Mikä tällä viikolla on pelottanut? Hierotaan 25-30km/h aseman seudulla ja joka puolella kylää.
Harvassa on rajoituksien mukaan menevät.
Hemmetin työlästä ohitella välillä kun ei tiedä minne pomppaavat kun ovat kuin eksyksissä.
Pelottaako ajaa talvella hä?
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
Saman huomannut.
Ikkunat jäässä niska kyyryssä pipo päässä, havainnointikyky nolla niin varmaan sen takia nysväävät. - Anonyymi
Yks tohelo kerran ohitti mut tos kylillä ja hetken päästä ajoi penkasta ulos ja jäi jumiin.
Morjestin vaan enkä jääny auttaan.- Anonyymi
No se on ihan hyvä, tuskinpa ois apua ollut jos lähtökohtaisesti ollut jo jaloissa siellä että pitänyt ohittaa.
Yleensäkään ei pidä ottaa vastaan hinausapua ihan keneltä vaan. Huonolla tuurilla tulee lisää vahinkoa ja käy joku onnettomuus.
- Anonyymi
Ei se pelkäämiseen liity mitenkään, vaan siihen että auton iskarit ei kestä mitään perunapeltoa. Joillakin on toki sellainen auto, mikä on tarkoitettu kai perunapellolla ajamiseen, mutta se on sitten eri asia.
- Anonyymi
hyvin on peltiä ruuttuun mennyt eteläsuomessakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607294- 1254045
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273341- 212818
- 272443
- 232342
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3731983- 251980
- 471970
- 321908