kaveri ahdisteli

Joo no moi aattelin tänne kertoo jotai mille en nyt oo tehny mitää enkä kertonu kellekkää

voin kertoo pikkusen taustaa tähä. oon siis nyt 17 ja tää kaikki alko 2021 kesäl eli olin just täyttäny 16 sillon ja tapasin maajoukkueen leirillä yhen mua kaks vuotta nuoremman pojan ja meist tuli heti tosi hyvii kavereit ja leirin jälkeeki pidettii yhteyttä ja nähtii kisois ja muilla leireillä.

No sit meni puol vuotta ja se kerto 2022 vuoden alussa pitävänsä musta ja sanoin heti siihen etten tunne samoin ja haluun pysyy ihan vaa kavereina ja tää sano eka et oon tosi törkee ku selkeesti näytän kiinnostusta vaiken sitä tehny ollenkaa, no jatkettii kuitenki kavereina mut tää poika muutu super paljo pakkie jälkee ja alko väkisin koittaa iskee ja halus kokoaja huomioo ja sit suuttu iah mitättämist jutuist kuten et snäppään muille jätkille tai vastaavaa ymsyms. No sit tää oli iha fine ku overall oltii iha kavereit ja juteltii paljo ja sillei mut nyt kesäl se alko sit käyttätyy sillei ahistavasti ja kyseli iha omituisii juttui,( kaikki tää on siis tapahtunu snäpis). No siis se kyseli juttui et mite tyydytät ittees kyseli kuvii ja laitto kaikkei näästei iskurelpoi mist ei tullu ainakaa mitenkää hyvä olo, päästin ne kommentit vaa ohi enkä juurikaa vastannu niihi mitää kunnes sit loppukesäst alko kyselee et jaetaaks huonet maajoukkueleirillä ja kysy kymmenii kertoi et lähenks panee senkaa ja just jotai et halaisiks mua jos törmätää ja sit se kerto mite ite tyydyttää joillekki mun naamakuvil snäpis ja siis päivittäi tyylii. Ja siis tälläst jatku koko loppukesä ja syksy kunnes mä va päätin estää sen kaikkial, näänhä mä sitä leireil ja kisois iha tapeeks ja nyt tammikuus leiril se auko päätä mul kui vastuuton ja huora tyyppi oon ku vaa estin sen et mehä ollaa kavereit ja muuten sit vaa mulkkas mua.

En oikeen tiiä mitä tää nyt on häirintää vai iha seksuaalist ahisteluu mut sit tää on vaa tapahtunu snäpis ettei kukaa muu tiiä täst eikä oo nähny mitää, en oo kavereillekkää uskaltanu sanoo ku pelkään et tää tekis mulle jotai koska se vois hyvinki. Onks tää jotai mist tehä ilmotus poliisil tai valmentajille et tekiskö ne jotai tälle vai ei koska jos ei nii en myöskää haluu kertoo kellekkää vaik tää oon varmaa pahin trauma mitä mul on, pelkään kävellä sitä vastaa ja nähä sitä ja vaa oksettaa kattoo ku en osais kuvitella et oltii joskus ihan kavereitaki.

Mitä mun pitäs tehä?

2

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro jollekin. Valmentajalle, opettajalle, vanhemmillesi jos sinulla on vanhemmat joihin voit luottaa. Ahdistava käytös ja häirintä voi johtaa pahempaankin. Jos gut feelinkisi sanoo että sua pelottaa sitä intuitiota kannattaa kuunnella. Better safe than sorry kuten sanotaan.

      Tuolla on chatti josta voit kysyä anonyymistikin ohjeita.

      https://www.riku.fi/

      Tärkeintä on ettet jätä asiaa sikseen vaan kerrot jollekin. Häirintä ei saa jatkua.

    • Anonyymi

      Kannattaa kertoa jollekkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2253
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe