Moi. Eli nyt on jarrusatulat olkkarinlattialla purettuina :) Onko hyviä vinkkejä niiden maalaamiseen ? Ostin maalisetin ja puhdistusaineen samassa ja satulat ovat putsattu jo. Lähinnä mietin kannataako satuloita maalata sisäpuolelta ollenkaan (mitään haittaa?). Kyseinen maalisetti on pensselillä levitettävä, mutta mietin myös mitenhyvin maalipinta onnistuu tai kuinka tasainen siittä tulee.
Jarrusatuloiden maalaus ?
4
920
Vastaukset
- ja homma toimii
Ei sun olisi edes tarvinnu niitä irroittaa, kauempaa ei kukaan huomaa että on olisi vaan vedetty maalit päälle. Itse olen pari kertaa mitä olen maalaillut niin raakasti vaan maalit päälle ilman mitään putsailuja ja aika hyvin on toiminu. Lakkaa en tosin laittanut.
- hyvä neuvo
puhdista ne satulat sisältä huolellisesti mutta älä missään nimessä maalaa niitä. On hirveän näköistä jos vanteiden välistä pilkottaa maalattu jarrusatula.
- Esala 666
Brembot näyttää sinusta hirveältä?
http://media.caranddriver.com/images/10q1/331080/2008-mitsubishi-lancer-evolution-mr-brembo-brake-caliper-and-wheel-photo-331125-s-1280x782.jpg - jarrusatula
Maalaa vaan sisäpuolelta. Se on tosi hienon näköistä. Laita vielä kromattu pakoputken pää niin satavarmasti kaiki nauraa sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930