Sähkökulutus

Mikä sähköyhtiö/sähköfirma ottaa laskun kulutuksen mukaan?

21

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ne sähköfirmat mitään laskuja ota. Ne antaa laskuja.

      • Ei otakaan, vaan lähettää laskun kulutuksen mukaan. Otin fortumin ja kulutuksen mukaisesti.


    • Anonyymi

      Mitä näin viisasta seuraavaksi ?

    • Anonyymi

      Aloittajan artikulaatio on vähän epäselvä. Eiköhän ne kaikki yhtiöt laskuta sen mukaan mitä on kuluttanut.

      • Anonyymi

        Ei sähköyhtiö ketään laskuta kuluttamisestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sähköyhtiö ketään laskuta kuluttamisestaan.

        Fortum ottaa myös kulutuksen mukaan. Minä otin fortumin ja kulutuksen mukaisesti.


    • Anonyymi

      kyllähän se on niin että jokaisella on kWh-kulutusmittari jonka mukaan se lasku mitataan..... ja tietty siihen vaikuttaa millasen sähkösopimuksen oot tehny.

      • Anonyymi

        Sähkösopimuksen teksti ei vaikuta, kaikki yhtiöt laskuttavat tuteutuneen kulutuksen mukaan. On ollut sähköyhtiöitä jotka ovat perineet ennakkona arviolaskuja mutta se on huijausta.


    • Anonyymi

      Kaikki mittarit ovat nykyään etäluettavia ja verkkoyhtiö lukee joka vuorokausi mittareita. Verkkoyhtiö tuottaa lukemat muille tahoille.
      Ennen vuotta 2014 verkkoyhtiö kävi lukemassa kerran vuodessa mittareita

    • Anonyymi

      Kaipailisiko aloittaja sähkösopimusta jossa ei ole perusmaksuja?

      • En ymmärrä sähköasioista yhtikäs mitään. Nyt otin fortumilta kulutuksen mukaan.


    • Anonyymi

      Milloinkahan tämä sähkönlutkutus loppuu...

    • Anonyymi

      Onhan ollut vakio-kk-hintaisiakin .
      Niissä ollut maksimikulutus, jonka jälkeen tulee lisämaksu.
      En tosin ymmärrä mikä järki niissä on.

      • Anonyymi

        Kulutuksen mukaan nekin laskutetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulutuksen mukaan nekin laskutetaan.

        Niin siinä mielessä kulutuksen mukaan että maksaa saman kulutatko esim. 0 kWh vai 1500 kWh.
        Sitten yli 1500 kWh maksaa lisää.

        Itse en sanoisi tuota kulutuksen perusteella laskutetuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä mielessä kulutuksen mukaan että maksaa saman kulutatko esim. 0 kWh vai 1500 kWh.
        Sitten yli 1500 kWh maksaa lisää.

        Itse en sanoisi tuota kulutuksen perusteella laskutetuksi.

        Fortumilla kiinteähintainen sähkösopimus 2.22 €/pv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fortumilla kiinteähintainen sähkösopimus 2.22 €/pv

        On myös ollut kk hintaisia jossa sähkölaskun suuruus ei riipu kulutuksesta kunhan ei ylitä sopimuksen mukaista maksimikulutusta.

        https://vare.fi/sahkosopimus/kuukausisahko/

        Kuukausisähkö on joustava, helppo ja huoleton sopimus. Sähkössä on aina kiinteä kuukausihinta. Se soveltuukin erityisen hyvin kerrostaloasuntoon.


        Valitset vain kulutuksesi perusteella sopivan pakettikoon ja nautit samasta edullisesta hinnasta joka kuukausi ilman yllätyksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On myös ollut kk hintaisia jossa sähkölaskun suuruus ei riipu kulutuksesta kunhan ei ylitä sopimuksen mukaista maksimikulutusta.

        https://vare.fi/sahkosopimus/kuukausisahko/

        Kuukausisähkö on joustava, helppo ja huoleton sopimus. Sähkössä on aina kiinteä kuukausihinta. Se soveltuukin erityisen hyvin kerrostaloasuntoon.


        Valitset vain kulutuksesi perusteella sopivan pakettikoon ja nautit samasta edullisesta hinnasta joka kuukausi ilman yllätyksiä.

        Tykkäsin ja tykkään ottaa aina kulutuksen mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fortumilla kiinteähintainen sähkösopimus 2.22 €/pv

        Minä otin fortumilta, mutta kulutuksen mukaan.


      • Anonyymi
        JOONA.FORSSTRÖM kirjoitti:

        Minä otin fortumilta, mutta kulutuksen mukaan.

        Minä kulutan kaiken mitä otan ja otan kaiken kaiken aikaa.


      • Anonyymi
        JOONA.FORSSTRÖM kirjoitti:

        Minä otin fortumilta, mutta kulutuksen mukaan.

        Mahtaa videopelien pelaamiseen mennä niin tolkuttomasti sähköä että siitä pitää täällä valittaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe