Kiristyneet perhesuhteet lasten kanssa

Anonyymi-ap

Mulla 13 v tyttö joka toinen viikko meillä, miehen lapset joka toinen viikonloppu myös. Mies alkanut syynätä tytön syömisiä/juomista, ihan normaali ruuasta lähtien. Jos hän ostaa 2x 1,5 l limpparia, saa mun tyttö lasillisen, poika juo loput. Samoin huomauttelee vessassa istumisesta (tytöllä välillä vatsa kovalla), suihkussa käynnistä jne. Mun tytön käytös/ruokailutavat ei eroa juuri hänen lastensa käytöksestä. Hänellä 15 v poika ja 8 v tyttö. Poika istuu/makaa huoneessaan kaiket päivät, ei juuri puhu eikä pukahda. Tyttö taas on melkein kaiken periksi saava iltatähti. Silti itse kohtelen kaikkia lapsia samalla tavalla kun ovat täällä. Ne kuuluvat ns pakettiin eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia kun minun lapseni.

Olen nyt jo pariin otteeseen keskustellut mieheni kanssa tästä. Hän pyyteli anteeksi ja myönsi, että ei ole ollut reilu. Lopputulemana ilmoitin, että mä ostan tästä lähtien tytölleni omat limpparit ja ne on sit tytön, hän ostakoon omilleen.
Silti miehen huomauttelu tytölle vain jatkuu. Jos mun tyttö vaikka pyytää mieheni tytärtä poistumaan omasta huoneestaan, mies ryntää puolustamaan omaa tytärtään. Jos mä pyydän poikaa tyhjentämään tiskikoneen, niin mies alkaa sitä tyhjentää. Tuntuu, että elo on yhtä puolustamista ja syyttelyä, kun lapset on täällä. Yritän itse toimia erotuomarina koko ajan, välillä tunnen huonoa omaatuntoa, kun oma lapseni joutuu luopumaan (minä joudun pyytämään)monesta jutusta, jotta miehen lapset (ja mies) ois tyytyväisiä.
Mikä neuvoksi?

31

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miki rikoit perheen? Nyt syytät ja haukut miehenlapsia ja eksää kaikesta mitä itse olet tehnyt? Ihan oikein sulle, ei pidä ikinä rikkoa toisen omaa, joten miten olisi jos pakkaisit laukkusi, pyytäisit anteeksimieheltä hänen lapsiltaan, eksältään ja koko suvulta? Se on vähintä mitä voit tehdä.
      Sutturoiden tapa on yleensä rikkoa ja syyttää siitä sitten muita. On se kumma tapa.
      Lapset tekee oikein, sulle ie kuulu heidän asiat eikä sun pidä puhutella heitä jos he eivät puhuttele sinua ensin ja anna siihen lupaa. Olet niin katkera omasta elämstäsi että rikoit perheen ja nyt voit pitää heitä roskakoreina kaikkeenmitä olet entisessä elämässi kokenut, Surullista, hae apua.

      • Anonyymi

        😆😄 on sulla jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😆😄 on sulla jutut

        No sitä mietin ihan samaa, ap ei varmaankaan ole terve, tai se on teini tai epätoivoinen ihminen joka ei ole löytänyt vielä miestä itselleen, veikkaan että on teini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä mietin ihan samaa, ap ei varmaankaan ole terve, tai se on teini tai epätoivoinen ihminen joka ei ole löytänyt vielä miestä itselleen, veikkaan että on teini.

        Ei, kun se on vanha ämmä, jonka mies lähti , kun ei jaksanut tuolaista diktaattoria, löysi kunnon naisen, siitä tuo ämmä katkeroitu ja alkoi vihaamaan naisia , jotka ovat uusissa suhteissa, hän haukkuu nämä naiset sutturoiksi ja naikkosiksi.
        Vierotti vielä lapsensakin isästään , haukkuu miehensä uutta vaimoa ja myös exäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä mietin ihan samaa, ap ei varmaankaan ole terve, tai se on teini tai epätoivoinen ihminen joka ei ole löytänyt vielä miestä itselleen, veikkaan että on teini.

        Ennemmin äiti hoitaa lapset kokonaakuin että lapet pakotettaisiin isän luokse kaselemaan kieroja pehreen rikkojia ! En ymmärrämiksi ne tunkeutuvat väksin miehen lasten elämään ja elämäänsiivellä miehen talossa. Haukkuvat lapseet ja ecän , riittauttavat miehen ja koko oman suvun selasiea ne sutturat ovat .Viinaa kyllä kinutaan mutta se että rikkoo tositen perheen ei voi ymmärtää kun juodaan miehen ja lapsten rahat.
        Kukaan normaali isä ei pakota lapsiaan ja exää ja sukuaan katselemaan nasiaan ja makselemaan tämän viinoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin äiti hoitaa lapset kokonaakuin että lapet pakotettaisiin isän luokse kaselemaan kieroja pehreen rikkojia ! En ymmärrämiksi ne tunkeutuvat väksin miehen lasten elämään ja elämäänsiivellä miehen talossa. Haukkuvat lapseet ja ecän , riittauttavat miehen ja koko oman suvun selasiea ne sutturat ovat .Viinaa kyllä kinutaan mutta se että rikkoo tositen perheen ei voi ymmärtää kun juodaan miehen ja lapsten rahat.
        Kukaan normaali isä ei pakota lapsiaan ja exää ja sukuaan katselemaan nasiaan ja makselemaan tämän viinoja.

        Sinä se itse perheesi olet rikkonut.
        Olethan jo hyvin kauan näyttänyt netissä mikä olet .katkera ihminen joka ei ole koskaan hyväksynyt että mies lähti.
        Ja ilmeisesti löysi itselleen sopivan puolison


    • Anonyymi

      Uus perheissä ei saisi olla minun ja sinun lapsia, ainoastaan lapsia joita kohdellaan tasa-arvoisesti .
      Omiansa ei puolustella turhista asioista.
      Aikusten olisi pidettävä samaa linjaa oli lapsi kumman tahansa

      • Anonyymi

        Ei ole uusioperheitä, on vain ydinperhe ja jos joku sen rikkoo, on yh perhe. Ei kellään ole kymmeniä perheitä ja kymmeniä koteja. On vain yksi perhe ja yksi koti.

        Näissä ns uusi perhiessä ei ole kuin omat lapset ei keltään otetta lapsia itselle. Ne jotka syntyy siihen perheeseen ovat sen perheen lapsia mihin syntyy, ei ole uusioperheitä se on lapsen ydin perhe.

        Ei kenenkään lapsen tarvi mennä vieraasee perheeseen, siitä on äidin pidettävä kiinni, hän on ainoa aikuinen sille lapselle kun joku rikkoo hänen perheensä. Jos isä viettää aikaa perheenrikkojan kanssa, se on sitten hänen naikkonen, mutta lapset ja eksä ei kuulu siihen yhteisöön. Luoja paratkoon kuka pakottaa lapset näkemäään niitä naikkosia, voi sanoa että lapsen elämä on täysin pilalla, se on pilalla jo silloin kun naikkoset vie perheestä isän ja rikkoo perheen olemassa olon.


      • Anonyymi

        Ei voi ollakkaan kun ei ole moisia perhe yhtiöitä. Mikä on sinun keksimä uus perhe?
        Eikö se ole perhe jossa on yhteisiä lapsia ja pariskunta on mennyt vasta naimisiin ja perustanut perheen sellainen on uusi perhe. Tuore perhe.


    • Anonyymi

      Jätä selllainen puolustelija

    • Anonyymi

      Laskut äijälle oppii tavoille

      • Anonyymi

        Sutturat saa maksaa!


    • Anonyymi

      Mun miehelläni on 24 v ja 27 v lapset, joille olen äitipuoli ollut nyt vajaan vuoden. Mua kanssa ärsyttää että he eivät puhu minulle mitään, kyttävät vaan isänsä rahoja, uulevat että isä tuhlaa ne eikä heille jää mitään.

      Olen keskutellut miehen kanssa että miksi aikuiset pojat kyttää sua, ja sun tekemisiiä. Onneksi eivät asu täällä mutta en ole saanut selville miksi he riitelevät niin paljon Yritän heidän uutena äitinä rauhoitella tilannetta ja mulla on selvät säännöt miten kasvatan heitä omalla tavallani, en tiedä osaako edes he ottaa vastaan mun toiveita. Erotuomaria he tavivat ja yritän olla sellainen heille.Äidiksi eivät kutsu se on sääli mutta ehkä aikanaan, sillä en lähde täältä mihinkään, o ihana talo ja ei tarvi töissä käydä kun miehen talo mies maksaa omasta talostaan. Tarrakirjan ostin johon pojat saa laittaa tarroja kun ovat kunnolla, vielä en ole antnut yhtääntarraa heille.
      Yritän ksvattaa heitä mutta itipuolena on vaikeeta kun ovat niin hankalia.

      • Anonyymi

        Mistäs höyrylästä olet karannut, vai oletko avohoidossa, ja lääkkeet ottamatta, muista nyt ne lääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs höyrylästä olet karannut, vai oletko avohoidossa, ja lääkkeet ottamatta, muista nyt ne lääkkeesi.

        Sitähän minä ja monet muut täällä ollaan sanottu, että uudet sutturat ovat tärähtänetiä. Sitähän me kaikki ollaan samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minä ja monet muut täällä ollaan sanottu, että uudet sutturat ovat tärähtänetiä. Sitähän me kaikki ollaan samaa mieltä.

        Ainoastaan sinä kirjoitat sutturoista ja naikkosista ei kukaan muu, jos joku on tärähtänyt niin sinä , siitä me muut ollaan samaa mieltä, hae apua tuohon katkeruuteesi ja vihaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan sinä kirjoitat sutturoista ja naikkosista ei kukaan muu, jos joku on tärähtänyt niin sinä , siitä me muut ollaan samaa mieltä, hae apua tuohon katkeruuteesi ja vihaan.

        Ihana kommentti. Näkee tuon ison katkeruutesi ja kateuden, ihmisiä kohtaan joilla on asiat hyvin ja joiden perheitä ei ole rikottu. Kuin monta perhettä aiot tänä vuonna rikkoa? Voi sua essukkaa, kun kukaan ei sua huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kommentti. Näkee tuon ison katkeruutesi ja kateuden, ihmisiä kohtaan joilla on asiat hyvin ja joiden perheitä ei ole rikottu. Kuin monta perhettä aiot tänä vuonna rikkoa? Voi sua essukkaa, kun kukaan ei sua huoli.

        Humalaisten ja hullujen kanssa turha keskustella.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kommentti. Näkee tuon ison katkeruutesi ja kateuden, ihmisiä kohtaan joilla on asiat hyvin ja joiden perheitä ei ole rikottu. Kuin monta perhettä aiot tänä vuonna rikkoa? Voi sua essukkaa, kun kukaan ei sua huoli.

        Ota nyt hyvä ihminen ne lääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalaisten ja hullujen kanssa turha keskustella.😂

        Samaa mieltä. Ei noiden sutturoiden kanssa kannata riidellä, senkun myöntelee vaan. Eihn ne itse ymmärrämiten paljon tuhoa ne aiheuttaa rikkomalla toisten perheitä. Järki puhe ei heille auta, eikä kunniallisten ihmisten esimerkki. Ding dong niiden päässä soi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei noiden sutturoiden kanssa kannata riidellä, senkun myöntelee vaan. Eihn ne itse ymmärrämiten paljon tuhoa ne aiheuttaa rikkomalla toisten perheitä. Järki puhe ei heille auta, eikä kunniallisten ihmisten esimerkki. Ding dong niiden päässä soi...

        Ding dong soi sun päässäsi suttura, et ymmärrä miten rasittava naikkonen olet, senkin perheenrikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minä ja monet muut täällä ollaan sanottu, että uudet sutturat ovat tärähtänetiä. Sitähän me kaikki ollaan samaa mieltä.

        Moni miehen uusi vaimo on ystävä miehen exän kanssa ja se sujuu hyvin ihmisiltä jotka ovat lapsien parasta tarkoittavia.
        Joten kun isän uusi vaimo on lääkäri ja exä on liikkeen omistaja niin sekin jo sanoo ettei niitä töitä tee tämä ihminen joka ” sutturoista” huutelee vuosikausia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan sinä kirjoitat sutturoista ja naikkosista ei kukaan muu, jos joku on tärähtänyt niin sinä , siitä me muut ollaan samaa mieltä, hae apua tuohon katkeruuteesi ja vihaan.

        Ihan niin , apuahan tuo nainen olis tarvinnut jo aikoja sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin , apuahan tuo nainen olis tarvinnut jo aikoja sitten

        Kyllä vaan,ei normaali ihminen riko kenenkään perheitä ja vie lasten isän omaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan,ei normaali ihminen riko kenenkään perheitä ja vie lasten isän omaisuutta.

        Niinhän sinä teit, rikoit itse oman perheesi , vieroitit lapset isästään ja putsasit exäsi putipuhtaaksi omaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan,ei normaali ihminen riko kenenkään perheitä ja vie lasten isän omaisuutta.

        Vain otetut lääkkeet auttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain otetut lääkkeet auttavat.

        No mikset sitten ota, ei tuo valitus sinua auta. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset sitten ota, ei tuo valitus sinua auta. ?

        Sinua on kehoitettu ottamaan lääkkeesi, etkö ymmärrä lukemaasi , suttura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua on kehoitettu ottamaan lääkkeesi, etkö ymmärrä lukemaasi , suttura.

        Mitkä lääkkeet? Olisi kiva tietää???? Kerro? Harhoissasi kuvittlet kaikenlaista, joten älä leiki ihmisitä joka tietäisi joidenkin asiat.

        Lopeta sinä alkoholin käyttö, olet joka päivä kännissä ettet selviä enää mistään yksin ja näet harhoja että kaikki me täällä syömme jotain lääkkeitä!

        Taidat itse niitä popsia... eikös olekkin näin? On se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä lääkkeet? Olisi kiva tietää???? Kerro? Harhoissasi kuvittlet kaikenlaista, joten älä leiki ihmisitä joka tietäisi joidenkin asiat.

        Lopeta sinä alkoholin käyttö, olet joka päivä kännissä ettet selviä enää mistään yksin ja näet harhoja että kaikki me täällä syömme jotain lääkkeitä!

        Taidat itse niitä popsia... eikös olekkin näin? On se.

        Sulla on niitä harhoja sutturoista ja naikkosista ja kuvittelet, että kaikki uusperheet on petoksella rakennettu haukut kaikki naiset ja näitä harhojasi lääkitset alkoholilla, joten lopeta se ryyppäminen ja ota sen sijaan lääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on niitä harhoja sutturoista ja naikkosista ja kuvittelet, että kaikki uusperheet on petoksella rakennettu haukut kaikki naiset ja näitä harhojasi lääkitset alkoholilla, joten lopeta se ryyppäminen ja ota sen sijaan lääkkeesi.

        Ihanaa kun avaudut noista miustista ajastuksista. Se jo helpottaa sinua kun saat puhua jollekkin, tai tässä tapauksessa kirjottaa, Kirjoittaminen on terapeuttista sulle ja meille kaikille muillekin. Joku kirjottaa ruonoja, joku satuja, kertomuksia, mitä tahansa, kaikki on hyväksi.
        Sinä kirjoittelet pahaa oloasi pois.

        Nyt sinä käytät minun sanojani kun et muuta keksi. Ihan hyvä että minusta on sulle apaua.
        Kiitos vaan, mutta alkoholia en käytä, enkä tupakoi, enkä juo kahviakaan. Ota sinä vaan...
        Nyt sinä jankkaat, sekin kuuluu tuohon sinun mustaan mieleesi, kun et saa kerralla asioita omasta mielestä selväksi jankkaat ja jankkaat.
        Kiitos mutta minulla ei ole käytössä yhtään lääkettä, kuten jo mainitsin edellisessä jutussani, sinulla varmaan kymmeniä, kun olet noin harhainen että kuvittelet tietäväsi mitä muut syövät ja juovat ja jankkaat noista lääkkeistä ja viinasta... Minuun ei tehoa sinun uhosi ja jankkauksesi, jaksan kyllä lukea sinun kirjoituksesi uudelleen ja uudelleen, jos se saa sinut paranemaan tuosta kovasta mielenhäiriöstäsi.

        Toivottavsti saat taas vähän apua ja mielenrauhaa. Voit aina kirjottaa vaikka noista samoistakin asioista, ei se mua haittaa, jaksan kyllä lukea, tavallaan se on minun työnikin osittain, että olet hyvän tyypin kanssa tässä keskustelemassa, joka ymmärtää ja jaksaa lukea sinun avautumista.
        Kirjottelehan taas kun mieli on musta ja on sanottavaa, vaikka samaakin.. pärjäile siihen asti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3353
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1535
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1361
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1188
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe