Onko sana ja tyyli vapaa vai?

Miksi weteraanien palstoilla on näin hiljaista?

Ei niistä viestien poistoista kannata murehtia.
Kun kiukku lauhtuu ja viestit
asiallistuu, eihän niitä poista kukaan.

5

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummukulta

Kun viesti poistetaan vaikka siinä ei olisi mitään negatiivista tai ketään loukkaavaa.

Mukaavahan olisi turista ikäystävien kanssa, vaikka vaikeeta on kun seriffi ei taida meidän ikäisiämme hyväksyä ollenkaan.

Tämmöinen kokemus minulla on ollut viimeaikoina.

(Oikein jännittää kuinka tämän käy)

• yksinäinen

mummukulta hyvinhän tässä käy,sitä minäkin ihmettelen,miksi täällä vaadittaisiin niin kovin asiallisia viestejä.Asia viestejähän saa kirjoittaa ja kysellä googlesta jos jonkinmoista.
        Minä pitäisin tätä sellaisena virkistys kirjoitteluna ja jos on suruja niin niitäkin voisi tänne purkaa,olisihan sekin mukavampi sitten kestää jos ei elävässä elämässä ole ketään kenelle ilot ja surut saisi kerrottua.
        Minä olen yksinäinen ei ole ketään kenen kanssa huumoria viljellä ja suruistani en todellakaan mene puhumaan kenelekkään naapureille.

• yksinäinen kirjoitti:

mummukulta hyvinhän tässä käy,sitä minäkin ihmettelen,miksi täällä vaadittaisiin niin kovin asiallisia viestejä.Asia viestejähän saa kirjoittaa ja kysellä googlesta jos jonkinmoista.
        Minä pitäisin tätä sellaisena virkistys kirjoitteluna ja jos on suruja niin niitäkin voisi tänne purkaa,olisihan sekin mukavampi sitten kestää jos ei elävässä elämässä ole ketään kenelle ilot ja surut saisi kerrottua.
        Minä olen yksinäinen ei ole ketään kenen kanssa huumoria viljellä ja suruistani en todellakaan mene puhumaan kenelekkään naapureille.

Käytetään totuutta, tätä elämän kallisarvoisinta aarretta kohtuullisesti, vain pyhäpäivinä.

Jotain asiaa vakinikillä, toista taas hatusta tempaistulla.

Pääasia, ettei viesti kohdistu negatiivisesti nettikirjoittelijoita vastaan.

Mikä minä olen ketään opettamaan, mutta kun
        sereffit poistavat mielestäsi
        asiallisen jutun ja fiilis häippäsee, niin meneehän se viimein perille,
        pitää vaihtaa ilmiöiden käittelyihin.

Niitähän on ääretön määrä, meillä kielitaidottomilla tosin
        puolimaailmaa pois, mutta kaikkee ei voi saada.

Netin porsaanmentävät aukot on siinä, ettei moninikeillä kirjoittaminen ole kiellettyä,
        kunhan pysyy Veikon "kyllä kansa tietää" viitoittamalla linjalla.

• mummukulta
        capt.cöpenick kirjoitti:

Käytetään totuutta, tätä elämän kallisarvoisinta aarretta kohtuullisesti, vain pyhäpäivinä.

Jotain asiaa vakinikillä, toista taas hatusta tempaistulla.

Pääasia, ettei viesti kohdistu negatiivisesti nettikirjoittelijoita vastaan.

Mikä minä olen ketään opettamaan, mutta kun
        sereffit poistavat mielestäsi
        asiallisen jutun ja fiilis häippäsee, niin meneehän se viimein perille,
        pitää vaihtaa ilmiöiden käittelyihin.

Niitähän on ääretön määrä, meillä kielitaidottomilla tosin
        puolimaailmaa pois, mutta kaikkee ei voi saada.

Netin porsaanmentävät aukot on siinä, ettei moninikeillä kirjoittaminen ole kiellettyä,
        kunhan pysyy Veikon "kyllä kansa tietää" viitoittamalla linjalla.

luettavaa noi teidän edelliset puheenvuorot. Olen aivan samoilla linjoilla teidän kanssa.
        Sitä kielitaidottomuutta minäkin harmittelen. Voi vietävä, että olisi sentään pitänyt opetella edes englanti. No tokihan sitä nyt hyvän päivän osaa sanoa ja tilata vähän kaffeeta mutta se pitempi keskustelu, myydyksi tulee.

Oletteko muuten matkustellessanne huomanneet sellaisen ilmiön, että tosipaikan tullen, huomaa ymmärtävänsä vierasta kieltä aika paljon. Viittaan lentoasemille ja sen sellaisiin paikkoihin.

Kerokaapa kokemuksistanne.

• saara.dma
        yksinäinen kirjoitti:

Mainitsit, että haluaisit kirjoittaa elämästäsi, iloista ja suruista, ihan virkistysmielessä.

Miksi et sitten kirjoittaisi? Kaikkea, mitä sinulle kuuluu ym. Olisi kiva saada tälle palstalle elämää ja vaihtuvuutta, se virkistäisi kaikkia ja antaisi motivaatiota osallistua viestienvaihtoon.

Ole oikeassa, että tutuille on vaikeaa puhua mutta täällä ruudun takana me olemme ikäänkuin turvassa!

Kirjoittelemisiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1642
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      888
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      852
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      842
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      839
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      783
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      759
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      715
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      710
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      700
    Aihe