Eli esimerkiksi lennän maasta jossa on laillista pitää hallussaan esim. kannabista ja sitten tulen Suomeen menen lentokentällä tullattavien puolelle ja ilmoitan että minulla on 1g kannabista mukana. Eli siis siihen käytävään, missä lukee että "tullattavaa". Varmaan hieman tyhmä kysymys, mutta tuli äskön mieleen että onko ok jos ilmoitan siitä että on tullattavaa.
Mitä käy jos ilmoitan tullissa että minulla on huumeita mukana?
Anonyymi-ap
3
494
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut tyhmä kysymys. Moni varmaan miettinyt samaa eli kerro täällä sitten miten kävi
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17697874L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
No, esim. Thaimaassa on laillista pitää halussa pientä määrää kannabista, mutta lentokenttien lähtöselvityksessä ei. Seuraava yöpymispaikkasi on "Bangkok Hilton", jos käry käy.
Jos niin onnellisesti kävisi, että pääsisit Thaimaasta läpi kilo mukanasi, niin ei muuta kuin äkkiä kotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11546Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva186891Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777- 103757
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7694
- 60683