Sähkökulutus

Mikä sähköyhtiö/sähköfirma ottaa laskun kulutuksen mukaan?

21

472

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ne sähköfirmat mitään laskuja ota. Ne antaa laskuja.

• Ei otakaan, vaan lähettää laskun kulutuksen mukaan. Otin fortumin ja kulutuksen mukaisesti.

• Anonyymi

Mitä näin viisasta seuraavaksi ?

• Anonyymi

Aloittajan artikulaatio on vähän epäselvä. Eiköhän ne kaikki yhtiöt laskuta sen mukaan mitä on kuluttanut.

• Anonyymi

Ei sähköyhtiö ketään laskuta kuluttamisestaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sähköyhtiö ketään laskuta kuluttamisestaan.

Fortum ottaa myös kulutuksen mukaan. Minä otin fortumin ja kulutuksen mukaisesti.

• Anonyymi

kyllähän se on niin että jokaisella on kWh-kulutusmittari jonka mukaan se lasku mitataan..... ja tietty siihen vaikuttaa millasen sähkösopimuksen oot tehny.

• Anonyymi

Sähkösopimuksen teksti ei vaikuta, kaikki yhtiöt laskuttavat tuteutuneen kulutuksen mukaan. On ollut sähköyhtiöitä jotka ovat perineet ennakkona arviolaskuja mutta se on huijausta.

• Anonyymi

Kaikki mittarit ovat nykyään etäluettavia ja verkkoyhtiö lukee joka vuorokausi mittareita. Verkkoyhtiö tuottaa lukemat muille tahoille.
      Ennen vuotta 2014 verkkoyhtiö kävi lukemassa kerran vuodessa mittareita

• Anonyymi

Kaipailisiko aloittaja sähkösopimusta jossa ei ole perusmaksuja?

• En ymmärrä sähköasioista yhtikäs mitään. Nyt otin fortumilta kulutuksen mukaan.

• Anonyymi

Milloinkahan tämä sähkönlutkutus loppuu...

• Anonyymi

Onhan ollut vakio-kk-hintaisiakin .
      Niissä ollut maksimikulutus, jonka jälkeen tulee lisämaksu.
      En tosin ymmärrä mikä järki niissä on.

• Anonyymi

Kulutuksen mukaan nekin laskutetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulutuksen mukaan nekin laskutetaan.

Niin siinä mielessä kulutuksen mukaan että maksaa saman kulutatko esim. 0 kWh vai 1500 kWh.
        Sitten yli 1500 kWh maksaa lisää.

Itse en sanoisi tuota kulutuksen perusteella laskutetuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siinä mielessä kulutuksen mukaan että maksaa saman kulutatko esim. 0 kWh vai 1500 kWh.
        Sitten yli 1500 kWh maksaa lisää.

Itse en sanoisi tuota kulutuksen perusteella laskutetuksi.

Fortumilla kiinteähintainen sähkösopimus 2.22 €/pv

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myös ollut kk hintaisia jossa sähkölaskun suuruus ei riipu kulutuksesta kunhan ei ylitä sopimuksen mukaista maksimikulutusta.

https://vare.fi/sahkosopimus/kuukausisahko/

Kuukausisähkö on joustava, helppo ja huoleton sopimus. Sähkössä on aina kiinteä kuukausihinta. Se soveltuukin erityisen hyvin kerrostaloasuntoon.

Valitset vain kulutuksesi perusteella sopivan pakettikoon ja nautit samasta edullisesta hinnasta joka kuukausi ilman yllätyksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

On myös ollut kk hintaisia jossa sähkölaskun suuruus ei riipu kulutuksesta kunhan ei ylitä sopimuksen mukaista maksimikulutusta.

https://vare.fi/sahkosopimus/kuukausisahko/

Kuukausisähkö on joustava, helppo ja huoleton sopimus. Sähkössä on aina kiinteä kuukausihinta. Se soveltuukin erityisen hyvin kerrostaloasuntoon.

Valitset vain kulutuksesi perusteella sopivan pakettikoon ja nautit samasta edullisesta hinnasta joka kuukausi ilman yllätyksiä.

Tykkäsin ja tykkään ottaa aina kulutuksen mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä otin fortumilta, mutta kulutuksen mukaan.

• Anonyymi
        JOONA.FORSSTRÖM kirjoitti:

Minä kulutan kaiken mitä otan ja otan kaiken kaiken aikaa.

• Anonyymi
        JOONA.FORSSTRÖM kirjoitti:

Mahtaa videopelien pelaamiseen mennä niin tolkuttomasti sähköä että siitä pitää täällä valittaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      126
      7130
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      90
      4937
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      73
      3791
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      3024
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      45
      2596
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      28
      1989
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      209
      1515
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      1334
    9. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      167
      1133
    10. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      47
      1126
    Aihe