Kun asemakaavan muutoksen mukaan tänä vuonna pitäisi alkaa uuden kerrostalon ja uuden Salen rakentaminen Kortepohjan Ostoskeskuksen tontille ja mitään ei ole tapahtunut tämän Kortepohjan Ostoskeskuksen tontilla niin osaisiko joku asemakaavan suunnittelua sanoa että mikä kuukausi ja mikä päivämäärä pitäisi alkaa Kortepohjan Ostoskeskuksen purku?
Kortepohjan Ostoskeskuksen purku?
Anonyymi-ap
8
811
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten kun ammut ittes mustaan aukkoon
- Anonyymi
Vanhat paskat nurin ja uutta pytinkiä tilalle!!
- Anonyymi
Kunnon kannabis kasvattamo
- Anonyymi
13.3.2023 keli 09:33 alkaa purku. Alueelle asiattomilta pääsy kielletty!
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Ok! Kiitti tiedosta!
- Anonyymi
Sen SPR-Kirppiksen kassatyöntekiä sanoi että paikallislehden mukaan se purku ennustetaan Heinäkuulle 2025!
- Anonyymi
Avarnin vartijat valvoo purkutyömaata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829