Minä en usko etteikö terve ihminen pärjää jos pikkuisenkaan on järjestelmällisyyttä ja suunnittelua elämässään. Kaikki ruokakin pitäisi saada valmiina ääreen . Nykyisellä paapomisella on tehty laiskoja ja mihinkään tyytyväisiä kansalaisia.
Toimeentulo
22
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pärjää. 18 vuoden ikäisenä tulisi olla itsenäinen ja tulla omillansa toimeen.
Näin Suomen laki vaatii,vai onko perustulakia muutettu. (Näyttäisi siltä kun Presidentimmekin vaatii pitämään lähimmäisestään huolta.)Apu joka nyt annetaan
menee SOTIEN avustuksiin ja pakolaisten asuttamisiin.
Maailma on muuttunut,Mitkä tahot ovat saattaneet yhteiskuntamme(Valtion) tähän tilaan.?200 arkaadian edustajaamme ja päämiehet pitää katsoa kuukausi palkoihinsa ja palkkioihin aina kun tekevät kansalta vieviä euro päätöksiä.- Anonyymi
pärjää ja pärjää...kyllä nyky suomessa vieläkin normi työn palkalla pärjää,mutta... kerska kulutus ja kovat hinnat sekä toki maailman huippu luokkaa oleva verotus on tehnyt sen ettei esim puhdistus tai hoitoalan ihminen joka on vuokralla pysty paljon muuta kun ruokaa ja vaatteita ostaa. mutta pärjää....? onko se sitten elämää en tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pärjää ja pärjää...kyllä nyky suomessa vieläkin normi työn palkalla pärjää,mutta... kerska kulutus ja kovat hinnat sekä toki maailman huippu luokkaa oleva verotus on tehnyt sen ettei esim puhdistus tai hoitoalan ihminen joka on vuokralla pysty paljon muuta kun ruokaa ja vaatteita ostaa. mutta pärjää....? onko se sitten elämää en tiedä
Paljonko olet valmis laittamaan kolehtiin?
- Anonyymi
Olin pysäkillä odottelemassa lastani . Pysäkillä oli noin kahdeksan koululaista. Kenellekkään ei kelvannut 20 sentin limpparipullo. Yksi sen sitten potkasi ojaan. Kaikilla valkoiset merkkilenkkarit jne.
- Anonyymi
Lapset toimivat oikein. Setä tarjoilee limua, vieläpä tyhjää purkkia, toivottavasti kaikki kiertävät kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset toimivat oikein. Setä tarjoilee limua, vieläpä tyhjää purkkia, toivottavasti kaikki kiertävät kaukaa.
Älä nyt mitään namusetäjuttuja tähän ala vetää
- Anonyymi
Millä ihmeen pysäkillä? Missä oma lapsesi norkoilinjos muut olivat jo kerinneet pysäkille??
- Anonyymi
Taivasta ei ole olemassa.! On vain tämä ikuinen maallinen paratiisi josta sitten kaverit päätää "Poltetaanko kaveri" rematooriossa ja haudataan mereen.!
Junaa odotellessa. Ei pärjää suomessa,18 v ja näyttää ettei vielä 40v.
Näin tämä on aina mennyt Paratiisisså,Eevat syöttää mätää Omenaa jotka sitten
tuhotaan "porukalla"! - Anonyymi
Kaikki eivät ole samanlaisia kuin jälkikasvusi, joten älä yleistä.
- Anonyymi
Jos on rahapulaa niin varmaan kerää tyhjät pullot ja tölkit ja vie kauppaan
- Anonyymi
Lapsellinen kirjoitus.
- Anonyymi
Moni kerää ja laittaa kuitin urheiluseuralle....
- Anonyymi
Miten niin paapotaan?Yhteiskunta kouluttaa nuoret,tarpeisiinsa,Ylioppilaaksi asti.
Ikävä kyllä jättivät Yhteiskunta ja Markkinaopin pois jo Kansalaiskouluista Ja Peruskouluista.Lukiossa tätä on alettu opettaa,eli siinä iässä jossa nuori hakee omaa
idententiään.(Kuka minä oikein olen ja Mikä minusta oikein tulee).Nämä nuoret jotka ovat jotenkin selviytyneet vanhempain tuella lamavuosien yli tulevat pärjäämään myös tulevaisuudessa.Ikävä kyllä Valtiovaltamme suosii myös väliin putojajia jotka joutuvat odottelemaan tilaisuuttaan tai sitä niin sanottua viimeistä junaa.!- Anonyymi
Kansalaiskoulu? Sinä taidat elää menneessä. Ei varmaan kannata ottaa pahemmin kantaa ennen kuin siirryt tähän päivään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansalaiskoulu? Sinä taidat elää menneessä. Ei varmaan kannata ottaa pahemmin kantaa ennen kuin siirryt tähän päivään.
Onko Kansakoulu muuttanut nimeään Peruskouluksi.Onko tällä jotakin vaikutusta,
lasten hyvinvointiin ja kasvatukseen.?Kansalaiskoulu on kyllä muuttunut Peruskouluksi
1-4 vuotta vai olisko 10 luokkaan saakka.Kunnat saavat itse päätää koulutus tapansa,
koululaisten lukumäärien mukaan,ilmeisemmion myös pakolliset opinaiheetkin.
Peruskouluksimuutuminen on tapahtunut -58 syntyneille ja sitä myöhemmin syntyneille.
Nyky Koulussa :Esikoulu/Ala-aste 1-6 Ylä-aste 7-9 jatkuen Lukioon tai Ammatikouluun.
Asuin kunnasta riipuu hyvin pitkälle,miten edetään.
Paljonko yksi peruskoululainen sitten maksaa,on arvioitu noin 7000€/vuosi.
Kun olet nyt ottanut kantaa Kansalaiskoulu? Jatka ihmeessä siirtymäälä tähän päivään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lasten hyvinvointiin ja kasvatukseen.?Kansalaiskoulu on kyllä muuttunut Peruskouluksi
1-4 vuotta vai olisko 10 luokkaan saakka.Kunnat saavat itse päätää koulutus tapansa,
Peruskouluksimuutuminen on tapahtunut -58 syntyneille ja sitä myöhemmin syntyneille.
Nyky Koulussa :Esikoulu/Ala-aste 1-6 Ylä-aste 7-9 jatkuen Lukioon tai Ammatikouluun.
Kun olet nyt ottanut kantaa Kansalaiskoulu? Jatka ihmeessä siirtymäälä tähän päivään.Ei kansakouluja ole, muuttuivat peruskouluiksi ajat sitten jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kansakouluja ole, muuttuivat peruskouluiksi ajat sitten jo.
Kansakoulut muuttui asteittain peruskouluiksi n. 1973-75 huiteissa pohjoisen Lapista lähtien
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansakoulut muuttui asteittain peruskouluiksi n. 1973-75 huiteissa pohjoisen Lapista lähtien
Kyllä, juuri niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olet nyt ottanut kantaa Kansalaiskoulu? Jatka ihmeessä siirtymäälä tähän päivään.Kyllä nämä-58 syntyneet kävivä vielä Kansa-Kansalaiskoulua,Osassa Suomea vielä -77
saakka. Sori !Otin kantaa,olen itse tuon ajan kasvatti.
- Anonyymi
kaikki eivät ole terveitä, herra
mielialahäiriöt ja huumeet ovat suurempia ongelmia
terveet eivät viihdykään pitkään alamaailmassa - Anonyymi
Joko tämä Suomen valittu eduskunta on ottanut kantaa 100% nousuun
Perustoimeentulon nousuun osalta.Kokoomuksen siirtyessä nähin !Transuihin"
olis aiheelista alkaa ymmärtämään myös Toimeentulonsaajia. - Anonyymi
Paapomista on aika vähän kuitenkin Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817567
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883499- 592424
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701548Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731486Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201386- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038