Vaikka mikään toisen teko ei kerro minusta mitään.
Omat tekoni kertovat minusta.
Esim aiemmin jostain syystä pistin merkille että naapuri välttelee joukkueurheilun laittmista jos siitä tulee jollekin muulle haitta kuin minulle.
Sitten alan itsestäni etsiä syytä. Enkö panosta ulkoasuun, eikö arvosta minua jos en ole työmarkkinoilla jne.
Hyvin loukkaavaa ja kun ei pelkästään tämä vaan laittaa kaiken mölyn eikä ole ainoa.
Miksi loukkaannun asiasta
Jos joku kohtelee hyvin ihmisiä joista ajattelee olevan hönelle hyötyä.
Tai joihin haluaa tehdä hyvän vaikutuksen
Se kertoo vain hönestä itsestään
Niin mitä se kertoo minusta jos yritän kohdella hyvin niitä joita muut kohtelevat huonommin kuin muita.
Että en tavoittele rahaa? En ole ostettavissa!? Tai valtaa.
Miksi pahoitan mieleni
Anonyymi-ap
2
143
Vastaukset
- Anonyymi
Hän siis haluaa paljon je giä lapsilleen ei rajoita ääntä tai välineitä tai urheilua (itse valitsen vain hiljaiset jutut, vaim nurmikolla, oma melu aivan kiinni omaan ikkunaan jos on joku asia minkä tiedön tuittavan melua ja sekin loppuisi jos saisin tietää jonkun körsivän eli olisimme liikaa )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147