpallomailalla päähän tollasia lapsia kaltoin kohtelevia hirviöitä, jotka ei selvästi ees rakasta omaa lastaan.......
Lapsi tarvii rakkautta ja hellyyttä ja siihen ei kuulu se, että sitä kannetaan kasvot itsestä poispäin ku jotain arvotonta räsynukkea.........
Etenki miehet ei mun mielestä ees osaa käsitellä lapsia oikein saati kasvattaa..........
Näin kerran torilla miehen, joka kanto vauvaa kasvot itsestä poispäin ja ois tehny mieli mennä ja lyödä sitä turpaan ja sylkee naamaan, koska miehet on arvoasteikossa alempana ku naiset eikä suurin osa miehistä ees rakasta omia lapsiaan.......
Oon ite feministi ja inhoon suurinta osaa miehistä, etenki lasten kaltoinkohtelijoita ja naisten hakkaajia ja alistaja ja jos pystyisin, ampusin niille kuulan kalloon.........
Sama koskee naisia, jotka ei osaa koskaan pitää lastaan sylissä kasvot itteensä päin.......
Lyön niitä päähän pesäpallomailalla ja teen niistä ilmoituksen lastensuojeluviranomaisille........
Sen verran vittumainen akka osaan olla vanhemmille, jotka kohtelee lapsiaan väärin.......
Lasten ja naisten oikeudet kunniaan....... 😉😤

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sinulla omia lapsia? Se että lasta kantaa sylissä vai nissä kanto hihnoissa kasvot mailmaan päin? Ei tee huonoa kasvatajaa.Lapsi on utelijas ja haluaa nähdä ympäristön. Enemän mölyä pitäisin sitä sittä Helsinki antaa ilmasiksi lasten vaunuilla matkustaa vanheman.Joka rajaa lapsensa shopailuun mukaan.Jos istu rattaissa on älylaite kädessä.Jos ilmasmatkoja ei olisi menisvät joka kaupungin osaa missä asuvat Mahtavin leikki puistoihin ystävineen ja lapsi saisi toteutaa itseään ulkona leikit ,myös talvella.Eikä vetää rataissa istuen tunteja kauppa keskus. Kun nälkä työnetän hampurilaispaarissa ranskan perunat kouraan!

    • Anonyymi

      Aloittajaa ei varmasti ole pidetty sylissä ylösalaisin..

      • Anonyymi

        Ylösalaisin.......?? Itseasiassa on ja aikuisena vielä, mies oli ihanan hellä jne........ 😉🙂
        Ja ei, mulla ei ole omia lapsia, mutta puolustan silti lasten ja naisten oikeuksia........
        En tiedä, miks se herättää mulla niin voimakkaan reaktion, ku lasta kannetaan kasvot itestä poispäin, en ite lapsena tykänny, että mua kannettiin silleen enkä tykkäis nytkään.......
        Eihän se tarkoita, että vanhempi ei rakasta omaa muksuaan, jos kantaa kasvot itestä poispäin ja on huono kasvattaja, mutta mulla on omia psykologisia issueita ja sen vuoksi en voi sietää
        ihmisiä, jotka kohtelee omia lapsiaan kaltoin ja huonosti - miksi hommata alunperinkään
        lapsia, jos kerran vihaa niitä.........?
        Tiedän jopa sen, että nekin vanhemmat, jotka ei ole niin ns. ihannekasvattajia, rakastaa omia
        lapsiaan siitä huolimatta ja niille voi antaa vielä anteeks, koska vanhemmatkin tekee virheitä niinku nyt kaikki ihmiset, oma äitini ei ole aina ollu ns. ihanneäiti,
        mutta rakastaa mua siitä huolimatta ja on soveltanut sitä vanhanaikaista kasvatusmallia,
        minkä on ite lapsena saanu ja sillä on ollu raskasta eron jälkeen yksinhuoltajana____
        Mun lapsuus ei todellakaan ole ollu mikään leppoisa ja turvallinen toisen vanhemman
        psyykkisen sairauden ja oireilun vuoksi, mutta minkäs teet.......??
        Mennyt on mennyttä....... Mutta auta armias, jos näkisin jonkun aikuisen pahoinpitelevän
        omaa lastaan jossain, löisin varmasti pesäpallomailalla päähän ja kovaa ja tekisin ls-ilmoituksen........
        En ole voittamaton ihmisenä, tiedän ja joutuisin ite syytteeseen, mutta olkoon niin
        siitä hyvästä, kun miettii, mitä kaikkea pahaa lapsille yleensä voidaan tehdä tässä maailmassa.......😶😔😐


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2759
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      360
      2614
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2190
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1788
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1773
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1764
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      139
      1678
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1432
    Aihe