Nähty Hyrylla!

Anonyymi-ap

13

1820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittajalle sanoisin, että parempi olisi lopettaa se maalitus niin sanotusti hyvän sään aikana.

      • Anonyymi

        Tuosta maalittamisesta.
        Siinä olisi työsarkaa osaavalle, kaivaa esiin nämä maalittajat. Ja hinnoitella heidän osaaminen ja ihmisten loukkaaminen. Hinta vois alkaa viisinumeroisilla summilla. Oiva keino siivota tämä palsta. Todisteethan säilyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta maalittamisesta.
        Siinä olisi työsarkaa osaavalle, kaivaa esiin nämä maalittajat. Ja hinnoitella heidän osaaminen ja ihmisten loukkaaminen. Hinta vois alkaa viisinumeroisilla summilla. Oiva keino siivota tämä palsta. Todisteethan säilyvät.

        Taitaa tietosuoja tehdä tämän ajatuksen mahdottomaksi. Hakkerointikin on rikos, ei saa sellaista tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tietosuoja tehdä tämän ajatuksen mahdottomaksi. Hakkerointikin on rikos, ei saa sellaista tehdä.

        Kyllä tuota on sovellettu , on tapauksia jossa menneet oikeuteen asti ja kyllä nämä solvaavat on joutunut maksumiehiksi eikä summat ole ollut pieniä.

        Eikai tietosuojan tarkoitus ole suojella näitä maalittajia , vai olenko väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuota on sovellettu , on tapauksia jossa menneet oikeuteen asti ja kyllä nämä solvaavat on joutunut maksumiehiksi eikä summat ole ollut pieniä.

        Eikai tietosuojan tarkoitus ole suojella näitä maalittajia , vai olenko väärässä.

        Tietosuoja on lain mukaan kaikille kansalaisille sama, poliisi voi vakavissa tapauksissa saada luvan ns. urkintaan.
        En tiedä mitä on ollut oikeudessa, mutta epäilen jotta hakkeri on saanut myös tuomion/ sakkoja samalla kuin maalittaja.
        Tosin nykyaikana kannattaa miettiä kerran jos toisenkin mitä suustaan päästää ja käsin kirjoittelee.

        Kunnian loukkauksesta taidetaan usein käräjiä käydäkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietosuoja on lain mukaan kaikille kansalaisille sama, poliisi voi vakavissa tapauksissa saada luvan ns. urkintaan.
        En tiedä mitä on ollut oikeudessa, mutta epäilen jotta hakkeri on saanut myös tuomion/ sakkoja samalla kuin maalittaja.
        Tosin nykyaikana kannattaa miettiä kerran jos toisenkin mitä suustaan päästää ja käsin kirjoittelee.

        Kunnian loukkauksesta taidetaan usein käräjiä käydäkin...

        Kunnian loukkaus / maalittaminen.
        Mitenkä nuo eroavat toisistaan?.


    • Anonyymi

      Aika veitikka

    • Anonyymi

      Munaaaaaaaaaa

      • Anonyymi

        Pilluuuuuu


    • Anonyymi

      Vesaa sanottiin lukiossa Hönöksi, ja sen mukaista on ollut touhunsa. Viimeisin temppu oli veljeillä turkkilaisen pizzan paistajan kanssa, Onko se enää edes asianajaja? Rötöksestä toiseen on tiensä vienyt

      • Anonyymi

        Muistan Vesan koripallotouhun Suomussalmen lukiosta; Hönö loikki puuskuttaen ja valtavilla loikilla läpi kentän pallia pomputelleen. Me muut väistettiin seinien viereen ihmettelemään tuota menoa. Vesa pisti korin sisään, kenenkään estelemättä.
        Yioppilasjuhlassa keväällä 1975 vesku piti tuoreen ylioppilaan puheen. En muista puheen sisältöä


    • Anonyymi

      Yleensä jos ihminen asuu jossakin pitäjässä,on suuri vaara,että hänet joku näkee.

    • Anonyymi

      Digi Kalevassa oli tänään pizzan makuinen juttu,kannattaa lukea.
      Tälle herralle käräjäoikeus tarjoilee ehtoollista 1v 2 kk pyykinpesu hommista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe