Pystytkö säästämään sähköä? Miten teet sen?
Itse olen vähentänyt mm. suihkussa veden lotraamista ja lyhentänyt pesukoneen ohjelmaa. Auton lämmitystä on tullut lyhennettyä. Näkyy sähkölaskussakin mukavasti. Toivokaamme, että helmikuulle ei tulisi pidempiä kovia pakkasia. Välttyisimme katkoilta..
Sähkön käytöstä
2
392
Vastaukset
- Anonyymi
Asun kerrostalossa vuokralla Helsinki,itäinen kaupungin osa. Sähköni tulee Helen. Sen kulutus ei muttunut,mutta maksan paljon sähkön,siirto ja vero.Roimasti noussut ne. Koska asun yksin.Maksan itse kuluni. Ole suoramaksuna ottanut Helen sähkön.Veloitetaan suoraan tililtäni joka kuukausi.Tuloni ei niin suuret,En saa sosiaalitukia. Joten tuo muoto sopii minulle.Minulla ei isoa Taulu TV.Vain Tv 32 tumaa ja koskaan ei valmiustilassa. Lisäksi hankinut mikron ja pesukoneen ilman dikitalisia toimintoja keloja.On muten kalimat kuin ne joissa on dikitaalliset toimnat.Sähkö on siellä missä itse olen.Imuroin 1 kerta viikossa. Pyykin pesen 2 kertaa viikossa. Lajitelen pyykkini ja paljon urheilu vaateita viikon aikana tulee pestyä.Kun harastukseni hikoan ja 4 päivänä viikossa käyn jossain salilla. Niitä urheilu materiaali vaatteisa kun ei esim.Lakanoiden kanssa tai pyyhkeiden.Autoa en omista, en myöskään ajokorttia. Oneksi on sujuva nopea Metro kuin muu pussi liikenen koko Helsingin alueet.Yksin asuvana käytän lähinnä mirkoa, aterioiden lämitys. Ostan nitä kokien valmistamia,ovat hyviä ja ruokasia.Ei heti nälkä.En tiedä miten viellä säästäisin sähk.Kun koko ajan masaan sähkö vero ja siirto enemän kuin Kulutukseni. Niin se on aina ollut.nainen
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17695565A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231