Mikä sähköyhtiö/sähköfirma ottaa laskun kulutuksen mukaan?
Sähkökulutus
21
593
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne sähköfirmat mitään laskuja ota. Ne antaa laskuja.
Ei otakaan, vaan lähettää laskun kulutuksen mukaan. Otin fortumin ja kulutuksen mukaisesti.
- Anonyymi
Mitä näin viisasta seuraavaksi ?
- Anonyymi
Aloittajan artikulaatio on vähän epäselvä. Eiköhän ne kaikki yhtiöt laskuta sen mukaan mitä on kuluttanut.
- Anonyymi
Ei sähköyhtiö ketään laskuta kuluttamisestaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sähköyhtiö ketään laskuta kuluttamisestaan.
Fortum ottaa myös kulutuksen mukaan. Minä otin fortumin ja kulutuksen mukaisesti.
- Anonyymi
kyllähän se on niin että jokaisella on kWh-kulutusmittari jonka mukaan se lasku mitataan..... ja tietty siihen vaikuttaa millasen sähkösopimuksen oot tehny.
- Anonyymi
Sähkösopimuksen teksti ei vaikuta, kaikki yhtiöt laskuttavat tuteutuneen kulutuksen mukaan. On ollut sähköyhtiöitä jotka ovat perineet ennakkona arviolaskuja mutta se on huijausta.
- Anonyymi
Kaikki mittarit ovat nykyään etäluettavia ja verkkoyhtiö lukee joka vuorokausi mittareita. Verkkoyhtiö tuottaa lukemat muille tahoille.
Ennen vuotta 2014 verkkoyhtiö kävi lukemassa kerran vuodessa mittareita - Anonyymi
Kaipailisiko aloittaja sähkösopimusta jossa ei ole perusmaksuja?
- Anonyymi
Milloinkahan tämä sähkönlutkutus loppuu...
- Anonyymi
Onhan ollut vakio-kk-hintaisiakin .
Niissä ollut maksimikulutus, jonka jälkeen tulee lisämaksu.
En tosin ymmärrä mikä järki niissä on.- Anonyymi
Kulutuksen mukaan nekin laskutetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulutuksen mukaan nekin laskutetaan.
Niin siinä mielessä kulutuksen mukaan että maksaa saman kulutatko esim. 0 kWh vai 1500 kWh.
Sitten yli 1500 kWh maksaa lisää.
Itse en sanoisi tuota kulutuksen perusteella laskutetuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä mielessä kulutuksen mukaan että maksaa saman kulutatko esim. 0 kWh vai 1500 kWh.
Sitten yli 1500 kWh maksaa lisää.
Itse en sanoisi tuota kulutuksen perusteella laskutetuksi.Fortumilla kiinteähintainen sähkösopimus 2.22 €/pv
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortumilla kiinteähintainen sähkösopimus 2.22 €/pv
On myös ollut kk hintaisia jossa sähkölaskun suuruus ei riipu kulutuksesta kunhan ei ylitä sopimuksen mukaista maksimikulutusta.
https://vare.fi/sahkosopimus/kuukausisahko/
Kuukausisähkö on joustava, helppo ja huoleton sopimus. Sähkössä on aina kiinteä kuukausihinta. Se soveltuukin erityisen hyvin kerrostaloasuntoon.
Valitset vain kulutuksesi perusteella sopivan pakettikoon ja nautit samasta edullisesta hinnasta joka kuukausi ilman yllätyksiä. Anonyymi kirjoitti:
On myös ollut kk hintaisia jossa sähkölaskun suuruus ei riipu kulutuksesta kunhan ei ylitä sopimuksen mukaista maksimikulutusta.
https://vare.fi/sahkosopimus/kuukausisahko/
Kuukausisähkö on joustava, helppo ja huoleton sopimus. Sähkössä on aina kiinteä kuukausihinta. Se soveltuukin erityisen hyvin kerrostaloasuntoon.
Valitset vain kulutuksesi perusteella sopivan pakettikoon ja nautit samasta edullisesta hinnasta joka kuukausi ilman yllätyksiä.Tykkäsin ja tykkään ottaa aina kulutuksen mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Fortumilla kiinteähintainen sähkösopimus 2.22 €/pv
Minä otin fortumilta, mutta kulutuksen mukaan.
- Anonyymi
JOONA.FORSSTRÖM kirjoitti:
Minä otin fortumilta, mutta kulutuksen mukaan.
Minä kulutan kaiken mitä otan ja otan kaiken kaiken aikaa.
- Anonyymi
JOONA.FORSSTRÖM kirjoitti:
Minä otin fortumilta, mutta kulutuksen mukaan.
Mahtaa videopelien pelaamiseen mennä niin tolkuttomasti sähköä että siitä pitää täällä valittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384
