Näen pelottavia asioita kun suljen silmät

Niinkun otsikko sanoo sillon kun mä suljen silmät nään pelottavia kasvoja tai kokonaisia hahmoja. Rakastan kauhuelokuvia ja ne kasvot ja olennot on pelottavampia kun mikään kauhuelokuvassa näkemäni hahmo... Kaiken lisäksi oon alkanut yhtäkkii näkemään tosi usein painajaisia.

Oon siis 15v poika joka pelkää pimeää ja nyt tän johdosta nukkumista. Mulla ei oo mitään
mielenterveysongelmia todettu, mutta oon
ihan pienestä asti aina välillä nähnyt mun mielessä tosi outoja skenaarioita esim; mun veljen kompastuvan niin että se sen pää hajoaa tai yleisin oli että mun oma pää putoaa mun kehosta, kun istun autossa. Kuulen välillä jotain mitä muut ei mut se on kaiketi ihan normaalia/yleistä.

Nää kaikki on varmaan ihan selitettävissä ja normaaleja asioita, mut koska googlaamalla en löytänyt mitään niin aattelin epätoivoisena tulla kysymään, jos siellä joku tietäis ensisijaisesti miten päästä noista ihmeen ajatuksista eroon, että vois taas nukkua normaalisti...

3

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moikka Emil. näin tän sun jutun ja aattelin kertoa mun omista kokemuksista noista. kun olin suunnilleen 23 v mua vaivasi just noi pelottavat näyt kun suljin silmät ja yritin nukkua ja lopulta se meni siihen pisteeseen asti etten enää voinut nukkua ollenkaan ja ne näyt vain paheni. lopulta olin ihan valmis luovuttamaan mutta jostain tuli mieleen huutaa jeesusta apuun. huusin vain että jeesus auta mua! samalla hetkellä kun olin sen huutanut, ne kuvat loppui ja sain rauhan eikä ne ole tähänkään päivään mennessä palannut. en tiedä mikä on sun tilanne mutta muista että jeesus auttaa sua kyllä kun pyydät apua.

    • Anonyymi

      Lopeta nyt ens alkuun ainakin ne kauhuleffat.Jos alkaa enempi tulemaan näkö,kuulo tai tuntoharhoja lääkitys lienee paikallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe