Mikä sähköyhtiö/sähköfirma ottaa laskun kulutuksen mukaan?
Sähkökulutus
21
323
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne sähköfirmat mitään laskuja ota. Ne antaa laskuja.
Ei otakaan, vaan lähettää laskun kulutuksen mukaan. Otin fortumin ja kulutuksen mukaisesti.
- Anonyymi
Mitä näin viisasta seuraavaksi ?
- Anonyymi
Aloittajan artikulaatio on vähän epäselvä. Eiköhän ne kaikki yhtiöt laskuta sen mukaan mitä on kuluttanut.
- Anonyymi
Ei sähköyhtiö ketään laskuta kuluttamisestaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sähköyhtiö ketään laskuta kuluttamisestaan.
Fortum ottaa myös kulutuksen mukaan. Minä otin fortumin ja kulutuksen mukaisesti.
- Anonyymi
kyllähän se on niin että jokaisella on kWh-kulutusmittari jonka mukaan se lasku mitataan..... ja tietty siihen vaikuttaa millasen sähkösopimuksen oot tehny.
- Anonyymi
Sähkösopimuksen teksti ei vaikuta, kaikki yhtiöt laskuttavat tuteutuneen kulutuksen mukaan. On ollut sähköyhtiöitä jotka ovat perineet ennakkona arviolaskuja mutta se on huijausta.
- Anonyymi
Kaikki mittarit ovat nykyään etäluettavia ja verkkoyhtiö lukee joka vuorokausi mittareita. Verkkoyhtiö tuottaa lukemat muille tahoille.
Ennen vuotta 2014 verkkoyhtiö kävi lukemassa kerran vuodessa mittareita - Anonyymi
Kaipailisiko aloittaja sähkösopimusta jossa ei ole perusmaksuja?
- Anonyymi
Milloinkahan tämä sähkönlutkutus loppuu...
- Anonyymi
Onhan ollut vakio-kk-hintaisiakin .
Niissä ollut maksimikulutus, jonka jälkeen tulee lisämaksu.
En tosin ymmärrä mikä järki niissä on.- Anonyymi
Kulutuksen mukaan nekin laskutetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulutuksen mukaan nekin laskutetaan.
Niin siinä mielessä kulutuksen mukaan että maksaa saman kulutatko esim. 0 kWh vai 1500 kWh.
Sitten yli 1500 kWh maksaa lisää.
Itse en sanoisi tuota kulutuksen perusteella laskutetuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä mielessä kulutuksen mukaan että maksaa saman kulutatko esim. 0 kWh vai 1500 kWh.
Sitten yli 1500 kWh maksaa lisää.
Itse en sanoisi tuota kulutuksen perusteella laskutetuksi.Fortumilla kiinteähintainen sähkösopimus 2.22 €/pv
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortumilla kiinteähintainen sähkösopimus 2.22 €/pv
On myös ollut kk hintaisia jossa sähkölaskun suuruus ei riipu kulutuksesta kunhan ei ylitä sopimuksen mukaista maksimikulutusta.
https://vare.fi/sahkosopimus/kuukausisahko/
Kuukausisähkö on joustava, helppo ja huoleton sopimus. Sähkössä on aina kiinteä kuukausihinta. Se soveltuukin erityisen hyvin kerrostaloasuntoon.
Valitset vain kulutuksesi perusteella sopivan pakettikoon ja nautit samasta edullisesta hinnasta joka kuukausi ilman yllätyksiä. Anonyymi kirjoitti:
On myös ollut kk hintaisia jossa sähkölaskun suuruus ei riipu kulutuksesta kunhan ei ylitä sopimuksen mukaista maksimikulutusta.
https://vare.fi/sahkosopimus/kuukausisahko/
Kuukausisähkö on joustava, helppo ja huoleton sopimus. Sähkössä on aina kiinteä kuukausihinta. Se soveltuukin erityisen hyvin kerrostaloasuntoon.
Valitset vain kulutuksesi perusteella sopivan pakettikoon ja nautit samasta edullisesta hinnasta joka kuukausi ilman yllätyksiä.Tykkäsin ja tykkään ottaa aina kulutuksen mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Fortumilla kiinteähintainen sähkösopimus 2.22 €/pv
Minä otin fortumilta, mutta kulutuksen mukaan.
- Anonyymi
JOONA.FORSSTRÖM kirjoitti:
Minä kulutan kaiken mitä otan ja otan kaiken kaiken aikaa.
- Anonyymi
JOONA.FORSSTRÖM kirjoitti:
Mahtaa videopelien pelaamiseen mennä niin tolkuttomasti sähköä että siitä pitää täällä valittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793