Mitä liikuntaa harrastat? Jos et harrasta liikuntaa, niin miksi?
Liikkumalla hyvää oloa.
21
670
Vastaukset
- Anonyymi
Hyötyliikuntaa !
- Anonyymi
Hiihtoa, juoksua, marjastusta, soutamista, pyöräilyä, potkukelkkailua, lumen kolaamista, ym,ym.
- Anonyymi
Yö nylykyttelyä.
- Anonyymi
Sekin on liikuntaa!
- Anonyymi
Minä runkk..n päivät, yläkroppa on timmissä kunnossa ja käsivarsissa voimaa, pitää vaan muistaa vaihtaa kättä välillä, ala kroppa pysyy kans hyväss kunnossa ku pitää juosta vähävälii pesemässä mäll.t pois.
- Anonyymi
Näkyy Ylläpito poistavan normaalit kommentit täältä!
MIKSI?
Mainitsin vain lumitöistä!- Anonyymi
Sen sijaan kaikki tyhmät seksiviestit kyllä jää!
- Anonyymi
Mitäpä se hyvejjää🥶...Sehän on tämän synkän perän tunnuslause🤦♀️
- Anonyymi
Käy pieni kävelylenkki niin ei tunnu synkältä. Liiteristä kun kantaapi muutaman sylillisen akan pilikkomia puita niin jopa on ilonen olo. Niinku Nykäsen Matti sano on elämä ihmisen parasta aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Käy pieni kävelylenkki niin ei tunnu synkältä. Liiteristä kun kantaapi muutaman sylillisen akan pilikkomia puita niin jopa on ilonen olo. Niinku Nykäsen Matti sano on elämä ihmisen parasta aikaa.
Taas anona lähti !!!! En oo ano vaan omalla mimellä halusin kannustaa poes synkkyyvestä.
- Anonyymi
Lumitöitä 2 - 3 tuntia putkeen perukassa
T. Pönäkkä nainen kohta 66- Anonyymi
Eikä sillä hyvä, vaan ulkovaraston katolle on kohta noustava.
T. Sama pönäkkä
- Anonyymi
Olen innokas penkkiurheilija.
- Anonyymi
Miten penkillä urheillaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten penkillä urheillaan?
Vaikka harjoittaa yläkroppaa nostamalla painoja.
- Anonyymi
Uinti, puinti, na...ti, tikaheitto ja pontikankeitto
- Anonyymi
Koululiikunta lopetti liikunnan ilon....
- Anonyymi
Noin neljäsataa tuntia hikiliikkumista viime vuonna. Pyöräily. Kuntopyöräily liikuntamuodot.
Vaikka terveys on ollu vähän hutera, mutta liikunnan ansiosta vielä porskutellaan. Enempi liikuntaa tarjoaa paremman terveyden. - Anonyymi
uimahallin ..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831334- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64866
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826