Kokemuksia talosta? Näky olevan juitsarin paikka auki kokkolassa.. Muutto keski-pohjanmaalle edessä ja kaipais vaihtelua ajohommiin vaan ei oo nimi tuttu eikä autoja tullut tienpäällä vastaan eikä nopealla haulla löydy sen kummemmin tarinoita liikelaitoksesta.
Kuljetusliike Janne Tiainen Oy
8
2776
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttu talo. Veivaamista päällystön kanssa ja palkkaus huono. Palkat jää osittain maksamatta. En suosittele
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17694475i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kannattaa kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Palkat jää saamatta kokonaan tai osittain. Kierrä talo kaukaa
- Anonyymi
Kummia kommentteja? Sen mitä olin siellä töissä niin palkka tuli aina ajallaan ja sen verran mitä oli sovittu.
- Anonyymi
Palkka tulee sovittuna päivänä tilille, paljon on töitä. Joutuu joustamaan aika paljon mutta hekin joustavat tarvittaessa. Kova vaihtuvuus, työn hektisyys ei sovi kaikille. Hyvä työporukka ja yleisesti ottaen toimivat vehkeet.
Tietenkin epäkohtiakin on, ei ole vielä sellaista puljua vastaan tullut jossa kaikki menis pilkulleen. - Anonyymi
Hassua tosiaan. Oon töissä siellä nyt, toista vuotta jo. Palkat maksettu aina kuten pitää, töitä riittää ja joustavuutta tulee molemmista suunnista. Palkka on hyvä, Työ porukka on kiva ja töihin on aina mukava mennä. Päivät toki on pitkiä mutta se näkyy sitten tilinauhassa. Aika mukavaa hommaa kun sen vaan oppii. Ei oo olemassa sellasta työpaikkaa jossa ei joskus vituttais. Itse oon ollut tyytyväinen tähän firmaan.
- AnonyymiUUSI
Pääsislö kans töihin sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665865- 1155080
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4173045Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961505Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3461157- 29988
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109877Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849