Kajaanin vartijat

Anonyymi-ap

Kauhea toi omena-ostarin tapaus. Täällä onneks asialliset vartijat. Joskushan oli joku tirkistelytapaus kun joku vartija kyttäs naisia työpaikan kameroilla mutta muuten asiallista touhua on ollut.

20

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sairaalalla nappikaupassa mukana kanttihousujen kanssa

    • Anonyymi

      Ja miten kyttäsi? Ihan vaan kiinnostaa kun itsekin vartija. Kameroilla ei pääse kattelemaan esim. sovituskoppiin ja miten rajaat sen naisten kyyläämisen? Vartijan täytyy seurata asiakkaita kameralla.

      • Anonyymi

        Taisi olla kysyjää fiksumpi vartija.

        Vartijalle määrättiin salakatselusta 1 120 euron sakot.

        Tuomittu on myöntänyt syyllistyneensä salakatseluun.


      • Anonyymi

        ai jäi kiinni siis oot yrittänyt kattoo sovitus koppiin pervo vähä-älynen vartija


    • Anonyymi

      Olen kuulut semmosen nimen vartijasta kuin Väki Valtanen kummassa pitäjässä Kajaa Sotk?

      • Anonyymi

        Juu tiedän tyypin. Kait tuo on jo eläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tiedän tyypin. Kait tuo on jo eläkkeellä.

        Vielä tuo näkyy ostoskärryjä työntelevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä tuo näkyy ostoskärryjä työntelevän.

        Junkjunk!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Junkjunk!

        JunkJunkJunkJunk!


    • Anonyymi

      On tosi asiallista tulla syyttämään vaatevarkaudesta kassalinjan jälkeen. No koirat painuivat koppiinsa nöyrästi...

      • Anonyymi

        Kyllä!


    • Anonyymi

      Vartijoiden kanssa ei ole ongelmia kun ei varasta ja käyttäytyy kunnolla. Paskasakki sitten erikseen.

      • Anonyymi

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä!

        Kun Oulussa ja Etelä-Suomessa on jotain epäiltyjä vääryyksiä tapahtunut, pitää meidän olla sen verran sivistyneitä, että ei leimata kaikkia Suomen turva-alan työntekijöitä. En ainakaan itse ole missään vaiheessa joutunut vartijoiden kanssa oikeastaan edes tekemisiin.

        Hiljattain kun kävin Cittarissa, vartija antoi minun eteeni valmiiksi ostoskärryn, kun hän oli niitä siinä järjestelemässä. Asiallisia ja kohteliaita ovat Kajaanin vartijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Oulussa ja Etelä-Suomessa on jotain epäiltyjä vääryyksiä tapahtunut, pitää meidän olla sen verran sivistyneitä, että ei leimata kaikkia Suomen turva-alan työntekijöitä. En ainakaan itse ole missään vaiheessa joutunut vartijoiden kanssa oikeastaan edes tekemisiin.

        Hiljattain kun kävin Cittarissa, vartija antoi minun eteeni valmiiksi ostoskärryn, kun hän oli niitä siinä järjestelemässä. Asiallisia ja kohteliaita ovat Kajaanin vartijat.

        Onkohan meillä kaikilla kansalaisilla yhteinen käsitys minkä kehyksen puitteissa vartijoilla on oikeutus toimia ?

        Nyt keskustellaan ja pyritään saaman vatioille rajat kuten lapsille on saatavat rajat jotka on hyväksyttävissä. Eikä nyt ole enää pelkästään kyse vartijoista vaan kaikista sidosryhmistä joiden vastuulla sisäisen turvallisuuden toiminta Suomessa lojuu.

        https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/135398/ON_Virtanen.pdf?sequence=1&isAllowed=y


    • Anonyymi

      Väki Valtanen on kuulema kirkon miehijä .Mutta on niitä sieläkin arvaant lopun.

    • Anonyymi

      Käykö mies? Poskeen?

    • Anonyymi

      Katso sotkamon kirkkovaltuuston kuvaa sotkamonlehti .

    • Anonyymi

      PENATTOMIA MULKUREITA🙈🙈🙈🙈🙈

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe