Sähkön käytöstä

Anonyymi-ap

Pystytkö säästämään sähköä? Miten teet sen?
Itse olen vähentänyt mm. suihkussa veden lotraamista ja lyhentänyt pesukoneen ohjelmaa. Auton lämmitystä on tullut lyhennettyä. Näkyy sähkölaskussakin mukavasti. Toivokaamme, että helmikuulle ei tulisi pidempiä kovia pakkasia. Välttyisimme katkoilta..

2

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asun kerrostalossa vuokralla Helsinki,itäinen kaupungin osa. Sähköni tulee Helen. Sen kulutus ei muttunut,mutta maksan paljon sähkön,siirto ja vero.Roimasti noussut ne. Koska asun yksin.Maksan itse kuluni. Ole suoramaksuna ottanut Helen sähkön.Veloitetaan suoraan tililtäni joka kuukausi.Tuloni ei niin suuret,En saa sosiaalitukia. Joten tuo muoto sopii minulle.Minulla ei isoa Taulu TV.Vain Tv 32 tumaa ja koskaan ei valmiustilassa. Lisäksi hankinut mikron ja pesukoneen ilman dikitalisia toimintoja keloja.On muten kalimat kuin ne joissa on dikitaalliset toimnat.Sähkö on siellä missä itse olen.Imuroin 1 kerta viikossa. Pyykin pesen 2 kertaa viikossa. Lajitelen pyykkini ja paljon urheilu vaateita viikon aikana tulee pestyä.Kun harastukseni hikoan ja 4 päivänä viikossa käyn jossain salilla. Niitä urheilu materiaali vaatteisa kun ei esim.Lakanoiden kanssa tai pyyhkeiden.Autoa en omista, en myöskään ajokorttia. Oneksi on sujuva nopea Metro kuin muu pussi liikenen koko Helsingin alueet.Yksin asuvana käytän lähinnä mirkoa, aterioiden lämitys. Ostan nitä kokien valmistamia,ovat hyviä ja ruokasia.Ei heti nälkä.En tiedä miten viellä säästäisin sähk.Kun koko ajan masaan sähkö vero ja siirto enemän kuin Kulutukseni. Niin se on aina ollut.nainen

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­­N­­y­m­f­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17695565A

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      340
      3044
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      66
      2740
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      124
      1756
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1470
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1303
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      151
      1250
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1100
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70