Terapeutti

Anonyymi-ap

Hei kaikille! Sekä hyvää alkanutta vuotta!
Olen 40v nainen, eronnut pitkästä ja kamalan narsistisesta suhteesta puolisen vuotta sitten.
Haluan saada apua kun mies kinuaa vielä takaisin mutta pelkään jääväni taas heikoksi ja annan sen tulla takaisin.. Mitä teen kun tiedän tulevaisuuteni olevan taas kaamea ja pelottava jos antaudun hänelle?:((

49

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luuletko siis että joku muu huolii sut? Että saat jonkun paremman? Vaihtamallako paranee?

• Anonyymi

Vaihtamalla paranee. On idioottimaista jäädä huonoihin parisuhteisiin. Oli kyse sitten narsismista tai alkoholismista. Jokainen ansaitsee hyvän ja arvostavan parisuhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtamalla paranee. On idioottimaista jäädä huonoihin parisuhteisiin. Oli kyse sitten narsismista tai alkoholismista. Jokainen ansaitsee hyvän ja arvostavan parisuhteen.

Niin ansaitsee. Jos yleensä tai joskus alkoholisti löytää alkoholistin niin kai narsisti voi löytää narsistin ja yhdessä ne mahdollisesti muodostavat viha rakkaus suhteen. Mikä mahdollisesti tämä voisi olla, yksipuoleinen sellainen?))

• Anonyymi

Ei yleensä, huonone mutta jos vanhan kanssa jatkaa niin ei se varmasti parane

• Anonyymi

Pidä pintasi ja jätä lopullisesti moinen äijä. Ei elämä muutu tuollaisen ihmisen kanssa paremmaksi.

• Anonyymi

Tunnetko siis tyypin? Uskotko siis kympillä kaikkiin naisten lässytyksiin?

• Anonyymi

Onko se joku ählämi?

• Anonyymi

Ei ole.

• Anonyymi

Mitäs aloit suhteeseen jonku ählämin kanssa. Muuttakaa nyt Irakiin äkkiä ennenku tulee piiskaa

• Anonyymi

Eikö Taif ollutkaan elämäsi rakkaus? Eikö elo ollutkaan kivaa muita naisia ahdistelevan kanssa? Onko sinulla vielä rahaa elättää ihanaa ählyäsi?

• Anonyymi

Suomessa on sosiaaliturva

• Anonyymi

Ylväästi kesämekossa kulkeva ja pyöräilevä huoliteltu kokkolalaisen duunarin vaimo nauttii ja anelee että saa mieheltä piiskaa. Tästä hän myös kertoo kahvipöydässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Taif ollutkaan elämäsi rakkaus? Eikö elo ollutkaan kivaa muita naisia ahdistelevan kanssa? Onko sinulla vielä rahaa elättää ihanaa ählyäsi?

Myös tosirealisti kokkolan kingsi ahdistelee jokaista työkaveria vuoron perään, mutta ei tietenkään tunnista tätä ahdisteluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylväästi kesämekossa kulkeva ja pyöräilevä huoliteltu kokkolalaisen duunarin vaimo nauttii ja anelee että saa mieheltä piiskaa. Tästä hän myös kertoo kahvipöydässä.

On jotenkin koskettavaa kun 50v naiset löytävät lopulta oman se*sualisuutensa ja alkavat kahvipöydissä siitä hekumoimaan ihan kuin kukaan muu ei olisi voinut aiemmin orkkua saada ja juuri heidän neuvoillaan se nyt on nahdollista.

Tämä kertoo vain heidän ja kehityspohjalaisten sänkyhommien tilasta. Hääviä ei ole. Harmittaa heidän puolesta, kun 30vuotta aktiivista elämää mennyt hukkaan turgakkeiden kanssa.

Vähän laatua nyt miesten valintaan naiset!!

• Anonyymi

Pois parisuhteesta eikä ikinä uutta, kuka tarvii mitään rakkauspasskaa, seksivälineitä saa netistä

• Anonyymi

Tunnen Marja-Liisan ja tiedän hänen kärsineen vuosia. Onneksi pääsi nyt kotiinsa Halsualle mutta ukko käy sitä kyttäämässä ja täällä kirjoittelee päivittäin.

• Anonyymi

Ressu ex tänne kirjoittelee mutta on oikiasti lähes seittenkymppinen. Ressuhan pani sen äitiäki tosin vasta kuolleena.

• Anonyymi

Hei olen 5-kymppinen pitkässä avioliitossa alkoholistin kanssa. Mitä teen että saan salattua mieheni alkoholismin vaikka hän jo töissä ja julkisestikin esimerkiksi koulunpihalla iltatapahtumassa kännissä ja krapulassa esiintyy.

Lapset ovat kärsineet tilanteesta jo kaksi vuosikymmentä. Mitä teemme?

• Anonyymi

Naisilla vaikeaa ku ei saaneet aamupalaa sänkyyn. Nyt sitten itketään ku on niiin kamalaa

• Anonyymi

Sanna ainakin saa ja jopa sänkykin on toisten maksama...

• Anonyymi

Kyllä näitä Narsisseja piisaa täs maas, molemmin puolin.. kuin kohtalon ivana juuri ne osaa vongata exänsä takaisin

• Anonyymi

Sekaannuin tähän porukkaan mutta nyt ole päässyt pois.
      Tilallamme oli viljeltyä 8 hehtaaria ja viisi lypsävää sekä sika. Vuonna 1954 valmistui puinen asuinrakennus savupirtin tilalle ja talousrakennus tehtiin 1966 niin saatiin sika pois tuvasta. Tila on ollut saman suvun hallussa 1800-luvun puolivälistä. Viljolle (1908) ja Lainalle (1917) syntyi lapsia seuraavasti Marjatta 1939, Helli 1941, Tauno 1944, Erkki 1946, Tarja 1948, Aija 1951, Reijo, 1953, Veijo 1955, Keijo 1957.

• Anonyymi

Hei, olen keski-ikäinen mies ja uskontoni mukaan minulle tulee sukat aamuisin laittaa jalkaan naispuolisen henkilön toimesta. Myös työpaidan puhtaudesta tulee jonkun toisen huolehtia kun palaan lomilta töihin, jaffapulloa en saa auki vapisevilka käsilläni mutta kuljetan sitä tuttipullonani mukana koko työvuoron ajan. Tuttina toimii suomijellona jota kanssaveljeni myös koko työpäivän mukanaan kaulassa kantavat. Itse kaadoin sitä jaffan sekaan jotta työvuoron pärjäisin.. iltaseitsemältä kuitenkin huono olo voittaa ja jätän työvuoron kesken. Löytyykö naisia minua hoivaamaan? Miehiä tosiaan löytyy jo koko työpaikan verran.

• Anonyymi

Tsemppiä! Raha ratkaisee. Mutta koittaa vaan nauttia

• Anonyymi

Kuin niin raha ratkaisee? Eikö rakkaudella ny kuitenkin?

• Anonyymi

Mitä teen kun olen koko elämäni hukannut nyhjäkkeen puolisona sen jätöksiä siivoten. Nyt vain unelmoin volt kuskeista ja toivon, että ne harhautuisivat ovelleni. Nappaisin heti omakseni. Ihanan työtätekevän miehen, joka ei koko ajan nurise ja käyttäydy kuin pieni lapsi.

• Anonyymi

Minulla on niin sama tilanne.
      Olen miettinyt vapaaehtoistyötä jos siellä saisin ajatukseni irti. Eroa mietin myös

• Anonyymi

Pidä pääsi kylmänä, älä mieti menneitä hyviä, unohda koko juttu. Mieti, kuinka ihana vapaa elämä sinulla on edessä. Älä palaa samaan vanhaan, se ei siitä parane. Olen kokenut, nyt olen irti hänestä.

• Anonyymi

Mene AA ryhmään .

• Anonyymi

Ehkä minä tästä selviän. Lasi viiniä ja illalla itken taas itseni uneen kun toinen kuorsaa vieressäni.

• Anonyymi

Heitä ukko ulos ja ala elämään omaa elämääsi .

• Anonyymi

Ei läy jälkeen. Kuka sellaiseen suhteeseen voi palata?

• Anonyymi

Minä olen taas löytänyt uuden rakkauden työpaikalta, ehkä noin kymmenennen. Sain pomon nuoren tyttöystävän, kun pomo siirtyi taas nuorempaan. Sellaista kierrätystä meillä. Elämä on ihanaa, some täynnä rakkauskuvia meistä lomalla ja töissä. Kyllä taas jaksaa hetken.

• Anonyymi

Olen tosi onnellinen ku entinen akka lähti pois. Hyvä ku tajusi lähtee.

• Anonyymi

Hei kaikille!
      Olen 40+ mies vakituisessa parisuhteessa, esimiesasemassa. Etsin naisseuraa. Kaikki käy. Parasta olisi jos jotenkin työn kautta voitaisiin tavata. Nykäise rohkeasti hihasta sairaalan käytävillä niin vien sinut mahtavalle matkalle kujille ja kellareihin.

• Anonyymi

Niin oletko siellä sairaalassa esimiesasemassa vai asiakkaana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oletko siellä sairaalassa esimiesasemassa vai asiakkaana?

wolt kuskin kanssa aloitamme uuden elämän , tosin tätäkään en ehdi kirjoittaa kun kaikki aika menee panemiseen , hih hiii !!!!

• Anonyymi

Silloin kun alkoholiriippuvuus alkaa näkyä työpaikalla, ongelma on jo pitkällä. Asiat ovat olleet kotona jo pitkään sekaisin.

• Anonyymi

Minulla ei ole ongelmaa luin silloin kun sitä ei ole

• Anonyymi

Moi olen tukihenkilönä alkoholisteille. Itse en voi mennä treffeille jos ne eivät tapahdu baarissa tai viiniä naukkailen.

Nimimerkki: lähekkö baariin.

• Anonyymi

Ihanaa lähden. Vedetään kännit, sammutaan yhdessä ja herätään yhdessä oksennuksesta tai enposta. Tehdään jotain ihan kreisiä.

• Anonyymi

Moni kärsii tietämättään narsistisesta käytöksestä työkaverin tai esimiehen taholta ja esimerkiksi alkoholistin käytös on narsistista vaikka kyse ei ole narsismista.

Joskus "valta" tai 200 ääntä nousee päähän niin että käytös muuttuu narsistiseksi (hihi sek*i).

• Anonyymi

Hyvin sanottu

• Anonyymi

Voiko nainen olla narsisti? Perhepiirissäni on yksi mahdollinen ja siinä mies on sitten se kärsivä osapuoli, ihan olen huolissani hänestä.

Tsemppiä ja jaksuhaleja kaikille uhreille ja niiden lapsille...

• Anonyymi

Ei voi olla. Ei ole koskaan käynyt niin. Pitää olla munat ja testosteronia, että voi olla narsisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olla. Ei ole koskaan käynyt niin. Pitää olla munat ja testosteronia, että voi olla narsisti.

Tai sukupuolensa vaihtanut...

• Anonyymi

Hei kaikille, täällä raitistuneen miehen puoliso ja lapset. Etsimme nyt uutta mieslasta huollettavaksi. Löytyiskö mistään?

• Anonyymi

Kokkolasta löytyy...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe