väkivalta perustuu ylivoimaan
ei kyttäkään lähde liikkeelle jos ei koe että pysty selviämään elossa
siksi kansalaisen, jos kukaan ei kannata yksilöä muu,
niin sellaisen ei kannata väitellä vastaan mutta paeta
paeta aina pois
ja vasta piilopaikasta rikkoa se mitä tahtoo, tehdä mitä tahtoo
siis epäsuorasti
virhe on ottaa lainvartijan kanssa suoraan
4
264
Vastaukset
- Anonyymi
eli kun lainvartija käskee niin myöntää kaiken
ehkä se päästää sinua vapaaksi
kun olet vapaa niin riko jotakin, mitä halusit
mutta ei vartijan silmien edessä- Anonyymi
Pöhkö. Mehän joudutaan ihan itse ne maksamaan tavalla tai toisella. Vai luulitko että vartija ne maksaisi?
Mutta vartioita voi väistellä ja juosta pakoon muutenkin.
On sellainen liekkikin kun kuka pelkää must””miestä ja sitten juostaan pakoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöhkö. Mehän joudutaan ihan itse ne maksamaan tavalla tai toisella. Vai luulitko että vartija ne maksaisi?
Mutta vartioita voi väistellä ja juosta pakoon muutenkin.
On sellainen liekkikin kun kuka pelkää must””miestä ja sitten juostaan pakoon.Niin että aina kun näet vartijan, juokset pakoon. Ei ne sinua saa kiinni. Ja jos saa niin ei juokseminen ole kiellettyä.
- Anonyymi
Et nyt tunnista et puhut Suomen mafiasta. Miekkatunnus ja aseet. Usein Smurffin värinen auto jossa vähä keltaista. Johtaa tyyppi nimeltä Aarnio
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68981
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799