Sähkön käytöstä

Anonyymi-ap

Pystytkö säästämään sähköä? Miten teet sen?
Itse olen vähentänyt mm. suihkussa veden lotraamista ja lyhentänyt pesukoneen ohjelmaa. Auton lämmitystä on tullut lyhennettyä. Näkyy sähkölaskussakin mukavasti. Toivokaamme, että helmikuulle ei tulisi pidempiä kovia pakkasia. Välttyisimme katkoilta..

2

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asun kerrostalossa vuokralla Helsinki,itäinen kaupungin osa. Sähköni tulee Helen. Sen kulutus ei muttunut,mutta maksan paljon sähkön,siirto ja vero.Roimasti noussut ne. Koska asun yksin.Maksan itse kuluni. Ole suoramaksuna ottanut Helen sähkön.Veloitetaan suoraan tililtäni joka kuukausi.Tuloni ei niin suuret,En saa sosiaalitukia. Joten tuo muoto sopii minulle.Minulla ei isoa Taulu TV.Vain Tv 32 tumaa ja koskaan ei valmiustilassa. Lisäksi hankinut mikron ja pesukoneen ilman dikitalisia toimintoja keloja.On muten kalimat kuin ne joissa on dikitaalliset toimnat.Sähkö on siellä missä itse olen.Imuroin 1 kerta viikossa. Pyykin pesen 2 kertaa viikossa. Lajitelen pyykkini ja paljon urheilu vaateita viikon aikana tulee pestyä.Kun harastukseni hikoan ja 4 päivänä viikossa käyn jossain salilla. Niitä urheilu materiaali vaatteisa kun ei esim.Lakanoiden kanssa tai pyyhkeiden.Autoa en omista, en myöskään ajokorttia. Oneksi on sujuva nopea Metro kuin muu pussi liikenen koko Helsingin alueet.Yksin asuvana käytän lähinnä mirkoa, aterioiden lämitys. Ostan nitä kokien valmistamia,ovat hyviä ja ruokasia.Ei heti nälkä.En tiedä miten viellä säästäisin sähk.Kun koko ajan masaan sähkö vero ja siirto enemän kuin Kulutukseni. Niin se on aina ollut.nainen

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­­N­­y­m­f­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17695565A

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5172
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4617
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1402
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1360
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1024
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      885
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      843
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      799
    Aihe