Iltalehden kuvat videot ei näy

Anonyymi-ap

Osa Iltalehden kuvista tai videoista ei näy vaikka laittaa javascriptin päälle ja kokeilee kaikilla neljällä eri koneella ja chrome/firefox/edge selaimella. Vain pelkkä musta ruutu. Olen tehnyt kaiken mahdollisen tyhjentänyt välimuistin nollannut chromen poistanut selaustiedot asentanut chromen uudelleen. Ei auta. Mitä vielä voi tehdä? Ja java on kyllä päällä.

18

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iltalehden sivuja en juurikaan joka kuukausi käy edes vilkaisemassa, mutta nyt väittämäsi toimimattomuus herätti mielenkiinnon, ja kävin videoleikkeitä katsomassa.

      Mitään toimimattomuutta ei tullut vastaan. Selaimena suomenkielinen Chromium, järjestelmänä ihan joku muu kuin Ubuntu.

      • Anonyymi

        Windows-käyttö­järjestelmästä löytyi laaja ja vakava tieto­turvapuute, jopa NSA varoitti poikkeuksellisesti haavoittuvuudesta!!


    • Anonyymi

      Kyllä se windows on sitten toimimaton!

      • Anonyymi

        Monen mielestä epäonnistuneen Windows Vistan jälkeen Microsoftille oli paljon todistettavaa. Vastaus olikin kova: Windows 7:ää pidetään yleisesti ehkä kaikkien aikojen parhaana Windowsina yhdessä Windows XP:n kanssa.

        Käyttöjärjestelmä julkaistiin vuonna 2009, ja sen yleinen tukiaika päättyi tammikuussa vuonna 2015. Tämän jälkeen luvassa oli vielä viiden vuoden jatkettu tukiaika, joka tuli lopulta päätökseensä tammikuussa 2020.

        Windows 7:n suosio ja käyttöosuus oli edelleen niin kova, että Microsoft oli pakotettu jatkamaan käyttöjärjestelmän tukemista. Tosin maksullisena.


    • Anonyymi

      Vaihda FF tai Waterfox, sopivasti scriptejä sallimalla näkyy kaikki, mutta ei mainokset.

      • Anonyymi

        Waterfox räpellys on samantasoinen kuin Ubuntu, joten eikö liene heille ihan sopiva riesa muiden joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Waterfox räpellys on samantasoinen kuin Ubuntu, joten eikö liene heille ihan sopiva riesa muiden joukkoon.

        Ai niin, ja java täytyy muistaa asentaa kans.


      • Anonyymi

        Jos minä asennan FF:n tähän koneeseen, pitää iso veli huolen että näen tähtiä ainakin vähän aikaa, hui


    • Anonyymi

      Olet sotkeneut windowsisi jollain mainosestohaitakkeella.

    • Anonyymi

      javascriptit on ollut historiaa jo kymmenen vuotta!

    • Anonyymi

      tiedän johtuu siitä että palvelujen tqarjoqajilla on lusmu-virusvapaa käyttöä jarjestelmänsä itsellä hehehehheh

      Tyhmiä kuin Tommit heheheheh :DFD::

      • Anonyymi

        Tajuatkohan sinä itsekkään kuinka hölmöltä vaikutat, hehehehheh ...


    • Anonyymi

      Voi olla myös takana aika-vinkeitäkin-poliittisi-poliisimaisiqa itressejä, minkä takia ei saa ostaa tuotteita.

      Eli minkä taikia kampankäyntiä rajoitetaan Suomen valtion sisällä?

      • Anonyymi

        Älä vaivaa pikku päätäsi tuollaisilla ajatuksilla, olet jo muutenkin liian kaheli kirjoittelemaan.


    • Anonyymi

      Kaikki toimii moitteetomasti minulla Win8.1 ja Opera.

    • Anonyymi

      Anna se romusi jollekin ohi kulkijalle, sinusta ei sen käyttäjäksi ole.

      • Anonyymi

        mene sinä kommentteinesi roskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene sinä kommentteinesi roskiin.

        Ei siinä ole mitään järkeä että apinan aivoilla oleva hamstraa koneita seisomaan tyhjänpanttina, parempi antaa vaan mennä eteen päin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe