webbihotellit

MariaM

Olen etsinyt webbihotellia kotisivuilleni ja tuohon viidakkoon meinaa hukkua.

Esim Datamappi ja Int2000 vaikuttaa ihan hyviltä ja edullisilta mutta mistäpä näiden luotettavuudesta tietää. Kannattaako kuitenkin valita joku tuttu ja turvallinen Elisa tai Saunalahti ja maksaa itsensä kipeäksi? Tai löytyykö näistä hotelleista jotain vertailuja alan lehdistä tms? Minä kun en ole mikään bittinikkari niin on vähän vaikea vertailla.

10

2999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hitek

Tutustu vertailuun osoitteessa hostingvertailu.org Todennäköisesti et tarvitse kaikkia mahdollisia ominaisuuksia vaan valitse halpa ja joka on ollut pystyssä jo jonkin aikaa. Varmasti palvelukin on parempaa pienemmillä toimittajilla kuin suurilla.

• Mariam

tarvitsenkin nimenomaan vaan oman domainin, vähän kotisivutilaa ilman mitään ihmeellisyyksiä ja yksi meiliosoitekin riittää mainioisti.

• Mariam kirjoitti:

tarvitsenkin nimenomaan vaan oman domainin, vähän kotisivutilaa ilman mitään ihmeellisyyksiä ja yksi meiliosoitekin riittää mainioisti.

Kuvauksesi kaipaamastasi palvelusta osui niin hyvin nappiin, että ehdotan tutustumaan www.1mb.fi-palveluumme.

Vertailua kannattaa toki aina tehdä ja näillä foorumeillakin asiasta on juttua. www.hostingvertailu.org-osoitteessa on myös käyttäjillä mahdollisuus jättää eri palveluista kommentteja, joten sitäkin kautta voit saada osviittaa. Google auttaa myös :-)

• make

www.futuron.org, edullinen ja hyvä.
      -ms-

• crisutus

Itsekkin kannattan Futuronia ;)

• Sammen
        crisutus kirjoitti:

Itsekkin kannattan Futuronia ;)

Mikä on heidän pop/IMAP4 koko?

• ergredg
        Sammen kirjoitti:

Mikä on heidän pop/IMAP4 koko?

Jos käytät outlookia niin eikö pop/imap4 koko ole rajaton? tai niin paljon kuin kiintolevyn kokoa riittää???

• kokemuksella varoittaen

En voi suositella edes huonolla huumorilla kyseistä firmaa kenellekkään.
        Asiakaspalvelu on "24h" joka vastaa n. 5pv:n päästä.
        Virhe tuli tehtyä ja paikassa käytyä, mutta hotellitarjoaja vaihtuu kylläkin. Suosittelen katselemaan laadukkaampaa paikkaa.

• nörtti

http://roundex.org/

"Roundex FMP tarjoaa hosting-, dns-, sähköposti- ja shell-palveluita sekä yksityisille että yhdistyksille ja yrityksille. Palvelu pelaa täysin harrastusvoimin ja lahjoitusvaroin, eli kukin kantaa kortensa kekoon tavalla tai toisella.

Mikäli kaipaat sivustollesi palvelintilaa kaikilla herkuilla, ota yhteyttä ja kerro sivustostasi tai ideastasi. Hyville toteutuksille tarjotaan muutakin kuin lämmintä kättä :)"

• Tiina

Omat nettisivuni olleet tuolla SH Networksilla n. puoli vuotta ja hyvin on homma toiminut, käyttökatkoksia ei ole ollut. Webbihotellin hinnat alkaa 2 e/kk.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60