Kysymys miehille

Idioottimagneetti

Hei kaikenikäiset miehet!
Kertokaa "epätietoiselle" mikä mättää. Ensin olette kiinnostuneita pidempäänkin juttuun ja sen jälkeen kun on käyty harrastamassa "vaakamamboa" ei enää kiinnostakaan - tulee kaikenmaailman "esteitä" miksei voida tavata enää..... Tunnen itseni todella petetyksi, koska tämä on melkein sääntö kuin poikkeus. Aina kohdalleni osuu pelkät idiootit....

18

1605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bluepoem

Että sulle käy aina noin.

Minulla ei ole suoranaisesti kokemusta tuollaisista yhdenillan jutuista ja nekin jotka on, ovat oleet toisen osapuolen tietoisia valintoja. (kokeilaas nyt tuotakin, hengessä)

Mutta voisin ajatella miesten käyttäytyvän noin jostakin seuraavista syistä.

1 bogaat aina ukkomiehiä,
      2 olet vativa ja miehet huomaa riittämättömyytensä.
      3 olet lian seksy ja miehet eivät kestä kahtakertaa.
      4 tapaamasi miehet ovat yksinkeraisesti "sitä" vailla
      5 et ole vielä tavanut minua :)))))

Ei kun "uutta matoa koukkuun" kyllä se sieltä natsaa joskus.

• Idioottimagneetti

Mutta kun tämäkin "tapaus" oli sellainen, että olimme jo pitempään katselleet toisiamme "silläsilmällä" ja jutelleet kavereina. Sitten toinen asia johti toiseen ja niin eksyimme samaan sänkyyn. Hän kertoi, että oli jo pitempään katsellut minua mutta oli niin ujo, ettei uskaltanut tehdä aloitetta. Hän on siis SINKKU, joten vaihtoehto 1) ukkomies on siis poissa pelistä. En ole vaativa (2) koska en pidä itseänikään minään sänkypetona. En myöskään pidä itseäni sexynä (kaikkihan minut ovat jättäneet!). Ilmeisesti siis miehet vaan haluavat sitä seksiä!!! joten tuo vaihtoehto 4 ilmeisesti on oikea! Niin, enhän todellakaan ole sinua tavannut (vaihtoehto 5).
        Kyllästyttää vain ainainen "haku-päällä-olo" - Miksen voi tavata sellaista tyyppiä jonka kanssa onnistuisi?????

• Idioottimagneetti kirjoitti:

Mutta kun tämäkin "tapaus" oli sellainen, että olimme jo pitempään katselleet toisiamme "silläsilmällä" ja jutelleet kavereina. Sitten toinen asia johti toiseen ja niin eksyimme samaan sänkyyn. Hän kertoi, että oli jo pitempään katsellut minua mutta oli niin ujo, ettei uskaltanut tehdä aloitetta. Hän on siis SINKKU, joten vaihtoehto 1) ukkomies on siis poissa pelistä. En ole vaativa (2) koska en pidä itseänikään minään sänkypetona. En myöskään pidä itseäni sexynä (kaikkihan minut ovat jättäneet!). Ilmeisesti siis miehet vaan haluavat sitä seksiä!!! joten tuo vaihtoehto 4 ilmeisesti on oikea! Niin, enhän todellakaan ole sinua tavannut (vaihtoehto 5).
        Kyllästyttää vain ainainen "haku-päällä-olo" - Miksen voi tavata sellaista tyyppiä jonka kanssa onnistuisi?????

AINA käy noin, haet sittenkin vain sitä kertakäyttö petikaveria. Ujompikin mies tunnistaa vain seksiä haluavan ja antaa vain seksiä, puhuahan supliikkimies voi ihan sitä mitä nainen haluaa kuulla. Pitempi sitoutuneisuus ei kiinnosta, koska historiastasi voi päätellä, ettet ole uskollista sorttia. Miksi yritääkään sellaisen kanssa, joka kuitenkin pian vaihtaa toiseen? Itseään siinä vain pettää, kun tietoisesti kuvittelee olemattomia.
        Itselläni ei tosin ole kokemuksia tällaisesta (= ei pääse edes sitä yhtä kertaa...), mutta kun silmät auki maailmalla kulkee, näkee kaikenlaista.

• Idioottimagneetti
        sitroen kirjoitti:

AINA käy noin, haet sittenkin vain sitä kertakäyttö petikaveria. Ujompikin mies tunnistaa vain seksiä haluavan ja antaa vain seksiä, puhuahan supliikkimies voi ihan sitä mitä nainen haluaa kuulla. Pitempi sitoutuneisuus ei kiinnosta, koska historiastasi voi päätellä, ettet ole uskollista sorttia. Miksi yritääkään sellaisen kanssa, joka kuitenkin pian vaihtaa toiseen? Itseään siinä vain pettää, kun tietoisesti kuvittelee olemattomia.
        Itselläni ei tosin ole kokemuksia tällaisesta (= ei pääse edes sitä yhtä kertaa...), mutta kun silmät auki maailmalla kulkee, näkee kaikenlaista.

Mistä päättelet, että haen sitä kertakäyttötavaraa?? Päinvastoin, minä etsin tosissani vakavampaa suhdetta. Olen kokeillut vaikka mitä, mutta ilmeisesti aina väärästä paikasta ja väärään aikaan. Ja huom! ravintolassakin käyn vain tanssimassa - en pikapanoja etsimässä....

• rane-01
        Idioottimagneetti kirjoitti:

Mistä päättelet, että haen sitä kertakäyttötavaraa?? Päinvastoin, minä etsin tosissani vakavampaa suhdetta. Olen kokeillut vaikka mitä, mutta ilmeisesti aina väärästä paikasta ja väärään aikaan. Ja huom! ravintolassakin käyn vain tanssimassa - en pikapanoja etsimässä....

on kutsuttu naisia, jotka kovin "hövelisti" jalkansa levittää. En tarkoita sinua, kun en tunnekkaan. Itse olen sel..sel..paatissa ; =) valitettavasti. En omasta tahdostan, mutta turha selitellä. Löytäisin ja saisin, mutta nyt on tilanne tämä.

• Idioottimagneetti
        rane-01 kirjoitti:

on kutsuttu naisia, jotka kovin "hövelisti" jalkansa levittää. En tarkoita sinua, kun en tunnekkaan. Itse olen sel..sel..paatissa ; =) valitettavasti. En omasta tahdostan, mutta turha selitellä. Löytäisin ja saisin, mutta nyt on tilanne tämä.

Niin, tiedän kyllä kyseisen kutsumanimen. En todellakaan lukeudu tuohon kastiin. Jokin tolkku talkkunankin syönnissä on.... :))

• Idioottimagneetti kirjoitti:

aloitusviestistäsi. "Aina minulle käy näin".
        Miksi pääsee käymään "näin"?
        Tähän olikin jo parempia vastauksia muilta, turha minun on niitä toistella.
        Toki mies kuin mies lähtee naimaan jos pääsee ja saa, ja äkkiä se selviää, että moni muukin saa. Kuka sellaisen kanssa pitempään yrittäisikään olla? Vierasta on kuitenkin pian taas etsimässä.

• paavo

Katoppa peiliin...jospa sieltä löytyis vastaus.Jos oot haluttava idioottikin muuttuu mukavikoks..heh heh

• KGr

Puhut asiaa. Aika moni meistä on kiinnostunut saamaan naisen vaaka-asentoon. Sitten onkin vuorossa seuraava päänahka... tosin naisissa on samoja metsäsätäjiä, joten ei tämä miespuolinen ilmiö ole. Yleensä "metsästäjät" ovat ns. "namuja" eli selvästi ympäristöstään erottuvia, joilla kysyntää on. Kyllä tällaisenkin tietysti koukkuun saa, kun vain löytävät sopivan, vai saako.... voi olla että "veri" vetää silti vieraisiin.

Mikä sitten auttaa, haluat miehen juuri tuosta kohderyhmästä, joten .... vaara vaakamamboon on suuri,,, ja sitoutumisesta ei tietoakaan.

• ggnojoP

Sovitaanko, että puhutaan pelkästään "Coitus ejec-
      tucsesta" vailla sukupuolta.

Idioottihan se kurkkii peikkona tekstissäsi ker-
      toen kuinka helposti pääsee suustasi tai näpeis-
      täsi.

Lämmitellään ensin keskustelemalla, missä ja
      kuinka usein käyt tansseissa ja kuinka toivot
      mukavaa yhdessäoloa. Lähestytään itse toiminnal-
      lista puolta...

Ainahan voi lipsahtaa kesken aktin, että "voi
      en ole ennen saanut näin hyvää..." tai "olet
      parempi kuin edelliseni..." tai "olet ihanin
      tapaamistani..." tai tai tai....

Myös ennen aktia voi esittää ajatuksia monista
      tuttavuuksista aiemmin samoin kuin jälkeenpäin.
      Myös ennakkoajatuksia vaakamabosta, kuinka haluat
      tehdä kokemuksiesi mukaan sitä ja tätä.

Ja eiku lisää pökköä vastapelurin päähän. Aavis-
      tuksia, että käyt useinkin haku päällä tansseissa.
      Mitä siis uskoa? Pysyvyyttä? Tuskin.

Lopuksi yksi arkinen selitys. Hekuma päättyi ja
      hormonieritys rauhoittui. Ei se ollutkaan niin
      taivaallista. Ja tätäkö loppuelämä? Harkitaan.

Kokeile samassa sängyssä muutama yö ilman seksiä,
      niin voit huomata kumppanin sen arvoiseksi.

• Idioottimagneetti

Ilmeisesti hekuma päättyi jo ensimmäisen illan jälkeen tältä kyseiseltä mieheltä.

• PalNia

En voinut olla vastaamatta kysymykseesi. Sait mielestäni hyviä ja muutaman tosi osuvan vastauksen, miksi kaveri kaikkoaa saatuaan tahtonsa läpi. Kunhan tulet minun ikään, niin olet varmaan kerännyt naisena olemisen viisaampia pointteja etkä lankea hyvinpuhuvien miesten *matoksi*.;)
      Miehet eivät maailmasta lopu, eivätkä he tapojaan muuta saadakseen naisen taipumaan tahtoonsa.;))
      Nimitit *idiooteiksi* miehiä, vaan mieskin voi ajatella, että olipas taas *tavallinen tappaus tuokin*.

• Surkeeta

karseempaa kuin epätoivo, eli
        nainen, jolla on valtava halu saada joku mies mukaansa kapakasta ja vieläpä mukamas onnistua "rakastuttamaan" itseensä.

Ei miestä voi syyttää, sillä mistä se rakkauden tunteen rykäisee siihen hätään.
        Naida täytyy ja jos joltain saa, niin Ok.
        Älkää hyvät tytöt nyt aina kuvitelko, että meikeissänne ja parhaimpiinne pyntättyinä olette se kohtalokas nainen.

Kaiken kaikkiaan - harvoinpa sitä kapakasta naisystävän - rakastamaan innoittavan löytää.

• PalNia
        Surkeeta kirjoitti:

karseempaa kuin epätoivo, eli
        nainen, jolla on valtava halu saada joku mies mukaansa kapakasta ja vieläpä mukamas onnistua "rakastuttamaan" itseensä.

Ei miestä voi syyttää, sillä mistä se rakkauden tunteen rykäisee siihen hätään.
        Naida täytyy ja jos joltain saa, niin Ok.
        Älkää hyvät tytöt nyt aina kuvitelko, että meikeissänne ja parhaimpiinne pyntättyinä olette se kohtalokas nainen.

Kaiken kaikkiaan - harvoinpa sitä kapakasta naisystävän - rakastamaan innoittavan löytää.

meillä naisilla sitten enempi tuo ajatus saada mies rakastumaan itseemme ravintelissa, joka on pitkälle oivallettu iskupaikaksi. Ravintolaan voin hyvin mennä ainoastaan tanssimaan, ei siellä useinkaan ole itselleni muuta tarjottavaa. On ravintoloita, joissa viihdyn ja käyn, en seuraa hakeakseni sieltä, vaan kuunnellakseni hyvää musiikkia ja saadessani tanssia.
        Kirjoitit *naimisesta ja saamisesta*. Tuo on totta tänäpäivänä, osalle se on pelkästään tuota, muusta ajatuksesta viis. Silloin ei ajatella onko suhteella välttämättä jatkumoa, jos lähdetään tuosta päästä.

En ole enää tyttönen tällä iällä, siksi osaan erottaa pelkät seksin hakijat ympäriltäni.;))
        Ja mitä mainitsemaasi pukeutumiseen tulee, niin pukeutumisen perusteella on mahdoton sanoa, kuka on varsinainen vamppi ja kuka ei. Mielestäni teot ovat niitä, jotka kertovat tärkeimmän.
        Enpä itsekään ole löytänyt ravintelista sen kummempaa ihastusta, vaikka alkottomuuteni ei ole ollut koskaan esteenä......päinvastoin.

• bluepoem
        PalNia kirjoitti:

meillä naisilla sitten enempi tuo ajatus saada mies rakastumaan itseemme ravintelissa, joka on pitkälle oivallettu iskupaikaksi. Ravintolaan voin hyvin mennä ainoastaan tanssimaan, ei siellä useinkaan ole itselleni muuta tarjottavaa. On ravintoloita, joissa viihdyn ja käyn, en seuraa hakeakseni sieltä, vaan kuunnellakseni hyvää musiikkia ja saadessani tanssia.
        Kirjoitit *naimisesta ja saamisesta*. Tuo on totta tänäpäivänä, osalle se on pelkästään tuota, muusta ajatuksesta viis. Silloin ei ajatella onko suhteella välttämättä jatkumoa, jos lähdetään tuosta päästä.

En ole enää tyttönen tällä iällä, siksi osaan erottaa pelkät seksin hakijat ympäriltäni.;))
        Ja mitä mainitsemaasi pukeutumiseen tulee, niin pukeutumisen perusteella on mahdoton sanoa, kuka on varsinainen vamppi ja kuka ei. Mielestäni teot ovat niitä, jotka kertovat tärkeimmän.
        Enpä itsekään ole löytänyt ravintelista sen kummempaa ihastusta, vaikka alkottomuuteni ei ole ollut koskaan esteenä......päinvastoin.

miehillä ole sen enempää mahiksia...
        Tosin ravintolakulttuuri on sellainen että, miehet ehkä voivat hiukan aktiivisemmin toimia jolloin epätoivo ei heti näy.

• PalNia
        bluepoem kirjoitti:

miehillä ole sen enempää mahiksia...
        Tosin ravintolakulttuuri on sellainen että, miehet ehkä voivat hiukan aktiivisemmin toimia jolloin epätoivo ei heti näy.

epävarmoja miehiä, jotka eivät usko omiin mahdollisuuksiin tanssikulttuurissa. Siksikö *naistentanssit* ovat yleistyneet maassamme?

Muuten, missä voi lukea sinun kirjoittamia runoja?

• bluepoem
        PalNia kirjoitti:

epävarmoja miehiä, jotka eivät usko omiin mahdollisuuksiin tanssikulttuurissa. Siksikö *naistentanssit* ovat yleistyneet maassamme?

Muuten, missä voi lukea sinun kirjoittamia runoja?

tarkoitin jotain seuraavan kaltaista,
        ravintolakulttuurissa miehen aloitteellisuus on normaalia, jolloin epätoivoinenkin seuranhaku ensin verhoutuu tansiinhakuun,,jotku jaksavat tanssia jopa kokoillan ennen kuin paljastavat epätoivonsa ja alkavat vonkaamaan (nasten kertomaa)

Minun runojani ei oikeastaan voi lukea missään muualla kuin täällä kotonani. En ole halunnut laittaa niitä nettiin, koska en osaa kopiosuojata tekstejäni, maalauksiani olen laittanut kotisivuilleni koska niiden kopiointi ei loukkaa aitoutta, sen näkee kun näkee maalauksen, sanat on eri asia.
        kotisivuani en kovin mainosta chatissa enkkä, keskustelukanavila, sillä silloin menettäsin anonyymiteni.

Et sellanen "kaappi taiteilija" minä täälä,
        mut livenä kyllä teen näyttelyitä yms julkista toimintaa.

• PalNia
        bluepoem kirjoitti:

tarkoitin jotain seuraavan kaltaista,
        ravintolakulttuurissa miehen aloitteellisuus on normaalia, jolloin epätoivoinenkin seuranhaku ensin verhoutuu tansiinhakuun,,jotku jaksavat tanssia jopa kokoillan ennen kuin paljastavat epätoivonsa ja alkavat vonkaamaan (nasten kertomaa)

Minun runojani ei oikeastaan voi lukea missään muualla kuin täällä kotonani. En ole halunnut laittaa niitä nettiin, koska en osaa kopiosuojata tekstejäni, maalauksiani olen laittanut kotisivuilleni koska niiden kopiointi ei loukkaa aitoutta, sen näkee kun näkee maalauksen, sanat on eri asia.
        kotisivuani en kovin mainosta chatissa enkkä, keskustelukanavila, sillä silloin menettäsin anonyymiteni.

Et sellanen "kaappi taiteilija" minä täälä,
        mut livenä kyllä teen näyttelyitä yms julkista toimintaa.

mietintään tämä vastaukseni.;) Kyllähän se miesten vonkaus usein sinne valomerkin aikoihin menee, se on totta.
        Ymmärrän hyvin anona pysymisen näillä palstoilla, se on enempi kuin viisautta.;)

Uskon, että olet kirjoittanut upeita runoja. Toivotaan että *nuorikkosi* saa niitä joskus lukea väsymiseen asti.;)
        Mielenkiintoista, en tiennytkään sinunkin maalailevan....;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe