Voi vittuuuu

Anonyymi-ap

Noniin.. Mulla oli ollut just menkat niiku 8päivää menkat ja loppu tänää.. no. Mäpä viisaana menin sit tekemään jotain joka saa aikaan orgasmin.. Sit huomaskn verta. Vittu. Tulin lukee täältä et sen heti kuukautisten loputtua jos itsetyydytgää ni ne voi alkaa pariks päiväks uusiksi. Ja mulla on huomenna 4h treenit. Joukkuevoimistelu treenit.. ja ei en käytä tamppoonia. Mitä mä teen!!!!!!!!!????!!?! Jos ne alkaa nyt uusiks ni kuolen

7

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hmm aika paha

• Anonyymi

No pitikö mennä tyydyttää itteensä.Oma on vikasi.

• Anonyymi

siihen ei kuole jos menkat alkaa.Jos näin ois niin ihmisä kuolis tosi paljon kerralla.

• Anonyymi

Mitäkö teet? No sinuna laitaisin ihan vaan varalta sen tampoonin tuommoisten jälki tuhnuttelujen varalle ja menisin niihin harkkoihin.

• Anonyymi

Luitko ettei aloittaja käytä tamppooneja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luitko ettei aloittaja käytä tamppooneja.

No tyhmyydestä tavataan sakottaa, joten kärsiköön ja tehköön kuten parhaaksi näkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8272
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3243
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2566
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2175
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2139
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      26
      2128
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1703
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1657
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18