Onko sana ja tyyli vapaa vai?

capt.cöpenick

Miksi weteraanien palstoilla on näin hiljaista?

Ei niistä viestien poistoista kannata murehtia.
Kun kiukku lauhtuu ja viestit
asiallistuu, eihän niitä poista kukaan.

5

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummukulta

      Kun viesti poistetaan vaikka siinä ei olisi mitään negatiivista tai ketään loukkaavaa.

      Mukaavahan olisi turista ikäystävien kanssa, vaikka vaikeeta on kun seriffi ei taida meidän ikäisiämme hyväksyä ollenkaan.

      Tämmöinen kokemus minulla on ollut viimeaikoina.

      (Oikein jännittää kuinka tämän käy)

      • yksinäinen

        mummukulta hyvinhän tässä käy,sitä minäkin ihmettelen,miksi täällä vaadittaisiin niin kovin asiallisia viestejä.Asia viestejähän saa kirjoittaa ja kysellä googlesta jos jonkinmoista.
        Minä pitäisin tätä sellaisena virkistys kirjoitteluna ja jos on suruja niin niitäkin voisi tänne purkaa,olisihan sekin mukavampi sitten kestää jos ei elävässä elämässä ole ketään kenelle ilot ja surut saisi kerrottua.
        Minä olen yksinäinen ei ole ketään kenen kanssa huumoria viljellä ja suruistani en todellakaan mene puhumaan kenelekkään naapureille.


      • yksinäinen kirjoitti:

        mummukulta hyvinhän tässä käy,sitä minäkin ihmettelen,miksi täällä vaadittaisiin niin kovin asiallisia viestejä.Asia viestejähän saa kirjoittaa ja kysellä googlesta jos jonkinmoista.
        Minä pitäisin tätä sellaisena virkistys kirjoitteluna ja jos on suruja niin niitäkin voisi tänne purkaa,olisihan sekin mukavampi sitten kestää jos ei elävässä elämässä ole ketään kenelle ilot ja surut saisi kerrottua.
        Minä olen yksinäinen ei ole ketään kenen kanssa huumoria viljellä ja suruistani en todellakaan mene puhumaan kenelekkään naapureille.

        Käytetään totuutta, tätä elämän kallisarvoisinta aarretta kohtuullisesti, vain pyhäpäivinä.

        Jotain asiaa vakinikillä, toista taas hatusta tempaistulla.

        Pääasia, ettei viesti kohdistu negatiivisesti nettikirjoittelijoita vastaan.

        Mikä minä olen ketään opettamaan, mutta kun
        sereffit poistavat mielestäsi
        asiallisen jutun ja fiilis häippäsee, niin meneehän se viimein perille,
        pitää vaihtaa ilmiöiden käittelyihin.

        Niitähän on ääretön määrä, meillä kielitaidottomilla tosin
        puolimaailmaa pois, mutta kaikkee ei voi saada.

        Netin porsaanmentävät aukot on siinä, ettei moninikeillä kirjoittaminen ole kiellettyä,
        kunhan pysyy Veikon "kyllä kansa tietää" viitoittamalla linjalla.


      • mummukulta
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Käytetään totuutta, tätä elämän kallisarvoisinta aarretta kohtuullisesti, vain pyhäpäivinä.

        Jotain asiaa vakinikillä, toista taas hatusta tempaistulla.

        Pääasia, ettei viesti kohdistu negatiivisesti nettikirjoittelijoita vastaan.

        Mikä minä olen ketään opettamaan, mutta kun
        sereffit poistavat mielestäsi
        asiallisen jutun ja fiilis häippäsee, niin meneehän se viimein perille,
        pitää vaihtaa ilmiöiden käittelyihin.

        Niitähän on ääretön määrä, meillä kielitaidottomilla tosin
        puolimaailmaa pois, mutta kaikkee ei voi saada.

        Netin porsaanmentävät aukot on siinä, ettei moninikeillä kirjoittaminen ole kiellettyä,
        kunhan pysyy Veikon "kyllä kansa tietää" viitoittamalla linjalla.

        luettavaa noi teidän edelliset puheenvuorot. Olen aivan samoilla linjoilla teidän kanssa.
        Sitä kielitaidottomuutta minäkin harmittelen. Voi vietävä, että olisi sentään pitänyt opetella edes englanti. No tokihan sitä nyt hyvän päivän osaa sanoa ja tilata vähän kaffeeta mutta se pitempi keskustelu, myydyksi tulee.

        Oletteko muuten matkustellessanne huomanneet sellaisen ilmiön, että tosipaikan tullen, huomaa ymmärtävänsä vierasta kieltä aika paljon. Viittaan lentoasemille ja sen sellaisiin paikkoihin.

        Kerokaapa kokemuksistanne.


      • saara.dma
        yksinäinen kirjoitti:

        mummukulta hyvinhän tässä käy,sitä minäkin ihmettelen,miksi täällä vaadittaisiin niin kovin asiallisia viestejä.Asia viestejähän saa kirjoittaa ja kysellä googlesta jos jonkinmoista.
        Minä pitäisin tätä sellaisena virkistys kirjoitteluna ja jos on suruja niin niitäkin voisi tänne purkaa,olisihan sekin mukavampi sitten kestää jos ei elävässä elämässä ole ketään kenelle ilot ja surut saisi kerrottua.
        Minä olen yksinäinen ei ole ketään kenen kanssa huumoria viljellä ja suruistani en todellakaan mene puhumaan kenelekkään naapureille.

        Mainitsit, että haluaisit kirjoittaa elämästäsi, iloista ja suruista, ihan virkistysmielessä.

        Miksi et sitten kirjoittaisi? Kaikkea, mitä sinulle kuuluu ym. Olisi kiva saada tälle palstalle elämää ja vaihtuvuutta, se virkistäisi kaikkia ja antaisi motivaatiota osallistua viestienvaihtoon.

        Ole oikeassa, että tutuille on vaikeaa puhua mutta täällä ruudun takana me olemme ikäänkuin turvassa!

        Kirjoittelemisiin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe