Mitkä radiot lukevat itse uutiset?

Anonyymi-ap

Mitkä radiot lukevat itse uutiset eli eivät osta uutisia muualta esim ilta sanomista tai MTV uutisista?

17

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järviradio lukee jotakin, Kalevassa on uutiset. Tosin ö-luokan tasoa.

    • Anonyymi

      Uutisten tuottaminen ja tekeminen on kallista. Itse uutiset lukee ainakin Patmos radio mutta uutiset on MTV: n harvalla radiolla on paukkuja palkata toimittajia uutisia tekemään

      • Anonyymi

        Bauerilla ja Nelosella olisi varaa, mutta eivät viitsi. Tekevät mahdollisimman halvalla. Radiot on yhtä "viihdettä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bauerilla ja Nelosella olisi varaa, mutta eivät viitsi. Tekevät mahdollisimman halvalla. Radiot on yhtä "viihdettä".

        Nelosen uutiset Nelosen radioissa lukevat.... tättärärää... Nelosen omat uutistoimittajat. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bauerilla ja Nelosella olisi varaa, mutta eivät viitsi. Tekevät mahdollisimman halvalla. Radiot on yhtä "viihdettä".

        Nelonen käyttää oman mediatalonsa uutisia, nimittäin IS-uutisia joka on siis samaa konsernia Nelosen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelosen uutiset Nelosen radioissa lukevat.... tättärärää... Nelosen omat uutistoimittajat. ;)

        mutta nekin vedetään viihdepohjalta. Sama melkein kuin lukisi Seiska-lehdestä "uutisia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta nekin vedetään viihdepohjalta. Sama melkein kuin lukisi Seiska-lehdestä "uutisia".

        No eipä uutisointi Ukrainan sodasta miltään viihteeltä ole tuntunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä uutisointi Ukrainan sodasta miltään viihteeltä ole tuntunut!

        Yksittäinen uutinen sinne sekaan. Yhtä huonoa journalismia kuin IS lehtenä. Enemmän kaikkea muuta kuin uutista. Käännöksiä paljon ulkoimaisista lähteistä.


    • Anonyymi

      Itselle tulee mieleen vain Yle joka käyttää omaa uutistoimintaansa eikä ulkopuolisia.

    • Anonyymi

      Radio Ramona, Järviradio, Suomirock

    • Anonyymi

      Pookilla pohjoisen alueuutiset luetaan itse.

    • Anonyymi

      Minkä ihmeen tähden jokaisen radion pitäisi palkata omia toimittajia tekemään uutisia? Ei ole mitenkään kannattavaa ja Suomessa on jo laadukkaita uutisia tuottavia medioita joilta voi ostaa uutiset ihan hyvin. Ei ne radioiden itsensä tuottamat ja tekemät uutiset ole mikään hyvän radion merkki.

      • Anonyymi

        Hyvä radio tuottaa ne itse ja hyvin. Olet väärässä. Joskus vaihtoehto ostaa uutiset voi olla pienemmille toimijoille pakollinen vaihtoehto. Isommat tekee vain mahdollisimman halvalla, koska radio on heille vain väline tehdä rahaa. Sitten tulevat vasta kuuntelijat. Onneksi on vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä radio tuottaa ne itse ja hyvin. Olet väärässä. Joskus vaihtoehto ostaa uutiset voi olla pienemmille toimijoille pakollinen vaihtoehto. Isommat tekee vain mahdollisimman halvalla, koska radio on heille vain väline tehdä rahaa. Sitten tulevat vasta kuuntelijat. Onneksi on vaihtoehtoja.

        Vain Yle tuottaa Suomessa uutiset itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Yle tuottaa Suomessa uutiset itse.

        Sanoman radioilla on tavallaan uutistoimintaa. Saman konsernin iltasanomat tuottaa uutiset. Ei yhtään laadukkaat uutiset mutta kuitenkin.


      • Anonyymi

        Paikallisradio toiminnan idea on tehdä ohjelma paikallisesti. Tämä koskee myös uutisia ja ajankohtais raportteja kaupungilta.


    • Anonyymi

      Radio Sun. Heillä on omat uutiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe