Ymmärrän Corollan suosion

Anonyymi-ap

Ymmärrän Corollan suosion. Syy on hyvin yksinkertainen. Se on koko- ja hintaluokkansa ylivoimaisesti parhaiten asiakkaita palveleva automalli. Mikään muu ei selitä suosiota vuosikymmenestä toiseen. Se on hintaluokaltaan sellainen, että moni suomalainenkin pystyy sen omalla rahalla ostamaan ja ylläpitämään. Kokonaisuutenta huippuauto ja ajettavuudeltaan ryhmänsä ykkönen.

27

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Köyhällä ei ole varaa kuin ostaa parasta, siksi Toyota.

• Anonyymi

Hihii, viikon paras vitsi!

• Anonyymi

Corollan ostaja ei voi iloita samoista asioista kuin VAG-autoilija, öljynsyönti, jakoketjun hyppäys ja DSG:n nykimiset tai lopulta lukkiutumiset. Corollalla ajelu on hiton tylsää.

• Anonyymi

Voi sinua omapoikaa. Haluatko kuulla Toyotan ongelmista lisää?

• Anonyymi

Civic on parempi. Mutta Toyota mies ei vertaile kun ei ymmärrä.

• Anonyymi

Minä en taas ymmärrä miksi joku ostaa ylihintaisen, vanhentuneesta tekniikasta kyhättyjä vikaisia ja pahiten ruostuvia autoja joiden ominaisuudet on niin heikkoja, ettei ne pärjää missään testeissä ja vertailuissa kilpailijoilleen.

• Anonyymi

Minkä auton sinä ostaisit, jos sinulla olisi rahaa?

• Anonyymi

Juu-u suosittu merkki kommareiden keskuudessa ja niitähäntäällä riittää.

• Anonyymi

Corollan parhaus tekee kanssa-autoilijat kateellisiksi.

• Anonyymi

Nyt puhut totta. Koko ihmiskunnan hienoin tekninen tuote on Corolla-perhe. Sen viimeisimpänä edustajana syntynyt silmiä hivelevän kaunis Cross tulee ilahduttamaan miljoonien ihmisten mieltä ja arkea kaikkialla maailmassa.

• Anonyymi

Corolla on kovasti ylihintainen Suomessa, muualla paljon halvempi suhteessa mihin merkkeihin. Meillä maahantuoja on rakentanut ns. "hiljaisen panttimaksun" joka nostaa Toyotan hintaa ja sillä ylläpidetään sisäistä kauppaa kun osa pantista palautuu kun vaihdat uuteen Toyotaan ja näin vaarit ja setämiehet ovat koukussa tajuamatta sitä, että itse ovat sen hieman paremman hyvityksen maksaneet ja uudessa on taas muutama tonni ylimääräistä hintaa.

• Anonyymi

Valitettavasti hinta-/laatu suhteeltaan luokassaan häntäpäässä. No jokainen käyttää rahansa kuten haluaa. Mielikuva kyllä luotu korkealle Corollasta mutta todellisuus toinen.

• Anonyymi

Mielipiteesi on kuin bercereigä. Kaikilla on sellainen!
        Katkeruutesi ja kateutesi on jo säälittävällä tasolla.
        Totuus nyt vaan on että Toyota vie ja vw vikisee. Haittaak se kun kansa on niin päättänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteesi on kuin bercereigä. Kaikilla on sellainen!
        Katkeruutesi ja kateutesi on jo säälittävällä tasolla.
        Totuus nyt vaan on että Toyota vie ja vw vikisee. Haittaak se kun kansa on niin päättänyt?

Miksi luulet jonkun olevan kateellinen Tojotasta ? Kyllä niitä jokaiselle ostohaluiselle riittää .

• Anonyymi

Corolla on voittanut TM talvitestin kaikkien aikojen huippupisteillä.

• Anonyymi

Moni muu on voittanut suuremmilla pisteillä!

• Anonyymi

Paras myy parhaiten, verraten yksinkertaista asiaa.

• Anonyymi

Vaikea on muuten selittää miksi corolla on aina myydyimpien joukossa, olisko sitten luotettava auto? Olen ajellut pitkään Euroopan autoilla mutta nyt siirryin Toyotan kuskiksi, Euroopan hybridit ei samaa tasoa?

• Anonyymi

Uusi facelift Corolla on entistäkin parempi.

• Anonyymi

Corolla tarjoaa eniten autoa rahalle.

• Anonyymi

Juuri näin, mutta ei ostajalle/ käyttäjälle.

• Anonyymi

Corolla ja Corolla Cross käytettyjä autoja on nettiautossa tällä hetkellä 1126kpl myynnissä. Nämä revitään käsistä😂

• Anonyymi

Mikä näissä maksaa , juuri katsoin että pyytävät samaa hintaa kun maksoin yli 10v sitten ja 60tkm sitten , siis 2007 vanha corolla kyseessä , huoleton peli tosin ollut mutta silti eikö tän kuuluisi olla jo paalin hintainen .mikä näissä mahtaa maksaa nykypäivänä ? Kyseessä uutena kumminki alle 20ke auto uutena ollut ja ikä lähenee 20 vuotta .Ei oo hinnan kiroissa arvon lasku .

• Anonyymi

Toyotan autot ovat Suomessa kovin ylihintaisia, mutta sillä pidetään mainetta yllä kun merkkiliike on hyvittävinään hyvin vaihdokista. Todellisuudessa asiakas on on uuden Toyotansa hinnassa maksanut ylimääräistä useita tuhansia ja siksi siitä voidaan osa antaa takaisin päin vaihdokissa ja tietenkin kallein huolto-ohjelma auttaa myös liikettä. Tätä on kutsuttu täälläkin jo kauan "panttimaksuksi" ja se kuvaa hyvin tuota julkisuudesta vaiettua totuutta.
      Ilman tuota höynäytys järjestelmää uuden Toyotan saisi useita tuhansia halvemmalla ja sen hinta olisi samoissa mitä kilpailijoilla vastaavista autoista. Mutta suomalainen vanhempi kansanosa ei tätä taktiikkaa (lue.kusetusta) tajua ja menee aina vaan halpaan. Itse ostan halvemmalla Toyotaa parempia autoja.

• Anonyymi

Juu , ehkä näin , huolettomampaa autoa tuskin on olemassakaan mutta ajo-ominaisuudet tietenkin paremmat monessa muussa .kuka sitten mitäkin arvostaa , mutta kuten näet 60tkm/10v mun ajot vähäiset eli lyhyttä pätkää isolti kumminkin päivittäin , siihen passeli peli .Itse huoltaen joku reilu 100€ osiin ehkä vuosittain .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu , ehkä näin , huolettomampaa autoa tuskin on olemassakaan mutta ajo-ominaisuudet tietenkin paremmat monessa muussa .kuka sitten mitäkin arvostaa , mutta kuten näet 60tkm/10v mun ajot vähäiset eli lyhyttä pätkää isolti kumminkin päivittäin , siihen passeli peli .Itse huoltaen joku reilu 100€ osiin ehkä vuosittain .

Teetkö huollot itse myös takuun alaiseen autoon, vai puhutaanko tässä 20 vuotta vanhasta lintasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teetkö huollot itse myös takuun alaiseen autoon, vai puhutaanko tässä 20 vuotta vanhasta lintasta?

Siis vanhasta 2007 lintasta , vanhahan tuo oli jo ostaessakin yli 10v sitten .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4858
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      202
      2043
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      28
      1808
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1631
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19