Lapsiperheen uusi Corolla Verso syttyi palamaan

Anonyymi-ap

74

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyota ja sähkövika, voi niin tuttua ja yleistä.

      • Anonyymi

        Ruostuminen on hidasta palamista. Näköjään ovat vinosimmut oppineet nopeuttamaan sen moninkertaiseksi.


    • Anonyymi

      Aika halpa oli uusi auto, kun oli maksanut vain 750 euroa.

      • Anonyymi

        Ollut uusi vuonna 2006


    • Anonyymi

      Vanhat polttikset on vaarallisia. Hyvä että niistä päästään vähitellen eroon.

      • Anonyymi

        Sinä kasvat jo horsmaa siinä vaiheessa, kun tällä planeetalla ajellaan vielä polttomoottori autoilla, joten turha on toivosi.


    • Anonyymi

      Aloituskirjoituksen otsikko vastaa hyvin nykyvenäläistä uutisointia. Uusi Corolla oli todellisuudessa 2006-mallinen täysin loppuun ajettu romu, joka oli ostettu huutokaupasta 750 € hinnalla. Auto oli ollut sellaisessa kunnossa, ettei auton omistaja Kamux Oy enää uskaltanut myydä sitä asiakkaalle. Mahtoiko auto olla edes katsastettu?

      • Anonyymi

        Kyllä auto oli ihka uusi ostajille. Vain 100 km ajettu peli kyseessä.


      • Anonyymi

        Eikös vuoden 2006 Tojotan pitäisi olla vielä käytännössä uusi. ? Ainaki kun lukee tämän palstan tojota-uskovaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä auto oli ihka uusi ostajille. Vain 100 km ajettu peli kyseessä.

        400000km ajettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        400000km ajettu

        Ei auton pitäisi silti syttyä palamaan vaikka kilometrejä olisi miljoona.


    • Anonyymi

      Toyota se olla pitää, vanhakin on luotettava?

      • Anonyymi

        Vakuutusyhtiöiden tilastojen mukaan pitää täysin paikkansa.


    • Anonyymi

      Huh huh, täytyy kiertää tojot kaukaa..

    • Anonyymi

      Jos aloittaja ei erota uutta, ja käytettyä autoa toisistaan, niin on syytä jättää autoilu kokonaan niille, jotka autoista jotain ymmärtävätkin. Tyydy vain potkulautaan tulevaisuudessakin. Sekin on sinulle jo liian tekninen peli.

    • Anonyymi

      Tyhmyydestä sakotetaan. En lähtisi huutokauppaan päätyneellä autolla liikenteeseen ilman huolellista tarkastusta. Jokin ohjauksen osa voi irrota, vanha hauras bensa- tai jarruletku haljeta tms.

    • Anonyymi

      Siis eikö 100 000 ajettu Toyota nyt sitten olekaan uuden veroinen?

      • Anonyymi

        Toyotan piti olla ikuinen! Mitä tapahtui? No jos ei uusissa pysy edes pyörät kiinni niin mitä ihmeellistä siinä on et Toyota syttyy palamaan.


    • Anonyymi

      Turvallisuus on aina ollut Toyotassa lisävaruste.

    • Anonyymi

      Olisi kannattanut ainakin poistaa linnunpesät pois konehuoneesta

    • Anonyymi

      Myyrät rakastaa Toyotann letkuja ja johtoja!

    • Anonyymi

      Tojohojo on lapsiturvaton auto.

      • Anonyymi

        Onko sinulla lapsia, vai oletko pelkkä lapsenmielinen provoilija?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siks Toyotaa myydään niin paljon kun niitä palaa tuhansia kuukausittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siks Toyotaa myydään niin paljon kun niitä palaa tuhansia kuukausittain.

        Olisko linkkiä aiheesta? Siis noista tuhansista kuukaudessa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Varsin lapsellista koettaa leipoa tuolla tavoin fantasiauutisia.

      Myös palon sammuttamisen suhteen, se palosammutin oli ohi ajavassa poliisiautosa, ei Toyota-kuljettajalla itsellään heti käden ulottuvilla.

      Mutta parhammillaan tuolaiselle 750 euron ostokselle voi saada hyvänkin katteen, eli vanhahko auto voi toimia kauankin ilman sen suurempi murheita.

      Ei myöskään ole tarvetta kuluttajansuojan puoleen kääntymiselle, oikestoimista puhumattakaan.

      Avauksen linkistä:

      "Auto oli ostettu reilua vuorokautta aikaisemmin Huutokaupat.comista, jonne se oli tullut Lohjan Kamuxista. Autiosuo oli maksanut vuosimallin 2006 Toyota Corolla Versosta 750 euroa ja ehtinyt ajaa sillä noin sata kilometriä ennen kohtalokasta hetkeä."

      "Huutokaupat.comin asiakaspalvelupäällikkö Pirjo Pykäläinen toteaa, että tilanne on harmillinen ja sitä selvitellään. Ostajalle palautetaan rahat autosta."

    • Anonyymi

      Tojotan ovipahvit syttyy helposti palamaan, kun tulipeltiin on ruostunut reikiä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Katri pääsi VW:n kyydissä itäkeskukseen.


    • Anonyymi

      Erikoista jos poliiseilla on mukana nykyisin vaahtosammuttimet.

      • Anonyymi

        Erikoista olisi jos ei olisi sammutinta.?? Vaahtosammutin on aina ollut pakollinen varuste poliisiautoissa. Yleensä poliisi on se joka ehtii ensimmäisenä VW konsernin autolla Tojotien palopaikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista olisi jos ei olisi sammutinta.?? Vaahtosammutin on aina ollut pakollinen varuste poliisiautoissa. Yleensä poliisi on se joka ehtii ensimmäisenä VW konsernin autolla Tojotien palopaikalle.

        "Erikoista olisi jos ei olisi sammutinta.?? Vaahtosammutin on aina ollut pakollinen varuste poliisiautoissa. "

        Onhan niissä sammuttimet, sehän on selvä, mutta sitä en tiennyt että vaahtosammutin on nimenomaisesti AINA ollut pakollinen varuste poliisiautoissa.

        Olen ollut siinä uskossa että niistä löytyy jauhesammuttimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Erikoista olisi jos ei olisi sammutinta.?? Vaahtosammutin on aina ollut pakollinen varuste poliisiautoissa. "

        Onhan niissä sammuttimet, sehän on selvä, mutta sitä en tiennyt että vaahtosammutin on nimenomaisesti AINA ollut pakollinen varuste poliisiautoissa.

        Olen ollut siinä uskossa että niistä löytyy jauhesammuttimet.

        Poliisiautoissa riittää kait vaahtosammutin. Palolaitoksen ajoneuvoissa pitää olla jauhesammutin jolla voi alkusammuttaa hybridi ja sähköautojen palot siksi aikaa kun ne kuljetetaan uima-altaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisiautoissa riittää kait vaahtosammutin. Palolaitoksen ajoneuvoissa pitää olla jauhesammutin jolla voi alkusammuttaa hybridi ja sähköautojen palot siksi aikaa kun ne kuljetetaan uima-altaaseen.

        Juttelet ihan mutua ja puutaheinää.

        Eiköhän nyt sovita että niissä poliisiautoissa on oikeasti jauhesammuttimet ja sillä hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelet ihan mutua ja puutaheinää.

        Eiköhän nyt sovita että niissä poliisiautoissa on oikeasti jauhesammuttimet ja sillä hyvä.

        "..Katri nousi autosta ja käveli tien toiselle puolelle. Poliisipartio ehti juuri samaan aikaan tulla risteykseen.
        – Poliisit alkoivat ottaa vaahtosammutinta autosta. He eivät kerinneet ottamaan sammutinta, kun auto jo syttyi palamaan..."
        (Lähde: IS)

        IS kirjoittelee ihan mutua puutaheinää. Jatka aiheesta väittelyä toimittajan kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "..Katri nousi autosta ja käveli tien toiselle puolelle. Poliisipartio ehti juuri samaan aikaan tulla risteykseen.
        – Poliisit alkoivat ottaa vaahtosammutinta autosta. He eivät kerinneet ottamaan sammutinta, kun auto jo syttyi palamaan..."
        (Lähde: IS)

        IS kirjoittelee ihan mutua puutaheinää. Jatka aiheesta väittelyä toimittajan kanssa..

        Voihan se olla että se et ollut sinä, vaan joku muu joka sanoi näin:

        "Vaahtosammutin on aina ollut pakollinen varuste poliisiautoissa. "

        Täytyy olla meinaan aika helkkarin hyvä tieto asiasta, tai sitten vetelee ihan mutua ja fiiliksellä.

        Sitä tuossa tarkoitin.

        Ilta-sanomien toimittajakin on todennäköisesti joku 22v Mirmeli joka ei tiedä asiasta mitään.


    • Anonyymi

      Toyotaa ei saa ajaa ilman sammutintam, koska öljysyät palaa niin helposti.

    • Anonyymi

      Tuossa kävi hyvä tuuri. Pääsi Tojotasta eroon nopeasti, eikä joutunut pitkään kärsimään huonoista perusominaisuuksista.

    • Anonyymi

      Tojouskovaisille pääasia on, että tojota pysyy myyntitilastojen kärjessä. Ei haittaa vaikka niitä jokunen syttyy silloin tällöin tuleen.

      • Anonyymi

        Toyotan mollaajat käyttävät kaikkia mahdollisia konsteja mustatakseen yötä päivää Toyotaa, koska Trafin ensirekisteröintitilasto ahdistaa vieläkin niin paljon. Ottakaa VAG-miehet nyt kunnolliset ryypyt, niin olo tulee siedettävämmäksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan mollaajat käyttävät kaikkia mahdollisia konsteja mustatakseen yötä päivää Toyotaa, koska Trafin ensirekisteröintitilasto ahdistaa vieläkin niin paljon. Ottakaa VAG-miehet nyt kunnolliset ryypyt, niin olo tulee siedettävämmäksi!

        TOJO-uskovaisille tärkeää vain se että oma auto on myyntitilaston kärjessä. Lopettakaa se ryyppäminen ja 24h/7 suolipalstalla roikkuminen ja hankkikaa tojoterot elämä. !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOJO-uskovaisille tärkeää vain se että oma auto on myyntitilaston kärjessä. Lopettakaa se ryyppäminen ja 24h/7 suolipalstalla roikkuminen ja hankkikaa tojoterot elämä. !

        " TOJO-uskovaisille tärkeää vain se että oma auto on myyntitilaston kärjessä. Lopettakaa se ryyppäminen ja 24h/7 suolipalstalla roikkuminen ja hankkikaa tojoterot elämä. ! "

        ***********

        Taidat olla nyt kovasti kiihdyksissä, koska puhut noin sekavia. Minä en todellakaan ole TOJO-uskovainen, vaan olen ihan perinteinen kirkko-uskovainen. Hybridi-Toyota ei ole minulle elämää suurempi asia, mutta varmatoiminen auto kylläkin on. Koska Toyota nyt on varmatoimisin auto markkinoilla, niin tietysti ajelen sellaisella, koska pystyin ostamaan sen käteisellä. Saksalaisiin "laatuautoihin" en enää milloinkaan kajoa, sillä olen taistellut niiden kanssa 20 vuotta elämästäni. Siksi pysyn jatkossakin Toyotassa.


        PS. Pojallani on saksalainen auto, jonka PowerShift-vaihteisto posahti. 150000 km ajon jälkeen vaihteisto oli täynnä rautajauhoa. Vaihtotyö maksoi 5000 €, että se siitä saksalaisesta laadusta.

        VAG-konsernin käyttämät DSG-vaihteistot ovat vielä pahempia p*skoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " TOJO-uskovaisille tärkeää vain se että oma auto on myyntitilaston kärjessä. Lopettakaa se ryyppäminen ja 24h/7 suolipalstalla roikkuminen ja hankkikaa tojoterot elämä. ! "

        ***********

        Taidat olla nyt kovasti kiihdyksissä, koska puhut noin sekavia. Minä en todellakaan ole TOJO-uskovainen, vaan olen ihan perinteinen kirkko-uskovainen. Hybridi-Toyota ei ole minulle elämää suurempi asia, mutta varmatoiminen auto kylläkin on. Koska Toyota nyt on varmatoimisin auto markkinoilla, niin tietysti ajelen sellaisella, koska pystyin ostamaan sen käteisellä. Saksalaisiin "laatuautoihin" en enää milloinkaan kajoa, sillä olen taistellut niiden kanssa 20 vuotta elämästäni. Siksi pysyn jatkossakin Toyotassa.


        PS. Pojallani on saksalainen auto, jonka PowerShift-vaihteisto posahti. 150000 km ajon jälkeen vaihteisto oli täynnä rautajauhoa. Vaihtotyö maksoi 5000 €, että se siitä saksalaisesta laadusta.

        VAG-konsernin käyttämät DSG-vaihteistot ovat vielä pahempia p*skoja.

        Tojota hybridit ne vasta ovat täysiä pa¤#%skoja. Moottori ulvooo täysillä kierroksilla maantienopeuksissa. Kulutus kaikkea muuta kuin mitä on luvattu !!

        Työsuhdeautona DSG-laatikolla varustettu diesseli volkkari. Ajettu yli 300 000km. Eikä mitään vikoja. Taidat itse olla kovin kiihdyksissä koska puhut nin sekavia VW autoista. Hanki tojo-ukko elämä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojota hybridit ne vasta ovat täysiä pa¤#%skoja. Moottori ulvooo täysillä kierroksilla maantienopeuksissa. Kulutus kaikkea muuta kuin mitä on luvattu !!

        Työsuhdeautona DSG-laatikolla varustettu diesseli volkkari. Ajettu yli 300 000km. Eikä mitään vikoja. Taidat itse olla kovin kiihdyksissä koska puhut nin sekavia VW autoista. Hanki tojo-ukko elämä !

        " Työsuhdeautona DSG-laatikolla varustettu diesseli volkkari. Ajettu yli 300 000km. Eikä mitään vikoja. Taidat itse olla kovin kiihdyksissä koska puhut nin sekavia VW autoista. Hanki tojo-ukko elämä ! "

        *********

        Ihan turhaan sinä nyt kiihdyit ja aloit väittämään DSG-vaihteistoa kestäväksi. Kaikki autojen kanssa tekemisissä olevat ihmiset tietävät sen, että Fordin käyttämä PowerShift ja VAG-autoissa käytetty DSG vaihteisto ovat molemmat täyttä kuraa. Reilu 100000 km ajettuina vaihdelaatikot on täynnä rautajauhoa, eikä niitä enää öljynvaihdolla eikä sahanpurua vaihdelaatikkoon lisäämällä (perinteinen konsti vaihdelaatikon äänen pienentämiseksi) saada toimintakuntoon. Tehdaskorjattu 5000 € maksava vaihdelaatikko on pakko hankkia, tai muuten auto pitää romuttaa. Ei kannata kiihtyä siitä, jos vanha Toyota-papparainen kertoo sinulle totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " TOJO-uskovaisille tärkeää vain se että oma auto on myyntitilaston kärjessä. Lopettakaa se ryyppäminen ja 24h/7 suolipalstalla roikkuminen ja hankkikaa tojoterot elämä. ! "

        ***********

        Taidat olla nyt kovasti kiihdyksissä, koska puhut noin sekavia. Minä en todellakaan ole TOJO-uskovainen, vaan olen ihan perinteinen kirkko-uskovainen. Hybridi-Toyota ei ole minulle elämää suurempi asia, mutta varmatoiminen auto kylläkin on. Koska Toyota nyt on varmatoimisin auto markkinoilla, niin tietysti ajelen sellaisella, koska pystyin ostamaan sen käteisellä. Saksalaisiin "laatuautoihin" en enää milloinkaan kajoa, sillä olen taistellut niiden kanssa 20 vuotta elämästäni. Siksi pysyn jatkossakin Toyotassa.


        PS. Pojallani on saksalainen auto, jonka PowerShift-vaihteisto posahti. 150000 km ajon jälkeen vaihteisto oli täynnä rautajauhoa. Vaihtotyö maksoi 5000 €, että se siitä saksalaisesta laadusta.

        VAG-konsernin käyttämät DSG-vaihteistot ovat vielä pahempia p*skoja.

        Nyt dsg-vaihteisilla skodilla ja folkkareilla taksissa 13 vuotta, eikä yhtään laatikkovauriota.

        Muutama kaksoismassavauhtipyörä, takuuseen, mutta kaikki vaihdelaatikot ehjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt dsg-vaihteisilla skodilla ja folkkareilla taksissa 13 vuotta, eikä yhtään laatikkovauriota.

        Muutama kaksoismassavauhtipyörä, takuuseen, mutta kaikki vaihdelaatikot ehjiä.

        Jatkan vielä, viimeisimmällä octavialla nyt 322 tuhatta.

        Laatikon öljyt vaihdettu säännöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Työsuhdeautona DSG-laatikolla varustettu diesseli volkkari. Ajettu yli 300 000km. Eikä mitään vikoja. Taidat itse olla kovin kiihdyksissä koska puhut nin sekavia VW autoista. Hanki tojo-ukko elämä ! "

        *********

        Ihan turhaan sinä nyt kiihdyit ja aloit väittämään DSG-vaihteistoa kestäväksi. Kaikki autojen kanssa tekemisissä olevat ihmiset tietävät sen, että Fordin käyttämä PowerShift ja VAG-autoissa käytetty DSG vaihteisto ovat molemmat täyttä kuraa. Reilu 100000 km ajettuina vaihdelaatikot on täynnä rautajauhoa, eikä niitä enää öljynvaihdolla eikä sahanpurua vaihdelaatikkoon lisäämällä (perinteinen konsti vaihdelaatikon äänen pienentämiseksi) saada toimintakuntoon. Tehdaskorjattu 5000 € maksava vaihdelaatikko on pakko hankkia, tai muuten auto pitää romuttaa. Ei kannata kiihtyä siitä, jos vanha Toyota-papparainen kertoo sinulle totuuden.

        Tojo-papparainen näyttää kiihtyvän nopeammin kuin cvt kuminauha-hybridisi.

        Kun se Tojotakuran akku kun loppuu niin sen jälkeen monen tonnin akun vaihto tiedossa jos aiot pitää bensan kulutuksen kurissa. Ja moottori on tiensä päässä kun se on tarpeeksi kauan huutanut virtaa akuille. Ei ole halpaa eikä turvallista Tojotan omistaminen.

        https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000007569882.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo-papparainen näyttää kiihtyvän nopeammin kuin cvt kuminauha-hybridisi.

        Kun se Tojotakuran akku kun loppuu niin sen jälkeen monen tonnin akun vaihto tiedossa jos aiot pitää bensan kulutuksen kurissa. Ja moottori on tiensä päässä kun se on tarpeeksi kauan huutanut virtaa akuille. Ei ole halpaa eikä turvallista Tojotan omistaminen.

        https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000007569882.html

        Kommentti taisi tulla suoraan Viinamäeltä?


    • Anonyymi

      Perseaukiset ovat sabotoineet toitsun, ennen piiritarkastajan tuloa!?!?☠️☠️

    • Anonyymi

      Siinä meni kaunis auto :sad:

    • Anonyymi

      Pysykää hyvät ihmiset kaukana tojotista !

    • Anonyymi

      Lapsiperheiden kannattaa pysyä kaukana palovaarallisista tojotista.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Corolla Verso taitaa olla tuon ikäistä automalleista kaikista kestävin? Yllättää, että saman luokan Mazda 5 on taas heikoimmasta päästä.


    • Anonyymi

      Tojotissa on automaattinen liikenteestä poisto ja tuhkaus toiminto.

    • Anonyymi

      Miksei mun verso ole syttynyt.Pääsis eroon kun on jo 400tkm mittarissa.

    • Anonyymi

      Osta käytetty tojota jos haluut siitä nopeasti eroon.

    • Anonyymi

      Lapsiperheen ei kannata ostaa Corollaa jos aikoo selvitä hengissä mummolaan.

    • Anonyymi

      Corolal myynisä 2024 mallii en tarvitse muovi haisee outoa äänejä pitääs

    • Anonyymi

      Kyllä tojota näköjään voi syttyä palamaan vaikka joku toisin väittää tällä palstalla.

    • Anonyymi

      Ota-toy niin ei syty. Toy-ota syttyy.

    • Anonyymi

      Uusi vai romu? Verson valmistus loppui 2009.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Itellä on Vw golf vm. 2005 eikä ole kertaakaan syttyny palamaan.


      • Anonyymi

        Ei auton kuulu syttyä palamaan vaikka se olisi käytetty romu.


    • Anonyymi

      Toijotat on vaarallisia autoja lapsiperheille.

    • Anonyymi

      Trafin tuleva ensirekisteröintitilasto on saanut trollit taas täyteen paniikkiin. Tämä on ihan normaalia VAG-hemmojen hermoilua.

      • Anonyymi

        Taisi mennä tojotahemmo paniikkiin kun VW myi joulukuussa enemmän kuin palavat tojotat.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paloherkkä tojon romu myytiin yksinhuoltajalle. Myyjäliikkeen olis pitäny antaa naiselle uusi länsiauto tilalle ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Öljyinen konetila ja öljyssä hinkkautuneet sähköjohdot.
      Ei oo merkillä väliä
      tupsahtaa tuleen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

      "Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45129
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

      Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      120
      25941
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

      Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      321
      15629
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

      Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      161
      10772
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

      Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9687
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

      Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9041
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

      IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      80
      8445
    8. 238
      6808
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

      https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      219
      6463
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

      Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      56
      6068
    Aihe